hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

15 nov 2023
Pakje nog niet toegekomen 🤔😏
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om de adresgegevens te controleren. Met vriendelijke groet, Robin
11 mei 2023
NIet geleverd wat gevraagd.
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen. Ik zie dat er reeds contact is om dit zo spoedig mogelijk voor u te controleren en op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
30 mrt 2023
De juiste hoesjes versturen
31 mrt 2023
Beste klant, Ik zie dat de juiste screenprotector toegezonden is. Hier is tevens contact over geweest en de kosten zijn reeds aan u geretourneerd. Met vriendelijke groet, Robin
12 sep 2023
Screen protector paste niet
13 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het product niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
Towar nie zgodny z opisem
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Heb hoesje niet ontvangen
31 mei 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie, dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen, dus zal ik u een bericht sturen, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
Geen bestelling ontvangen
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
3 mei 2023
Heel slechte communicatie
4 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de communicatie niet naar wens was. Ik zie dat er per e-mail op meerdere momenten contact geweest is en dat er reeds een oplossing aangeboden is. Met vriendelijke groet, Robin
4 mei 2023
Kapot geleverd gekregen
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de hoes defect is geleverd. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 nov 2023
Ik heb niks ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jun 2023
Namaak en past niet 👎
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet passend is, ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen hoe dit kan. Wij verkopen geen namaak artikelen. Met vriendelijke groet, Robin
Hoesje past niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 okt 2023
heel laat ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat u het product niet snel in huis had. Helaas kan het soms voorkomen dat de postbezorging wat vertraging oploopt. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Mandy
Duurde 1 hele week!
14 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd was. Ik ben blij om te zien in de tracking dat de bestelling ondertussen wel ontvangen is. Met vriendelijke groet, Robin
23 jul 2023
Past niet, te klein
24 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet past. Ik zie in ons systeem dat u het hoesje inmiddels heeft geretourneerd. Ik zal u een e-mail toesturen om samen te bekijken welk toestel u precies heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 jun 2023
beloftes waar maken
8 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zal contact met u opnemen om te achterhalen wat u precies bedoelt. Met vriendelijke groet, Robin
23 mei 2023
Slechte qualiteit!
24 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 jul 2023
Hoesje werkt niet
19 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Ik zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 okt 2023
Verkeerd product
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 mei 2023
Niets ontvangen
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne