Onjuiste informatie bij de product beschrijving. Bestelling voldeed niet aan de verwachting. Tel contact met medewerker die het niet eens was met mij
Retour gezonden waar kosten aan verbonden waren van €2,95
Staat gratis retour, maar dan eerst betalen waarna je een voucher krijgt twv €2,95 voor een volgende bestelling die je dan binnen 3-5 dagen moet doen
Niets anders gevonden op de site dus dan betaal je gewoon dat bedrag.
Slechte informatie
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
22 nov. 2023
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij zullen de product informatie nogmaals nakijken. Onze vouchers zijn 2 maanden geldig.
Met vriendelijke groet, Yvonne
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik bestel een hoesje a 22 en ik krijg een te kleine? Op de factuur staat idd a22 maar hij past niet. Hoe kan dit? Ik stuur hem niet terug want retour zenden kost meer dan het hoesje kost heb ik gehoord. Dus weg geld maar ook het hoesje waar ik niets aan hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 dagen geleden
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet past. Er is zowel een 4G model van de A22, als een 5G model. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u hiermee verder te helpen.
Met vriendelijke groet, Yvonne
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Graag een nieuw hoesje voor de Iphone SE 2022
Volgens PosNLzou het brievenbus pakketje zaterdag 's-avond 22.45,na al een paar dagen uitstel, in de brievenbus gestopt zijn !! Mooi niet!!!!!! Ook geen berichtje achter gelaten!!!! WEL BETAALD, maar NIKS geleverd gekregen !!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 dagen geleden
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
15 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
ze stuurde mij het verkeerde hoesje
na dat ze dat bevestigde in een mail dat er iets verkeerd was gegaan in het magazijn beloofde ze mij het goede te sturen
maar ik heb nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
16 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat u tot op heden nog niets ontvangen heeft.
Ik stuur u direct een e-mail toe om dit voor u op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Robin
15 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Zou bestelling op 08 november ontvangen
Nu nog steeds niets ontvangen. Hoesje direct heeft nog geen enkele actie ondernomen. Bestel ik dus niets meer
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
16 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft.
Helaas zie ik dat er nog geen contact opgenomen was, hierdoor hebben wij nog geen oplossing kunnen bieden.
Ik neem contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Robin
11 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Post nl heeft het hoesje pas na 1 week geleverd!!!!!!! En dat terwijl het een brievenbuspakketje is.
Ze moeten het contract met post nl opzeggen!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
13 nov. 2023
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben.
Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen
Ik heb meer dan een week bestelling gedaan en tot nu nog niet ontvangen,en dat vindt ik wat jammer
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
20 nov. 2023
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice om het nog even af te wachten in verband met de drukte bij de post.
Met vriendelijke groet, Yvonne
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
pols bandje kapot
Het pols bandje welke boven aan de hoes bevestigd kan worden is kapot!
Wat nu?!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
11 dagen geleden
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen.
Ik zal per e-mail contact met u opnemen om dit voor u op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Robin
een retour gestuurd, maar nog geen geld terug gehad ! hoelang duurd dat,?
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 dagen geleden
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u uw retour een week geleden heeft aangemeld. Vanwege de drukte bij de post zijn er vertragingen ontstaan. Uw retour zal vandaag worden verwerkt.
Met vriendelijke groet, Yvonne
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mijn klacht werd niet serieus genomen. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 dagen geleden
Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat u het product inmiddels heeft geretourneerd. Deze zal bij binnenkomst zo snel mogelijk worden verwerkt door onze retourenafdeling.
Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Te weinig concrete uitleg over het product
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 nov. 2023
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
21 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
volgende dag thuis was niet het geval
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
22 nov. 2023
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Yvonne
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
11 dagen geleden
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen, ik zie dat de track and trace aangeeft dat het al geleverd is.
Ik stuur u dan ook een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Robin
15 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Pakje nog niet toegekomen 🤔😏
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
16 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om de adresgegevens te controleren.
Met vriendelijke groet,
Robin
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Kreeg een kapot hoesje
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dagen geleden
Geachte klant,
het spijt ons te horen, dat u een kapot hoesje heeft ontvangen.
Wij gaan met u contact opnemen, om het probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Ursula
13 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Duurde 1 hele week!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
14 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd was.
Ik ben blij om te zien in de tracking dat de bestelling ondertussen wel ontvangen is.
Met vriendelijke groet,
Robin
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Slecht geregeld.
2 hoesjes besteld op zaterdag. Op maandagavond binnengekomen bij PostNL, zouden op dinsdag worden bezorgd. Dinsdag geen hoesjes, bericht van PostNL dat ik de track & trace code in de gaten moest houden. Na 3 dagen geen verandering PostNL gebeld, die gaven aan dat het sorteren langer kan duren, en dat verdere informatie over de zending allen aan de opdrachtgever (hoesjes direct) kan worden gegeven.
Contact met hoesjes is waardeloos. Ze schepen je af en nemen geen contact op met PostNL om te informeren (na meerdere malen expliciet te vragen).
Je moet maar even afwachten is echt advies, als het er na 5 dagen niet is is het kwijt. Alle contact daarna werd zeer slecht gereageerd, mails werden steeds de volgende dag rond 17.05 beantwoord.
Als met al super ontevreden. Dat PostNL een puinzooi is kunnen ze misschien niet veel aan doen, maar ze helpen je verder ook niet en laten je gewoon zitten. Uiteindelijk nu 11 dagen later de bevestiging dat het geld teruggestort wordt....
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat het met de levering niet goed gegaan is.
Wij proberen de e-mails zo snel mogelijk op te pakken om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ik zie dat het inderdaad reeds opgelost is en de kosten aan u geretourneerd zijn.
Met vriendelijke groet,
Robin
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.