lijstenornament.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
lijstenornament.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lijstenornament.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

166 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 feb. 2022
Makkelijk aan te brengen. Wat kan er beter... Misschien de beschrijving van het zagen en dan met name als je zaagt welke kant je dan gebruikt van wat je hebt gezaagd. Er zit nl verschil tussen de ene kant en de andere kant. Volgens mij heb ik het nu zelf uitgevonden maar middels een pijltje wijzend op de kant die je dan moet gebruiken zou het nog makkelijker maken. En misschien ook handig om met het lijm en de verstekbak de mogelijkheid bieden om zo'n lijmpistool meteen via jullie te kunnen bestellen. Ze zijn overal te koop en waarschijnlijk hebben heel veel mensen zo'n pistool wel in huis maar was voor mij makkelijker geweest.

Product prachtig, website top, informatie goed. Alleen bezorging is helaas rommelig, tot drie keer toe thuisblijven voor een bevestigde bezorging, plus onduidelijke track&trace.

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

Fijne ervaring. Snel reactie op de mail over mijn vragen. Ik kwam later lijsten te kort die niet meer leverbaar waren op de site. Na weer mail contact werden deze alsnog verzonden en kwamen dezelfde week binnen. Snelle service en hele mooie lijsten.
Snelle levering, goed product, gemakkelijk qua communicatie (bereikbaar en vriendelijk).
16 nov. 2022
goede beschrijving van het product. correcte en snelle afhandeling van de bestelling
21 nov. 2022
Prijs en levertijden Daarnaast gewoon alles volgens afspraken nagekomen
Prima service, uitstekende en duidelijke website. Reuze keuze.
Snelle levering super ga zo door
14 nov. 2022
Snelle levering. Goed product.
8 nov. 2022
Alle afspraken zijn nagekomen.
goede en snelle service
20 nov. 2022
Wat ze beloven doen ze
15 nov. 2022
14 nov. 2022
13 nov. 2022
6 nov. 2022
27 okt. 2022
Bestelling eigenlijk een uur te laat voor verzenden, na een belletje alsnog dezelfde dag mee verzonden.... wat een geweldige service.
10 okt. 2022
Betrouwbare leverancier van oa lijsten wat ik regelmatig bestel. Vriendelijke prijzen en supersnelle verzending van de bestelling.
26 okt. 2022
super snel geregeld en goede prijs! verzendkosten minder dan bij andere partijen en ook veel sneller geleverd
14 okt. 2022
Goede service en snelle levering. Kreeg uitleg met foto’s op mijn vragen die ik stelde over verstekzagen.