hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

7 apr. 2022
24 mrt. 2022
15 mrt. 2022
16 mrt. 2022
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 feb. 2022
28 feb. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat wij slechts 1 ster ontvangen. Ik zie dat er reeds per e-mail contact geweest is. Met vriendelijke groet, Robin
23 feb. 2022
24 feb. 2022
Beste klant, wat jammer dat we slechts 1 ster ontvangen. Ik zie dat mijn collega reeds telefonisch contact met u gehad heeft en dat zij de juiste hoezen heeft geadviseerd. Met vriendelijke groet, Robin
15 feb. 2022
16 feb. 2022
Beste klant, wat vervelend om te zien dat we slechts 1 ster van u hebben mogen ontvangen. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen hoe dit kan. Met vriendelijke groet, Robin
5 feb. 2022
7 feb. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat wij 1 ster hebben ontvangen. Ik zal u een email toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 jan. 2022
24 jan. 2022
Beste klant, wat vervelend dat wij slechts 1 ster hebben mogen ontvangen. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen wat de reden is. Met vriendelijke groet, Robin
15 jan. 2022
10 jan. 2022
10 jan. 2022
Beste klant, Wat jammer dat we slechts 1 ster van u ontvangen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 jan. 2022
3 jan. 2022
Beste klant, Wat jammer dat we slechts 1 ster van u ontvangen. Ik zal u een e-mail toe sturen zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 dec. 2021
21 dec. 2021
19 dec. 2021
18 dec. 2021
20 dec. 2021
Beste klant, Jammer om te zien dat we slechts 1 ster van u ontvangen. Ik zal u een e-mail toe sturen zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 dec. 2021
13 dec. 2021
7 dec. 2021
8 dec. 2021
Beste klant, wat jammer dat wij maar 1 ster van u hebben mogen ontvangen. Ik zal u een e-mail toe sturen. Met vriendelijke groet, Robin
30 nov. 2021
1 dec. 2021
Beste klant, wat jammer om te zien dat uw ervaring met ons niet naar wens was. Ik zie dat er reeds contact geweest is vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Robin
27 nov. 2021
29 nov. 2021
Beste klant, bedankt voor uw review. Wat jammer dat wij maar een ster van u hebben mogen ontvangen, ik zal u een e-mail toe sturen. Met vriendelijke groet, Robin
27 nov. 2021