hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.692 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.883 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

ik had een hoesje terug gestuurd ik zou het geld gestort krijgen maar dat is nog niet gebeurd dat had ik met ene Remco afgesproken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij de retourzending ontvangen hebben, ik ga dit direct verwerken! Met vriendelijke groet, Robin
JA
Jan A.
Beerta
Verkeerd artikel gekregen. Terugsturen kost 2,95 Krijg je eventueel terug bij volgende bestelling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat u helaas een verkeerde hoes had besteld. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u inderdaad een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
Terug sturen ook na ruiling zelf verzendkosten moeten betalen. Hierop het maar gehouden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij vergoeden de retourkosten altijd in de vorm van een voucher. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

ik heb mn hoesje 2 weken geleden…

ik heb m'n hoesje 2 weken geleden besteld nog steeds niet binnen dus erg ontevreden!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat de tracking blijft hangen, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Robin
Na een week nog steeds geen hoesje geleverd, terwijl levertijd normaal 2-4 dagen is!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje glijdt van de telefoon af. Helemaal niet stevig en slechte kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Maat was niet goed. Teruggestuurd, maar nog steeds geen geld terug gehad!!,
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Ik zie dat de retourzending al 6 dagen geleden door ons ontvangen en verwerkt is! De kosten hebben wij dan ook al teruggestort op de rekening waar mee betaald is! Met vriendelijke groet, Robin

hoesje kapot

het hoesje kwam letterlijk met allemaal krassen binnen, echt slecht!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes met krassen binnengekomen is, ik zie dat hierover nog geen contact geweest is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Bestelling 8maart en betaald en nog niks binnen,geen goede reclame
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Goede type hoesje besteld, maar verkeerd hoesje ontvangen. Jammer!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
hoesje past niet en terugsturen kost meer als 3 euro
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review, wat vervelend dat de hoes niet past! Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Onze retourkosten zijn echte niet meer dan 3 euro, dat is 2,95 en ruilen is zelfs kosteloos! Met vriendelijke groet, Robi
2 hoesjes Slecht materiaal
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoesjes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
HOU OP MET MIJ MAILEN!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de informatie, dat u geen mail meer van ons wilt ontvangen. Wij gaan dat voor u regelen. Met vriendelijke groet, Ursula
the size was incorrect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Good day, I am sorry to read that you are not satisfied with the case. Our customer service team will contact you to look for a solution. Kind regards, Yvonne
AH
Ligt niet aan jullie
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ons 1 ster als beoordeling heeft gegeven. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne

helemaal niet tevreden

Je tikt type smartphone in op de website, krijgt keuzes ten over, maar als je bestelt, blijkt het hoesje niet compatibel met de smartphone. Terugsturen kost 2,95 euro, krijg je terugbetaald als je opnieuw besteld. Maar ik vind mijn zin niet. En door fout bij jullie betaal ik dus de verzendkosten. heel jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, zoals ik kan zien, heeft u een bestelling voor een ander model ingevoerd. Voor de retourkosten heeft u een voucher ontvangen, die u bij een volgende bestelling kunt invoeren. In principe kunt u dus gratis retourneren. Met vriendelijke groet, Ursula
24 feb 2024

Slecht

Bestelling van een hoesje gedaan begon super goed volgende dag geleverd. Helaas heb ik de verkeerde type besteld. Terug gestuurd maar helaas tot op heden geen geld terug. Wel retour verzending betaald van 2euro nog wat!..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas hebben wij de retourzending nog niet ontvangen, wij storten het bedrag terug wanneer wij het artikel ontvangen. Met vriendelijke groet. Robin

Nooit meer

Weinig duidelijkheid over retourkosten, ook zeer hoog, voor een brievenbuspakket. Kwaliteit van de iPad hoes was bedroevend. Terugbetaling duurt 14 dagen!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de retourkosten en de hoes. Wij bieden voordeligere retourzegels dan bij een postpunt. Helaas is het erg druk bij de post waardoor retouren langer onderweg waren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
Camera beschermer na een keer vallen al kapen en het ring achter het telefoon hoesje na twee weken ook kapot- eraf gegaan, zeer slechte kwaliteit producten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Ik zie dat u inmiddels bent gemaild door onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne