lijstenornament.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
lijstenornament.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lijstenornament.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

166 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 feb. 2022
Makkelijk aan te brengen. Wat kan er beter... Misschien de beschrijving van het zagen en dan met name als je zaagt welke kant je dan gebruikt van wat je hebt gezaagd. Er zit nl verschil tussen de ene kant en de andere kant. Volgens mij heb ik het nu zelf uitgevonden maar middels een pijltje wijzend op de kant die je dan moet gebruiken zou het nog makkelijker maken. En misschien ook handig om met het lijm en de verstekbak de mogelijkheid bieden om zo'n lijmpistool meteen via jullie te kunnen bestellen. Ze zijn overal te koop en waarschijnlijk hebben heel veel mensen zo'n pistool wel in huis maar was voor mij makkelijker geweest.

Product prachtig, website top, informatie goed. Alleen bezorging is helaas rommelig, tot drie keer toe thuisblijven voor een bevestigde bezorging, plus onduidelijke track&trace.

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

19 dec. 2021
Ik moet het bij mezelf houden, want ik heb niet goed genoeg gekeken. Maar rozet is van piepschuim, beetje teleurstellend.
Antwoord van lijstenornament.nl
20 dec. 2021
Het is geen enkel probleem om de rozet om te ruilen voor een polyurethaan exemplaar, graag even contact opnemen met ons.