Verkeerd artikel gekregen. Terugsturen kost 2,95
Krijg je eventueel terug bij volgende bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
8 mrt 2024
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat u helaas een verkeerde hoes had besteld. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u inderdaad een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis.
Met vriendelijke groet, Yvonne
Terug sturen ook na ruiling zelf verzendkosten moeten betalen. Hierop het maar gehouden
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
10 dagen geleden
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij vergoeden de retourkosten altijd in de vorm van een voucher. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
ik heb mn hoesje 2 weken geleden…
ik heb m'n hoesje 2 weken geleden besteld nog steeds niet binnen dus erg ontevreden!!!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Helaas zie ik dat de tracking blijft hangen, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing!
Met vriendelijke groet,
Robin
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Na een week nog steeds geen hoesje geleverd, terwijl levertijd normaal 2-4 dagen is!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 dagen geleden
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben.
Met vriendelijke groet, Yvonne
1 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Het hoesje glijdt van de telefoon af. Helemaal niet stevig en slechte kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
4 mrt 2024
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
13 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Maat was niet goed. Teruggestuurd, maar nog steeds geen geld terug gehad!!,
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
14 mrt 2024
Beste klant,
Ik zie dat de retourzending al 6 dagen geleden door ons ontvangen en verwerkt is! De kosten hebben wij dan ook al teruggestort op de rekening waar mee betaald is!
Met vriendelijke groet,
Robin
7 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
hoesje kapot
het hoesje kwam letterlijk met allemaal krassen binnen, echt slecht!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 mrt 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat de hoes met krassen binnengekomen is, ik zie dat hierover nog geen contact geweest is.
Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken.
Met vriendelijke groet,
Robin
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling 8maart en betaald en nog niks binnen,geen goede reclame
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
10 dagen geleden
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede type hoesje besteld, maar verkeerd hoesje ontvangen. Jammer!!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
13 mrt 2024
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
13 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
hoesje past niet en terugsturen kost meer als 3 euro
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
14 mrt 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw review, wat vervelend dat de hoes niet past!
Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken.
Onze retourkosten zijn echte niet meer dan 3 euro, dat is 2,95 en ruilen is zelfs kosteloos!
Met vriendelijke groet,
Robi
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
2 hoesjes
Slecht materiaal
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
5 dagen geleden
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoesjes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
29 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
HOU OP MET MIJ MAILEN!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
1 mrt 2024
Geachte klant,
Bedankt voor de informatie, dat u geen mail meer van ons wilt ontvangen. Wij gaan dat voor u regelen.
Met vriendelijke groet,
Ursula
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
the size was incorrect
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
5 dagen geleden
Good day,
I am sorry to read that you are not satisfied with the case. Our customer service team will contact you to look for a solution.
Kind regards, Yvonne
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u ons 1 ster als beoordeling heeft gegeven. Onze klantenservice zal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Yvonne
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
helemaal niet tevreden
Je tikt type smartphone in op de website, krijgt keuzes ten over, maar als je bestelt, blijkt het hoesje niet compatibel met de smartphone. Terugsturen kost 2,95 euro, krijg je terugbetaald als je opnieuw besteld. Maar ik vind mijn zin niet. En door fout bij jullie betaal ik dus de verzendkosten. heel jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
22 feb 2024
Geachte klant,
zoals ik kan zien, heeft u een bestelling voor een ander model ingevoerd. Voor de retourkosten heeft u een voucher ontvangen, die u bij een volgende bestelling kunt invoeren. In principe kunt u dus gratis retourneren.
Met vriendelijke groet,
Ursula
24 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Slecht
Bestelling van een hoesje gedaan begon super goed volgende dag geleverd. Helaas heb ik de verkeerde type besteld. Terug gestuurd maar helaas tot op heden geen geld terug. Wel retour verzending betaald van 2euro nog wat!..
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
26 feb 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Helaas hebben wij de retourzending nog niet ontvangen, wij storten het bedrag terug wanneer wij het artikel ontvangen.
Met vriendelijke groet.
Robin
13 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Nooit meer
Weinig duidelijkheid over retourkosten, ook zeer hoog, voor een brievenbuspakket. Kwaliteit van de iPad hoes was bedroevend. Terugbetaling duurt 14 dagen!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
14 feb 2024
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de retourkosten en de hoes. Wij bieden voordeligere retourzegels dan bij een postpunt. Helaas is het erg druk bij de post waardoor retouren langer onderweg waren. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Yvonne
8 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Camera beschermer na een keer vallen al kapen en het ring achter het telefoon hoesje na twee weken ook kapot- eraf gegaan, zeer slechte kwaliteit producten
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
12 feb 2024
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Ik zie dat u inmiddels bent gemaild door onze klantenservice.
Met vriendelijke groet, Yvonne
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.