hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.844 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

7 aug. 2022
Als jullie op de site zetten gratis retourneren vind ik het misleidend als ik mijn geld niet terugkrijg bij retourneren. Het hoesje paste niet en dus kon ik het niet gebruiken.
9 aug. 2022
Beste klant, Wij bieden de optie aan gratis retourneren wanneer u kiest voor een voucher en €2,95 verzendkosten wanneer u een terugbetaling wenst. Dit wordt aangegeven in het retourproces: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
23 aug. 2022
Screenprotector gekocht, na 12 dagen gebruiken kappot gegaan! Niemand gaat elke twee weken 13€ betalen voor Screenprotector. Slechte product!
24 aug. 2022
Beste klant, Helaas is zoals per e-mail besproken de schade echt ontstaan door gebruik. Wanneer de telefoon in een achterzak zit en deze stoot kan de screenprotector beschadigen. Gelukkig heeft de screenprotector uw eigen scherm beschermd en is deze niet kapot gegaan. Met vriendelijke groet, Robin
8 aug. 2022
Word er gezegt voor 9 uur besteld de andere dag in huis 3 dagen later En mijn telefoon past niet in het hoesje AFD RINA
9 aug. 2022
Beste klant, Helaas kan het voorkomen dat er een vertraging bij de post is. Ik stuur u een e-mail toe om te kunnen achterhalen waarom de hoes niet passend is. Met vriendelijke groet, Robin
4 aug. 2022
Klachtbehandeling werd niet erg serieus genomen, fouten niet erkend. Vervelend.
5 aug. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u het zo ervaart. Ik zie in de e-mail dat mijn collega samen met u op zoek is gegaan naar oplossingen, wij hebben helaas niet meer van u vernomen. Ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
23 aug. 2022
Krijg een kapot hoesje en er wordt geen moeite voor gedaan om me te helpen.
24 aug. 2022
Beste klant, Zoals tevens per e-mail besproken zit de rand rondom de camera altijd los bij deze hoes. Dit is niet kapot, de bescherming van de telefoon blijft dan ook gewoon optimaal. Met vriendelijke groet, Robin
6 aug. 2022
Product was 2e hands, er zat gebruiksschade op (veel krassen).
9 aug. 2022
Beste klant, Wij bieden geen 2e-hands artikelen aan, ik stuur u dan ook een e-mail toe om te achterhalen hoe het product beschadigd is. Met vriendelijke groet, Robin.
13 aug. 2022
Na 8 dagen nog steeds niets ontvangen. Slechte communicatie!
15 aug. 2022
Beste klant, pakketjes naar België kunnen helaas soms langer onderweg zijn. Ik stuur u een e-mail toe om de gegevens te controleren. Met vriendelijke groet, Robin
10 aug. 2022
Bestelling 2224492 nog steeds niet ontvangen!
11 aug. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u een e-mail toe zodat we samen kunnen achterhalen waar de bestelling is. Met vriendelijke groet, Robin
4 aug. 2022
Respecteren van aangekondigde levertermijn.
5 aug. 2022
Beste klant, zendingen naar België zijn iets langer ondereg dan zendingen binnen Nederland. De levertijd naar België is doorgaans 2 tot 4 werkdagen. Ik hoop dat het product verder naar wens is. Met vriendelijke groet, Robin
Nog steeds niks ontvangen
29 aug. 2022
Beste klant, Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 aug. 2022
22 jul. 2022
Bij de ingebruikname bleek bij het onderste vakje dat het "stof"materiaal losliet na het oprekken van het van het vakje om er makkelijk een visitekaartje in te kunnen opbergen (wat moeilijk ging). Nu zit ik met een opgestropte losse stof in dat onderste vakje. Ik kreeg geen nieuw exemplaar omdat ik m al in gebruik had genomen! Wat belachelijk. Ik heb een probleem waar ik niets aan kan doen. Oplossing: nieuw hoesje sturen. Heel jammer want het hoesje is verder prima!
25 jul. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 jul. 2022
De case scherm had een golf in het scherm waardoor hij niet goed op de iPad scherm zat. In contact gekomen met de hoesjedirect en als alternatief kreeg ik een scherm protector. Daar is het probleem niet mee opgelost en werd gemeld dat ik dan de case scherm er moet uithalen. De protector is dan ipv van. Voor mij bijzonder omdat ik zelf moet knutselen om het voor elkaar te krijgen. Ik heb het terug gestuurd en wacht nu op mijn geld.
3 aug. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. De screenprotector had in dit geval er wel voor gezorgd voor dezelfde goede bescherming. Wanneer wij uw retourzending ontvangen zal dit direct verwerkt worden. Met vriendelijke groet, Robin.
6 jul. 2022
telefoon hoesje was flink beschadigd magneet sluiting werkte niet goed, de houder waar telefoon wordt ingeklemd kwam los bij gebruik van de telefoon. bij melding van het geheel en foto sturen wordt het aankoopbedrag gelijk terug gestuurd, kan bij het verzenden ook even kijken of er geen beschadigen aanwezig zijn. Dat voorkomt ergernis.
7 jul. 2022
Beste klant, Vervelend dat u zo'n slecht hoesje heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We gaan de kwaliteitscontrole verbeteren! Met vriendelijke groet, Brigitte
14 jul. 2022
De protector werkt niet met de telefoon.het is geen ultrasone glas.jammer voor alle apps waar je je vingerafdruk gebruikte.dus wil graag een ander type wat wel werkt rn deze retourneren.
18 jul. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik zal u een e-mail toesturen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 jul. 2022
Vingerafdrukken meteen zichtbaar en niet te verwijderen
6 jul. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de hoes. Ik zie dat u hierover geen contact met ons heeft opgenomen en de hoes heeft geretourneerd. Wij houden u op de hoogte van uw retour. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jul. 2022
Ik kreeg tot 2x toe de verkeerde kleur
3 aug. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat er nog geen contact geweest is met betrekking tot uw bestelling, ik stuur u dan ook een e-mail toe om gezamenlijk opzoek te gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
23 jul. 2022
Ik heb nog altijd niets ontvangen
25 jul. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Inmiddels is er met u contact geweest via onze klantenservice om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul. 2022
Product is verkeerd.
3 aug. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat het product verkeerd is. Ik stuur u een e-mail toe zodat we gezamenlijk op zoek kunnen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
19 jul. 2022
3 aug. 2022
Beste klant, wat jammer dat wij slechts 1 ster hebben mogen ontvangen. Helaas zie ik dat er hier over nog geen contact geweest is, ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin.