hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

: 26.472Uitstekend

4,56

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.844 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

26.472 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(245)
 Geverifieerde beoordeling
15 jul. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
18 jul. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u ons 1 ster geeft. Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest over het verkeerd bestelde hoesje. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
18 jun. 2022
De screenprotector was te klein voor mijn telefoon, waardoor een klein gedeelte van mijn scherm en het merk onderin wegviel. De, nogal botte, klantenservice zei dat de afmetingen wel gewoon klopte en dat de protector zo klein hoort te zijn zodat er andere hoesjes omheen kunnen. Dit was echter niet zo bij mijn oude protector, maar ik moest wel zelf de retourkosten betalen... Het hoesje is ondertussen terug gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
20 jun. 2022
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat uw ervaring met ons niet naar wens was. Wij zullen uw retour na ontvangst zo snel mogelijk verwerken, u ontvangt hierover dan een bericht van ons. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
16 jun. 2022
Dit hoesje is geen € 26 euro waard. Wat een prijs voor zo'n flutje. Daarnaast past de mobiel niet in de oplader als deze in het hoesje zit. Het is een seniorenmobiel. Niet handig als de mobiel door de oudere persoon elke keer uit het hoesje gehaald moet worden. Een miskoop!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
20 jun. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
18 jun. 2022
heb een kapot artikel ontvangen en heb hier geen reactie op gehad voor vervangend of geld terug :(
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
20 jun. 2022
Beste klant, Excuses voor het kapot ontvangen artikel. Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen. Kunt u ons nogmaals mailen? Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
15 jun. 2022
Hoesje is te krap. Handy stond helemaal bol en de barstjes die er al inzaten werden groter.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
20 jun. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. U zou ons een foto mailen van het defect, helaas hebben wij deze nog niet ontvangen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
26 jun. 2022
Verzocht om een factuur toe te sturen waar wel iets op staat, nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
27 jun. 2022
Beste klant, Wij hebben u op dinsdag gemaild, wellicht is de e-mail in uw spambox belandt. Ik zal de factuur nogmaals verzenden. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
2 jun. 2022
Ik heb na een week nog steeds mijn bestelling niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 jun. 2022
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u uw bestelling niet optijd heeft binnengekregen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met ons, en de bestelling opnieuw is verstuurd. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
8 jun. 2022
Bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 aug. 2022
Beste klant, helaas lijkt het er op dat uw bestelling iets vertraagd was. Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
22 jun. 2022
Niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 aug. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik stuur u een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
16 jun. 2022
X
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
20 jun. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u ons 1 ster gegeven heeft. Onze klantenservice heeft u gemaild op 13 juni, helaas hebben wij nog geen reactie van u gehad. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
24 jun. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 aug. 2022
Beste klant, Ik zie dat u nog geen contact heeft gehad met onze klantenservice over uw bestelling. Als er iets mis was met uw bestelling, stuur dan een e-mail naar service@hoesjesdirect.nl. Met vriendelijke groet, Ursula
 Geverifieerde beoordeling
8 jun. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 jun. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 jun. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen. U kunt een e-mail sturen naar service@hoesjesdirect.nl. Dan kan kunnen wij u sneller verder helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
21 mrt. 2022
heb 6 maart 2022 een rood hoesje besteld maar dit is nog steeds niet bezorgd, ik heb hierover al een mail gestuurd, is blijkbaar naar België gestuurd ik zou dat zelf gedaan hebben, maar dat kan helemaal niet zodra ik de straat en de postcode invul kan ik nooit België invullen zou dan een foutmelding krijgen. dat het adres niet klopt, het antwoord via de mail was dat ik me geen zorgen hoef te maken het komt dan vanzelf terug bij jullie en zou het alsnog naar het juiste adres gestuurd worden. tot op heden heb ik nog niks gehoord . voel me nu toch bedonderd wat ik niet van jullie gewend ben heb al zo vaak hoesjes vis u syte besteld
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
21 mrt. 2022
Beste klant, Ik heb u vandaag een e-mail verstuurd om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
6 apr. 2022 
Heb een kapot artikel gekregen. Wilde deze omruilen. Kon volgens de klantenservice het artikel weggooien. Wat ik ook gedaan heb. Kreeg een code die ik moest invullen ( op mijn ipad ) ben niet handig met dit soort dingen. Dus kreeg het niet voor elkaar. Geld terug krijgen kon niet volgens de klantenservice. Dan moest ik het kapotte artikel alsnog opsturen. Maar deze lag al onderin de kliko. Het gaat om een bedrag van € 12,95. Dus niet klantvriendelijk. Niet iedereen is handig met dit soort dingen. Jammer maar ben dus niet tevreden. Vriendelijke groet, Sonja Ranke
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 apr. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat het niet lukt in de bestelling te plaatsen. Ik zie inderdaad dat u heeft gekozen voor een voucher en niet geld terug. De voucher is dan ook toegezonden en bruikbaar. Ik zal u een e-mail toe sturen om de stappen uit te leggen. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
31 jan. 2022
Ik heb 3 keer na elkaar hoesjes besteld en ze vielen allemaal tegen. Bij de eerste was er binnen 1 week een scheur in. Bij de 2 andere heb ik ze al met de scheur ontvangen. De tweede heb ik teruggestuurd en mijn geld ontvangen. Bij de 3de heb ik het opgegeven en het maar zo gebruikt. Maar toen is het met de dagen toch verder gescheurd. Ik heb uiteindelijk vorige week weer eentje besteld, ik zocht naar iets met een zachter materiaal, die kwam aan en de kleur klopt niet met wat ik had besteld. Nu ben ik echt klaar mee! Zoveel tijd en geld heb ik hierin gestopt!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
1 feb. 2022
Beste klant, Vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw aankopen. Onze klantenservice neemt contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
23 nov. 2021
Slechte ervaring , heb een leren hoesje van 49 Euro besteld voor mijn nieuwe s21 Ultra, het hoesje past wel maar is in 3 dagen meerdere keren uit mijn handen geglipt, het voelt niet als leer en is erg glad. Ik heb gevraagd het te retourneren na 4 dagen maar dit bleek niet mogelijk zonder de originele verpakking, een plastic krimpfolie die er alleen met een schaar af te krijgen was en die ik niet meer had. Aangezien het antwoord op zich liet wachten had ik het al teruggestuurd. Nooit meer Hoesjesdirect voor ons!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
24 nov. 2021
Beste klant, bedankt voor uw review. Ik zie dat mijn collega binnen enkele uren op uw e-mail gereageerd heeft. Helaas kan zoals door mijn collega aangegeven uw retour niet in behandeling genomen worden doordat deze reeds gebruikt is en niet meer in de originele verpakking verpakt zit. Met vriendelijke groet Robin.
 Geverifieerde beoordeling
2 nov. 2021
Omdat ik een kortingcode voor hoesjesdirect.nl heb ontvangen, heb ik twee nieuwe hoesjes voor mijn Samsung S20+ besteld. Pas na 4 werkdagen was het pakket geleverd, ondanks de belofte "vandaag besteld, volgende werkdag in huis". Ik had zelfs een mail ontvangen dat mijn bestelling is geleverd, terwijl dit niet het geval was. Één hoesje paste niet eens op mijn telefoon. Om een hoesje terug te kunnen sturen, moet je zelf de verzendkosten betalen. Erg jammer
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 nov. 2021
Beste Michasia, Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Onze klantenservice zal hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
11 mrt. 2022
het werd beweerd dat deze screenprotector goed was en dat het geen edge tot edge screenprotector zou zijn terwijl mijn telefoon plat is dus edge to edge gaat hier niet op terwijl er bij de product omschrijving is omschreven dat het hele scherm zou moeten bedekken ik vind het belachelijk dat er eerst word gezegd we hebben het met dezelfde telefoon geprobeerd en het past ik vind dit consementen misleiding en zal hier nooit meer wat bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 mrt. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
9 jan. 2022
Ik belde de klantenservice en gaf aan dat het niet de zelfde kleur was zoals op de foto(hij hoort zwart met goud te ze zijn is meer donkerblauw en bruin) en zij zeggen dat die wel er op lijkt blijkbaar om het retour te sturen ben je 3,50 kwijt wat niet onder de retourvoorwaarden staat want blijkbaar zijn de retour voorwaarden alleen voor het bedrag van het product zelf en voor de retour dingen gaan je ergens anders gaan zoeken
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
10 jan. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat u contact heeft gehad met ons, en u ondertussen een nieuwe bestelling geplaatst heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne