lijstenornament.nl

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.296 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2018
lijstenornament.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het selecteren van een profiel en bepalen van de hoeveelheid is net als bij elke andere shop. Het grote voordeel van deze shop is dat het heel makkelijk is om op praktisch elk gewenst moment de profielen op te halen. Met no-nonsense communicatie, heel duidelijk en flexible allemaal. Heb inmiddels een aantal keren materialen besteld. Altijd netjes verpakt, met beschermfolie om de profielen en vervolgens in een goed passende doos. Geen deuken of beschadigingen. Helemaal tof. Kan helemaal aanbevelen!

18 feb 2024
Ik had helemaal niet door dat het ornament van piepschuim is gemaakt. Dat viel wel tegen. Maar hierdoor weegt het niks en is makkelijk te installeren. Ik heb het nog niet geverfd dus weet nog niet of ik tevreden ben met het eindresultaat

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

Bergen op Zoom
6 apr 2023
29 mrt 2023
18 aug 2023
Voor een kleine bestelling betaal je al verhoudi gsgewijs erg veel verzendkosten... schandalig dat er dan ook nog 3,95 losten berekend wordt voor een kleine bestelling. Levering e.d keurig en vlot, dat wel.
Antwoord van lijstenornament.nl
18 aug 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring en feedback. We willen graag benadrukken dat deze toeslag nodig is om de kosten te dekken om zo toch kleinere bestellingen te kunnen blijven aanbieden. We zijn blij dat u tevreden bent over de leveringsservice en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.