hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.473 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds per e-mail contact geweest is. Helaas heeft u nog niet gereageerd op onze e-mail voor de adres check. Hier in is zichtbaar dat het adres niet compleet is. Kunt u op de e-mail reageren zodat wij u zo spoedig mogelijk verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Robin
20 mrt 2024
2 hoesjes Slecht materiaal
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoesjes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
HOU OP MET MIJ MAILEN!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de informatie, dat u geen mail meer van ons wilt ontvangen. Wij gaan dat voor u regelen. Met vriendelijke groet, Ursula
the size was incorrect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Good day, I am sorry to read that you are not satisfied with the case. Our customer service team will contact you to look for a solution. Kind regards, Yvonne
AH
Ligt niet aan jullie
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ons 1 ster als beoordeling heeft gegeven. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje past niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
28 jan 2024

Magneet niet sterk genoeg

Goedemorgen, Ik heb al vaker een hoesje bij jullie besteld. Vorige week voor m’n nieuwe iPhone 14. Het hoesje past en ziet er verder prima uit maar het magneetje is niet sterk genoeg. M’n hoesje valt de hele tijd open (tis een bookcase ivm goede bescherming. Ik kan er ook geen pasje indoen oid. Daar is t te magneetje helemaal niet voor gemaakt. Heel jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

helemaal niet tevreden

Je tikt type smartphone in op de website, krijgt keuzes ten over, maar als je bestelt, blijkt het hoesje niet compatibel met de smartphone. Terugsturen kost 2,95 euro, krijg je terugbetaald als je opnieuw besteld. Maar ik vind mijn zin niet. En door fout bij jullie betaal ik dus de verzendkosten. heel jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, zoals ik kan zien, heeft u een bestelling voor een ander model ingevoerd. Voor de retourkosten heeft u een voucher ontvangen, die u bij een volgende bestelling kunt invoeren. In principe kunt u dus gratis retourneren. Met vriendelijke groet, Ursula
24 feb 2024

Slecht

Bestelling van een hoesje gedaan begon super goed volgende dag geleverd. Helaas heb ik de verkeerde type besteld. Terug gestuurd maar helaas tot op heden geen geld terug. Wel retour verzending betaald van 2euro nog wat!..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas hebben wij de retourzending nog niet ontvangen, wij storten het bedrag terug wanneer wij het artikel ontvangen. Met vriendelijke groet. Robin

Nooit meer

Weinig duidelijkheid over retourkosten, ook zeer hoog, voor een brievenbuspakket. Kwaliteit van de iPad hoes was bedroevend. Terugbetaling duurt 14 dagen!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de retourkosten en de hoes. Wij bieden voordeligere retourzegels dan bij een postpunt. Helaas is het erg druk bij de post waardoor retouren langer onderweg waren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
Camera beschermer na een keer vallen al kapen en het ring achter het telefoon hoesje na twee weken ook kapot- eraf gegaan, zeer slechte kwaliteit producten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Ik zie dat u inmiddels bent gemaild door onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
RH
Rene H.
Etten-leur
24 feb 2024
Beschermglas voor telefoon dochter zat stuk in de verpakking, tevens gat in de doos. Hele slechte service per email van hoesjesdirect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij gevraagd hebben om een duidelijke foto van het defect, wanneer u deze toe stuurt kunnen wij dit direct voor u oplossen! Met vriendelijke groet, Robin
Doe iets aan de kwaliteit van de omschrijving van de producten want die klopt van geen kanten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de omschrijving. Ik zie dat u het hoesje inmiddels heeft teruggestuurd en dat uw retour is verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne

Hoesjes gaan al kapot na 1 eraf halen

Hoesjes gaan al kapot na 1 keer van je telefoon afhalen. Aan de garantie heb je niet veel.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Helaas handelt es zich in dit geval om een schade, die door een val is ontstaan. Valschade valt niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Ursula
Sturen verkeerd model!!!!! Ben al dgn bezig om het om te ruilen. Lekker bezig zo😣☹️😟
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u een verkeerd model heeft ontvangen. De klantenservice gaat met u vandaag contact per e-mail opnemen en het probleem oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Pakketje nooit gekomen, klantenservice doet heel lang over oplossing.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat uw pakket niet is aangekomen. Ik zie in ons systeem staan dat u is gevraagd tot morgen af te wachten en u anders even te melden. Wij wachten ondertussen een terugkoppeling af van PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
Er stond in de beschrijving s20 + en ik krijg een hoesje voor een s20
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb de order nagekeken voor u. Helaas heeft u een hoesje besteld voor de S20. U kunt omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
Blijven maar zeiken om een review. Hoop dat ‘t nu stopt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Vanuit ons wordt er slechts 1 keer een mail gestuurd of alles naar wens was. Wat vervelend om te lezen dat u er meerdere ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Robin