hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

: 25.993Uitstekend

4,57

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.936 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25.993 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(232)
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bij de ingebruikname bleek bij het onderste vakje dat het "stof"materiaal losliet na het oprekken van het van het vakje om er makkelijk een visitekaartje in te kunnen opbergen (wat moeilijk ging). Nu zit ik met een opgestropte losse stof in dat onderste vakje. Ik kreeg geen nieuw exemplaar omdat ik m al in gebruik had genomen! Wat belachelijk. Ik heb een probleem waar ik niets aan kan doen. Oplossing: nieuw hoesje sturen. Heel jammer want het hoesje is verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
24 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
De case scherm had een golf in het scherm waardoor hij niet goed op de iPad scherm zat. In contact gekomen met de hoesjedirect en als alternatief kreeg ik een scherm protector. Daar is het probleem niet mee opgelost en werd gemeld dat ik dan de case scherm er moet uithalen. De protector is dan ipv van. Voor mij bijzonder omdat ik zelf moet knutselen om het voor elkaar te krijgen. Ik heb het terug gestuurd en wacht nu op mijn geld.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend om te lezen. De screenprotector had in dit geval er wel voor gezorgd voor dezelfde goede bescherming. Wanneer wij uw retourzending ontvangen zal dit direct verwerkt worden. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
Gisteren 
ik koop samen met n hoesje een screen protector, om mijn gsm optimaal te beschermen. Na 3 dagen valt mijn gsm, het hoesje valt open (magneet schiet los), en mijn screen protector is kapot. De advertentie doet voorkomen dat dit niet gebeurt, dus toch!!!! ik schrijf n mail en het enige wat er geantwoord word is, dat dit onder gebruikers risico valt, we kunnen niks voor u doen. Nou zeg, ik ben dus meteen klaar met deze firma
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Telefoon hoesje met kleurtjes uitgezocht en besteld. Echter in het echt zijn de kleurtjes niet te zien en is het zilver. Deze terug gestuurd met €2,95 retour kosten. De €17,95 wordt terug gestort. Vind dit een slechte service. Bestel dus nooit meer iets bij Hoesjes direct
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet naar wens was. Het is correct dat de sterren in het zilver zijn, door het licht zijn de sterren reflecterend en heeft dit een leuk effect qua kleur! Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Als jullie op de site zetten gratis retourneren vind ik het misleidend als ik mijn geld niet terugkrijg bij retourneren. Het hoesje paste niet en dus kon ik het niet gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wij bieden de optie aan gratis retourneren wanneer u kiest voor een voucher en €2,95 verzendkosten wanneer u een terugbetaling wenst. Dit wordt aangegeven in het retourproces: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Word er gezegt voor 9 uur besteld de andere dag in huis 3 dagen later En mijn telefoon past niet in het hoesje AFD RINA
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Helaas kan het voorkomen dat er een vertraging bij de post is. Ik stuur u een e-mail toe om te kunnen achterhalen waarom de hoes niet passend is. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
14 dagen geleden
Klachtbehandeling werd niet erg serieus genomen, fouten niet erkend. Vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
13 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u het zo ervaart. Ik zie in de e-mail dat mijn collega samen met u op zoek is gegaan naar oplossingen, wij hebben helaas niet meer van u vernomen. Ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Product was 2e hands, er zat gebruiksschade op (veel krassen).
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wij bieden geen 2e-hands artikelen aan, ik stuur u dan ook een e-mail toe om te achterhalen hoe het product beschadigd is. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Na 8 dagen nog steeds niets ontvangen. Slechte communicatie!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 dagen geleden
Beste klant, pakketjes naar België kunnen helaas soms langer onderweg zijn. Ik stuur u een e-mail toe om de gegevens te controleren. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Bestelling 2224492 nog steeds niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u een e-mail toe zodat we samen kunnen achterhalen waar de bestelling is. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
14 dagen geleden
Respecteren van aangekondigde levertermijn.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
13 dagen geleden
Beste klant, zendingen naar België zijn iets langer ondereg dan zendingen binnen Nederland. De levertijd naar België is doorgaans 2 tot 4 werkdagen. Ik hoop dat het product verder naar wens is. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Ik kreeg tot 2x toe de verkeerde kleur
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat er nog geen contact geweest is met betrekking tot uw bestelling, ik stuur u dan ook een e-mail toe om gezamenlijk opzoek te gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden 
Ik heb nog altijd niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
24 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Inmiddels is er met u contact geweest via onze klantenservice om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
Gisteren
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 dagen geleden
Beste klant, wat jammer dat wij slechts 1 ster hebben mogen ontvangen. Helaas zie ik dat er hier over nog geen contact geweest is, ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
De screenprotector was te klein voor mijn telefoon, waardoor een klein gedeelte van mijn scherm en het merk onderin wegviel. De, nogal botte, klantenservice zei dat de afmetingen wel gewoon klopte en dat de protector zo klein hoort te zijn zodat er andere hoesjes omheen kunnen. Dit was echter niet zo bij mijn oude protector, maar ik moest wel zelf de retourkosten betalen... Het hoesje is ondertussen terug gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 maanden geleden
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat uw ervaring met ons niet naar wens was. Wij zullen uw retour na ontvangst zo snel mogelijk verwerken, u ontvangt hierover dan een bericht van ons. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
telefoon hoesje was flink beschadigd magneet sluiting werkte niet goed, de houder waar telefoon wordt ingeklemd kwam los bij gebruik van de telefoon. bij melding van het geheel en foto sturen wordt het aankoopbedrag gelijk terug gestuurd, kan bij het verzenden ook even kijken of er geen beschadigen aanwezig zijn. Dat voorkomt ergernis.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
1 maand geleden
Beste klant, Vervelend dat u zo'n slecht hoesje heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We gaan de kwaliteitscontrole verbeteren! Met vriendelijke groet, Brigitte
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
De protector werkt niet met de telefoon.het is geen ultrasone glas.jammer voor alle apps waar je je vingerafdruk gebruikte.dus wil graag een ander type wat wel werkt rn deze retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
1 maand geleden
Beste klant, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik zal u een e-mail toesturen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
heb een kapot artikel ontvangen en heb hier geen reactie op gehad voor vervangend of geld terug :(
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 maanden geleden
Beste klant, Excuses voor het kapot ontvangen artikel. Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen. Kunt u ons nogmaals mailen? Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Verzocht om een factuur toe te sturen waar wel iets op staat, nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 maanden geleden
Beste klant, Wij hebben u op dinsdag gemaild, wellicht is de e-mail in uw spambox belandt. Ik zal de factuur nogmaals verzenden. Met vriendelijke groet, Yvonne