hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

: 26.472Uitstekend

4,56

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.844 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

26.472 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(245)
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2021
Er wordt geadverteerd met het hoesje de volgende dag in huis ( voor 22 uur besteld) vooruit was op zondag dus verwachtte het dinsdag toch wel in huis te hebben, maar nu is het een week verder en krijg ik elke keer netjes een melding dat het vandaag niet lukt en het de volgende dag wordt, maar bestellingen die ik bij een ander bedrijf heb gedaan komen wel de volgende dag binnen. Waar gaat het mis??
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dec. 2021
Beste klant, Vervelend om te horen dat u nog niets ontvangen heeft! Helaas is het erg druk bij Postnl. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
8 dec. 2021 
Onlangs een hoesje gekocht voor mijn S21, een heel mooi hoesje, Alleen jammer dat hij al stuk was voor dat ik mijn mobiel had geïnstalleerd. Ik heb Hoesjes direct op de hoogte gebracht en geen reactie mogen ontvangen. Hoesje had ik nodig dus die heb ik provisorisch gelijmd. Conclusie: 1• Mooi hoesje 2• kwaliteit onder de maat 3• Klantenservice matig 4• goedkoop
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dec. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u geen reactie heeft mogen ontvangen. Helaas zie ik geen e-mail terug. Ik zal u dan ook gelijk een e-mail toe sturen zodat we op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
5 apr. 2022 
Hoesje voor mijn nieuwe Samsung besteld ,gegevens en type doorgegeven ,en hij was te groot,oke dat kan gebeuren,dus contact met een ( net uit bed )telefoniste die mij behoorlijk chagrijnig te woord stond ,volgens haar had ik iets niet goed gedaan , jullie verkopen leuke hoesjes ,maar na deze ervaring koop ik nooit meer iets bij jullie
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
6 apr. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met ons! Dat is zeker niet de bedoeling geweest. Wij zullen dit intern bespreken. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
13 dec. 2021 
2 items besteld, krijg bijna 1 week later het bericht dat 1 van de 2 niet meer op voorraad was en kreeg mijn geld terug, 2 dagen later werd het hoesje pas verstuurd. Op hun site te lezen vandaag voor 21.00 besteld dezelfde dag verstuurd. Ze zetten er wel niet bij dat het eerst een wereldreis moet maken! ontzettend teleurgesteld!!!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
14 dec. 2021
Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent omtrent de verzending. Onze klantenservice neemt hier contact met u over op! Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
28 nov. 2021
Ik was in de veronderstelling dat ik een hoes besteld heb voor de Redmi note 9 maar ik kreeg een hoes voor Redmi note 9S , dus deze past niet . Ik wil deze terugsturen maar de kosten zijn voor mijn rekening . Jammer dat voor een vergissing kosten worden aangerekend . Dat nodigt zeker niet uit om nog eens te bestellen .
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
29 nov. 2021
Beste klant, ik snap dat het vervelend is dat er kosten in rekening gebracht worden voor het retour zenden van een product. Wij hebben er inderdaad voor gekozen dat hier retourkosten voor in rekening gebracht worden. Verzendkosten berekenen wij echter weer niet. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
14 mei 2022
I purchased two things from your website. One is a cover for my iPad and the other is a protective glass. The cover does not fit properly, because of that my charger won’t go in. And the protective glass is too big for the iPad, when I found out it was already too late since I already opened it.so I lost my money
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
17 mei 2022
Hello, I'm sorry to hear that you are not satisfied with your order. Our customer service will contact you. With kind regards, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
31 okt. 2021
Ik heb vorige week een hoesje besteld en ik heb nog steeds niks binnen terwijl er staat bij bestellen volgende dag in huis, de site gaf zelf wel aan via een mail dat ik het hoesje ontvangen had maar volgens post nl verschuift elke dag het bezorg moment weer een dag later en we zijn nu al een week verder.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
1 nov. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u het pakketje nog steeds niet in huis heeft. Ik stuur u een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
28 nov. 2021
slechte hulp met meedenken juiste hoes. Zoekfunctie geschikte hoesjes bij model laptop werkte niet; hierdoor verkeerd hoesje besteld, en retourkosten voor eigen rekening, wilde toch alsnog een nieuwe bestellen om een juiste te vinden maar werd hierbij niet goed geholpen dus nu bij burga besteld
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
29 nov. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zal u hier over een e-mail toe sturen. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
21 dec. 2021
Bijna een maand aan het wachten op een GSM-hoesje. Zou al 2x opgestuurd zijn maar zonder track en trace code. (naar België) Ik wijzig deze review graag wanneer het hoesje toch zou aankomen, al is het veel te laat, leveringen van NL naar België komen 99% na 2 dagen aan.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
22 dec. 2021
Beste klant, ik zie dat mijn collega zojuist per e-mail contact met u heeft gehad. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
14 apr. 2022
De medewerkster was vriendelijk, maar de toegezonden screen protector paste tot twee maal toe niet op het door mij opgegeven model telefoon. Mijn betaling is teruggestort, waarvoor dank. Feit blijft dat ik geen passend artikel ontving. Klantenservice is goed.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
13 jul. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u tweemaal een niet passende screenprotector ontvangen heeft. Bedankt voor de positieve terugkoppeling met betrekking tot onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
20 dec. 2021
Ik heb een hoesje besteld via de site waarop staat dat dit een hoesje Iphone 11 pro is, blijkt hij helemaal niet voor deze iphone te zijn en dus niet te passen. Fout van hoesjesdirect, maar ik kan zelf de verzendkosten voor retour betalen! Superslecht!!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
22 dec. 2021
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat het ontvangen hoesje niet op uw toestel past! Ik zie echter dat er een hoesje voor de iPhone 11 is besteld, waardoor deze niet op uw iPhone 11 Pro past. Als u in het vervolg onze gratis 100% pasgarantie gebruikt en via die weg uitzoekt welk toestel u precies heeft, dan kan ik u verzekeren dat u een passend product zult ontvangen! Ik zie dat u het ontvangen hoesje inmiddels heeft kunnen retourneren en dat het betaalde bedrag aan u is terug betaald. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
24 jan. 2022
Donderdag besteld Tegen extra betaling zou het Donderdag geleverd worden Dat zou vrijdag worden Vervolgens weten jullie het zelfs dan niet waar te maken Zaterdag ... nog steeds niks binnen We wachten maar af wat er op maandag gaat gebeuren Prutswerk
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
24 jan. 2022
Beste klant, ik zie dat er reeds contact geweest is en dat de verzendkosten vergoed zijn. Uw pakketje wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
23 nov. 2021
I did not receive the product: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11/22/arbeidsinspectie-valt-binnen-bij-postnl-in-mechelen-en-wommelgem/ Would you please send me the product through a trusted transporter? Thank you in advance, Mathieu Sonck
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
23 nov. 2021
Hello Mathieu, Thank you for your message. Our customer service will contact you about this. With kind regards, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
2 okt. 2021 
Het product is niet goed geleverd, ik kreeg heel wat anders . Ik heb klantenservice gebeld over dit product. Ik moest maar foto’s maken van het product dus zij hebben verkeerd geleverd en ik moest alle moeite doen. Dit is niet hoe het hoort.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
4 okt. 2021
Beste Bote, Wat jammer dat u niet tevreden bent. Onze klantenservice neemt contact met u op, zodat er vastgesteld kan worden wat er mis is gelopen. Met vriendelijke groet, Brigitte
 Geverifieerde beoordeling
8 nov. 2021
Product klopte niet mail gestuurd voor overleg andere hoes geen antwoord gekregen dus een andere gekocht in de winkel met goed advies. Terugsturen is ingewikkeld via de retourzegel . Dus gewoon terug gestuurd via de post met extra kosten
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
11 nov. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u geen antwoord heeft gekregen. Ik zie echter dat wij u op 04-11-2021 terug gemaild hebben, deze mail zal ik nogmaals vesturen. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
1 dec. 2021
Op 19-11 is volgens jullie mijn bestelling 1970993 reeds ingepakt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Vrijdag 26-11 gebeld maar toen werd gezegd ivm Black Friday duurt het wat langer ivm drukte post. Hoe lang moet ik nog wachten?
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dec. 2021
Beste klant, Vervelend om te horen dat u nog niets ontvangen heeft! Ik neem hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
27 dec. 2021
De levering door PostNL blijkt erg onbetrouwbaar. Donderdag besteld, vrijdag in de planning maar verschoven naar maandag. Op maandag is er nooit postbezorging. Maandagavond geen bezorgstatus meer bij PostNL. Niet meer van deze tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
28 dec. 2021
Beste klant, Door de drukte van de feestdagen is het jammer genoeg momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Hierdoor kan er enige vertraging ontstaan. De bezorgers doen hun uiterste best uw pakketje zo spoedig mogelijk af te leveren. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
22 feb. 2022
niet voldoende lijm mee gelevered. Heb zelf twee van deze beschermingen gekocht en de lijm van beiden waren niet genoeg om zelfs een bescherming te plaatsen. 2 flesjes lijm vulde niet eens de helfte van de scherm.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
23 feb. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik stuur u een e-mail toe zodat we opzoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2022
Beschermings glas voor mijn Samsung s20 ultra besteld. Dekt maar 3/4 van het scherm. Waardeloos. Bellen heeft geen zin, 20 min aan de lijn gehangen waarbij ik telkens weer de boodschap kreeg, twee wachtende voor u.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
5 jan. 2022
Beste klant, Wat jammer om te zien dat uw ervaring met ons niet naar wens was. Ik zie dat er reeds contact is vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
31 jan. 2022
Je kan beter verwittigen bij aankoop dat retourneren NIET gratis is. Ik voel mij bekocht Ik moet 3,5 euro betalen om iets terug te sturen dat ze er heel goedkoop uitziet en dus helemaaaaal niet zoals op de foto !!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
1 feb. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat u ontevreden bent over uw aankoop. Wij bieden retourzegels aan met korting. Mocht u de hoes nog niet hebben geretourneerd, dan kunt u eventueel een foto sturen naar service@hoesjesdirect.nl, zodat wij naar het probleem kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne