hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.473 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

7 apr 2024
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Helaas blijft de houder niet rechtstaan, als je hem recht zet valt het binnen de kortste keren terug om, doordat de houder achteraan uit zijn eigen terug inkrimpt. Je kan het niet vastzetten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet helemaal naar wens is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Mijn bestelling ( beschermingsklasse voor Samsung s24 ultra) was binnen 3 dagen al stuk... slecht kwaliteit! Helaas 20 euro weggegooid...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de protector kapot is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
RH
Rene H.
Etten-leur
24 feb 2024
Beschermglas voor telefoon dochter zat stuk in de verpakking, tevens gat in de doos. Hele slechte service per email van hoesjesdirect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij gevraagd hebben om een duidelijke foto van het defect, wanneer u deze toe stuurt kunnen wij dit direct voor u oplossen! Met vriendelijke groet, Robin
ik had een hoesje terug gestuurd ik zou het geld gestort krijgen maar dat is nog niet gebeurd dat had ik met ene Remco afgesproken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij de retourzending ontvangen hebben, ik ga dit direct verwerken! Met vriendelijke groet, Robin
JA
Jan A.
Beerta
Verkeerd artikel gekregen. Terugsturen kost 2,95 Krijg je eventueel terug bij volgende bestelling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat u helaas een verkeerde hoes had besteld. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u inderdaad een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 mrt 2024
Terug sturen ook na ruiling zelf verzendkosten moeten betalen. Hierop het maar gehouden
20 mrt 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij vergoeden de retourkosten altijd in de vorm van een voucher. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 mrt 2024

ik heb mn hoesje 2 weken geleden…

ik heb m'n hoesje 2 weken geleden besteld nog steeds niet binnen dus erg ontevreden!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat de tracking blijft hangen, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Robin
Het hoesje glijdt van de telefoon af. Helemaal niet stevig en slechte kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Maat was niet goed. Teruggestuurd, maar nog steeds geen geld terug gehad!!,
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Ik zie dat de retourzending al 6 dagen geleden door ons ontvangen en verwerkt is! De kosten hebben wij dan ook al teruggestort op de rekening waar mee betaald is! Met vriendelijke groet, Robin

hoesje kapot

het hoesje kwam letterlijk met allemaal krassen binnen, echt slecht!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes met krassen binnengekomen is, ik zie dat hierover nog geen contact geweest is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
19 mrt 2024
Bestelling 8maart en betaald en nog niks binnen,geen goede reclame
20 mrt 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Goede type hoesje besteld, maar verkeerd hoesje ontvangen. Jammer!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne