hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

29 okt. 2022
I haven't received my order yet. I contacted post.nl, they said that they cannot do anything. Then I contacted your shop, got a reply "unfortunately, it is difficult to say anything about this. This is beyond us." The link to track says "Delivery moment still unknown" https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SDAFB153239904-NL-1076AV The worst thing is the whole week has already passed and what you are saying is "we don't even know when we can deliver it" - not even an estimated time, it seems that nobody cares. It was (and still is) an awful experience.
31 okt. 2022
Hello, I'm sorry to read that you have not received anything yet. An email has just been sent to you explaining the problem. Kind regards, Yvonne
heb deze bestelling nog steeds niet ontvangen de straat naam was niet vermeld ondertussen al meer dan een week bericht gekregen dat ze het pakket direct zouden opsturen ,maar ben nog wachtende
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, de tweede zending is nog onderweg. Deze wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Met vriendelijke groet, Robin
1 nov. 2022
Slechte zaak! Zeggennze dat je niet alles retour hebt gestuurd, en dan krijg je geen geld terug! Laatste keer dat ik daar iets besteld heb! En zal het iedereen ontraden om daar iets te kopen !
2 nov. 2022
Beste klant, om de kosten te retourneren dienen wij alle bestelde artikelen retour te ontvangen. Dit hebben wij ook aan u doorgegeven, wanneer wij alle artikelen ontvangen zal de terugbetaling plaats vinden. Met vriendelijke groet, Robin
8 nov. 2022
We hadden een hoes voor een apple laptop besteld. We hebben de goede maat besteld maar de ontvangen hoes paste echt niet om de laptop.
9 nov. 2022
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u de verkeerde hoes heeft ontvangen, ik stuur u een e-mail om dit met u op te lossen. Met vriendelijk groet, Remco
Glas direct gebroken bij het plaatsen+ te groot voor de gsm hoesje past daardoor niet meer op gsm
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de bestelde screenprotector. Ik zal u een e-mail toesturen om samen een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje is nu al kaal aan het worden na 1 week gebruik . Waardeloos jammer van mijn geld 34 euro
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik stuur u dan ook een e-mail om samen op zoek te gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
10 nov. 2022
Na meer dan een week is het pakje nog niet gearriveerd. Geen email/update ontvangen. Verdwenen.
10 nov. 2022
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Ik stuur u een e-mail om dit met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Remco
2 nov. 2022
Ik had een rood hoesje besteld maar heb een paars hoesje ontvangen. Kan ik dat nog omruilen?
3 nov. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde kleur hoes heeft ontvangen. Helaas zie ik dat u geen contact heeft gezocht met onze klantenservice, ik stuur u dan ook een e-mail toe om dit op te lossen. Met vriendelijk groet, Remco
1 nov. 2022
Heb na ruim een week en 2 beloftes dat hoesje bezorgd wordt nog steeds niets ontvangen.
2 nov. 2022
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 nov. 2022
Hoesjes passen totaal niet op de telefoon. Tot twee keer toe.
8 nov. 2022
Beste klant, Wat jammer om te horen dat de hoesjes niet passen. Onze klantenservice heeft zojuist contact met u opgenomen, zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
het hoesje beschermt niet goed, en is helemaal niet stevig.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de hoes niet naar wens is. Ik stuur u een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
Houden je aan het lijntje. Geven geen antwoord op je vraag.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat er inmiddels een alternatief is aangeboden vanwege de verkeerd bestelde hoes, en u de hoes heeft geretourneerd. Met vriendelijke groet, Yvonne
Draadloos opladen werkt niet Rechter hoek snel los
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Erg jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Ik zal u een e-mail toesturen om samen naar het probleem te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 nov. 2022
Product kwam niet overeen met de beschrijving
9 nov. 2022
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u niet de goede hoes heeft ontvangen. Ik stuur u een e-mail om dit samen op te lossen, en u te voorzien van de juiste hoes. Met vriendelijke groet, Remco
13 nov. 2022
Hoesje nu 1,5 week binnen, nu al kapot .
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje kapot is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Scherm al gebarsten bij aankomst
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Erg vervelend om te zien dat de screenprotector gebarsten is. Dit is helaas gebeurd tijdens het transport. Ik zal u een email toesturen en dit voor u oplossen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje paste voor geen meter
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Erg jammer om te lezen dat het hoesje niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Noet goede kwaliteit
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Product past niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat u hierover nog geen contact opgenomen heeft, ik stuur u dan ook een e-mail toe om te achterhalen waarom het product niet past. Met vriendelijke groet, Robin