hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.692 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.883 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

26 dec 2023
1 nov 2023
Slecht geregeld. 2 hoesjes besteld op zaterdag. Op maandagavond binnengekomen bij PostNL, zouden op dinsdag worden bezorgd. Dinsdag geen hoesjes, bericht van PostNL dat ik de track & trace code in de gaten moest houden. Na 3 dagen geen verandering PostNL gebeld, die gaven aan dat het sorteren langer kan duren, en dat verdere informatie over de zending allen aan de opdrachtgever (hoesjes direct) kan worden gegeven. Contact met hoesjes is waardeloos. Ze schepen je af en nemen geen contact op met PostNL om te informeren (na meerdere malen expliciet te vragen). Je moet maar even afwachten is echt advies, als het er na 5 dagen niet is is het kwijt. Alle contact daarna werd zeer slecht gereageerd, mails werden steeds de volgende dag rond 17.05 beantwoord. Als met al super ontevreden. Dat PostNL een puinzooi is kunnen ze misschien niet veel aan doen, maar ze helpen je verder ook niet en laten je gewoon zitten. Uiteindelijk nu 11 dagen later de bevestiging dat het geld teruggestort wordt....
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het met de levering niet goed gegaan is. Wij proberen de e-mails zo snel mogelijk op te pakken om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik zie dat het inderdaad reeds opgelost is en de kosten aan u geretourneerd zijn. Met vriendelijke groet, Robin
10 aug 2023
Hoesjesdirect heeft een uitstekende service gegeven. Eerst zelf verkeerde screenprotector besteld. Vervolgens mogen omruilen voor de juiste. Helemaal goed. Echter de screenprotector van Mobigear temperen glass voor de samsung note 20 ultra is waardeloos. Kansloos product. Was na een dag normaal gebruik al gebarsten en de vingerafdruk werkte niet meer. Er zit een rondje ingebouwd dat de vingerafdruk moet doorlaten op het toestel. Dat werkte niet, bleef niet goed plakken en na drie bestellingen ben ik er klaar mee. Kansloos product en moet direct uit het assortiment! Jammer want het bedrijf zelf, hoesjesdirect, geen onvertogen woord daarover.
14 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat de screen protector niet naar wens is. Ik zal u een bericht sturen om u een oplossing aan te bieden. Bedankt voor de vriendelijke reactie naar ons toe. Met vriendelijke groet, Brigitte
8 mei 2023

Ipad hoesje past niet + retourdienst is slecht

Omdat mijn tablethoesje niet paste op mijn ipad wou ik het terugzenden. De klantendienst deed echter zeer moeilijk over de reden van retour. Resultaat: een aantal dagen zonder hoesje, maar vooral ook geld kwijt... (ipv je geld terug krijg je een voucher. Als je, zoals in mijn geval, niet meer wil investeren in een duur hoesje (omdat hun productomschrijving dus niet correct is en het retourneren zo energievretend is) en dan maar een goedkoper hoesje bestelt (anders ben je al je geld kwijt), ben je dus een deel van je investering gewoon kwijt.
9 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes en onze service. In ons systeem zie ik staan dat u zelf gekozen heeft voor een omruil met voucher in plaats van de optie geld terug. Het resterende bedrag zal op uw voucher blijven staan. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 nov 2023
Onjuiste informatie bij de product beschrijving. Bestelling voldeed niet aan de verwachting. Tel contact met medewerker die het niet eens was met mij Retour gezonden waar kosten aan verbonden waren van €2,95 Staat gratis retour, maar dan eerst betalen waarna je een voucher krijgt twv €2,95 voor een volgende bestelling die je dan binnen 3-5 dagen moet doen Niets anders gevonden op de site dus dan betaal je gewoon dat bedrag. Slechte informatie
22 nov 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij zullen de product informatie nogmaals nakijken. Onze vouchers zijn 2 maanden geldig. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
Aangevraagd om met met vakantie mee te nemen dus heb ik nog eens 4'95€ voor een spoedbestelling om mee en een en elke dag kreeg ik een melding (het pakketje geeft een dag vertraging... dit bedrijf en post.nl is geen 0/0 waard. Ik weet dat dit toch geen betekenis wat ik schrijf (het is allemaal kut ) ikzelf werk in de verkoop van een multinational chemisch bedrijf en ... verder wil ik er niet meer op in gaan: service 0/0 tot nooit .. groet Guido
21 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat uw bestelling op 12 juni is verzonden, en dat PostNL in de track and trace aangeeft dat de bezorging op 13 juni niet gelukt is omdat u niet thuis was. Het pakketje is dezelfde dag nog naar een PostNL punt gegaan, waar het nog steeds klaarligt. Het pakketje is t/m 22 juni af te halen. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jun 2023

Het lijkt op een verkeerd artikel

Retouren zijn niet gratis, en het beschermglas dat ik heb gekocht lijkt totaal niks op de foto. Het lijk ook erg lelijk op de telefoon, om het scherm niet te bedekken met de zwarte randen moet ik de camera vooraan bedekken. Je wilt er gewoon niet mee gezien worden. Ik heb de volgende les geleerd: -Geen enkel product hier meer aankopen Erg jammer dat €10 in de vuilbak gaat.
23 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Via onze website kunt u gemakkelijk en kosteloos de bestelling omruilen: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren.D De camera dient zeker niet bedekt te worden aan de voorkant, ik stuur u dan ook een e-mail toe om te achterhalen waarom dit wel het geval is. Met vriendelijke groet, Robin
EJ
Eugenie J.
Gramsbergen
4 mei 2023

glas blijkt plastic

Ik kocht onder andere een "glazen" beschermings plaatje voor mijn smartphone. Van glas stond in de beschrijving. ik heb nog opgezocht welke maat ik nodig had voor mijn smartphone. Aan de hand van jullie zoekwijzer heb ik er 1 uitgekozen. Maar wat bleek: ik kreeg een plastic sticker die veel te kort was en het gebruik van mijn smartphone onmogelijk maakt. Zo slecht dit!
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de screenprotector niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 mrt 2023
4 dagen na de bestelling het verkeerde hoesje ontvangen. Gemaild, na 3 dagen een reactie dat de juiste diezelfde dag de juiste zou worden verzonden. 4 dagen wederom later nog niets ontvangen. In totaal 11 dagen verder zonder het juiste artikel te hebben ontvangen en geen zicht op wanneer het wel binnen gaat komen.
31 mrt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen. Helaas zie ik geen eerder e-mail contact, ik stuur u dan ook een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
27 jun 2023

Na 10 dagen nog steeds geen levering

Na bestelling van een iPad-hoes (die volgens de website op voorraad was), kreeg ik direct een orderbevestiging en daags daarna een verzendbevestiging. Na een week maar eens gebeld en de verzending bleek vertraagd te zijn. Nu, 10 dagen na de bestelling, nog steeds niets ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar dus.
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 apr 2023
Ik heb de verkeerde hoesjes gekregen voor mijn iPhone SE. Zijn te groot en komen ook niet overeen met de afbeelding. Wat te doen met het opengemaakte hoesje. Ik wil nieuwe passende hoesjes hebben zoals ze op de site staan. "Mobigear Gehard Glas Ultra-Clear Screenprotector voor Apple iPhone SE (2016) 2-Pack"
14 apr 2023
Beste klant, Helaas zie ik dat u niet besteld heeft voor de SE 2016 maar de SE 2022. Dit zijn twee verschillende hoezen. Ik stuur u dan ook een e-mail toe met passende artikelen en de gratis omruil instructies! Met vriendelijke groet, Robin
3 sep 2023

De bestelling na een week niet ontvangen

De bestelling na een week nog niet ontvangen. De site geeft aan dat het druk is en dat de levering lang kan duren. PostNL geeft aan de bestelling te hebben ontvangen maar weet niet wanneer het wordt bezorgd. Ik sta na ruim een week nog steeds met lege handen.
4 sep 2023
Beste klant, Wat jammer dat u het bestelde product nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat u ons een e-mail heeft gestuurd, ik zal hierop reageren. Met vriendelijke groet, Mandy
MF
Maria F.
Voorburg
13 okt 2023
Ik was blij met mijn bestelling ,alleen een grote teleurstelling er zat geen venster\ruit in dit is dus een bescherming die niets voorstelt . Zonde dat ik hier geld aan besteed heb . Zal ook de volgende keer niet meer bij u bestellen . Maria Frijns
16 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u het type bescherming heeft besteld zonder een screenprotector. Dit kunt u teruglezen in de productspecificaties op de productpagina. U kunt de hoes eventueel omruilen via onze website. Wij hebben ook modellen met een ingebouwde screenprotector. Met vriendelijke groet, Yvonne
9 aug 2023
Juiste foto's plaatsen met de juiste uitkeping . Indien jullie een foto van hoesje plaatst met rechthoekige uitkeping dan verwacht ik ook een rechthoekige uitkeping en geen andere . Zie dat de beschrijving foto nog steeds niet is aangepast
10 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de afbeelding voor onduidelijkheid heeft gezorgd. Wij doen ons best om alle foto’s correct te houden, maar helaas komt het heel soms voor dat de fabrikant een product aanpast om het te verbeteren, waardoor de foto’s op onze website niet meer overeenkomen met het daadwerkelijke product. We doen altijd ons best om dit zo snel mogelijk weer op te lossen. Ik zie dat u de hoes inmiddels bij ons retour hebt aangemeld en een andere mooie hoes hebt uitgezocht. Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe hoes! Met vriendelijke groet, Remco
21 jun 2023
Ik heb een leren hoesje besteld, zoals ook op de site werd aangegeven, maar hier aangekomen bleek het van gel materiaal te zijn!! Het was een vaderdagcadeau en dit werd dus een tegenvaller. Graag een reactie en oplossing van dit probleem.
22 jun 2023
Beste klant. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Ik zie dat u hierover nog geen contact opgenomen heeft met onze klantenservice, ik stuur u dan ook direct een e-mail toe om samen te kijken naar een oplossing. Mer vriendelijke groet, Robin
28 jun 2023
Ik zou nog een wit hoesje krijgen dezelfde als de zwarte die ik besteld heb. Ik had 2zwarte gekregen ik wilde er 1 de andere hoefde ik niet terug tr sturen en de witte zou ik zo snel mogelijk ontvangen maar tot nu toe nog niet ontvangen
29 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat er een bestelling geplaatst is voor 2 zwarte hoezen, helaas niet een zwarte en een witte. U ontvangt van mij een e-mail met een link naar de witte hoes en de instructies voor het retour zenden van de bestelde hoes. Met vriendelijke groet, Robin
1 aug 2023

Kreeg n email dat de bestelling bezorgd was...had niks ontvangen. 2 dag later nog niks. Heb maar n nieuwe bestelling geplaatst...ook al ontvangen. Vamdaag een mail van hoesjesdirect dat het pakket "vertraagd" is. Slechte communicatie.
2 aug 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u uw 1e bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
UG
U G.
tuus
24 mei 2023
op de website vul je het toestel in waarvoor je een hoesje zoekt, het toestel wordt herkend op de website en je besteld het passende hoesje, denk je, wat men ontvangt is veel groter dan het toestel, weggegooit geld......helaas
24 mei 2023
Beste klant, Het spijt me om te horen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 jul 2023
Slechte kwaliteit en duur. Na een paar dagen is het telefoonhoesje al beschadigd. Leer is totaal eraf aan het blakeren. Flapje van de ipad hoes is niet magnetisch dus het gaat steed open waardoor de ipad steeds aan gaat.
5 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne