hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.843 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

24 dec. 2021
We hebben de bestelling gedaan op 11 December en nog steeds niet ontvangen. Het enige wat we kunnen doen is nog snel een ander cadeautje gaan kopen om onder de kerstboom te leggen. Bedankt en fijne Kerst.
27 dec. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie jammer genoeg dat u hier over per e-mail nog geen contact opgenomen had. U ontvangt van mij een e-mail zodat we gezamenlijk opzoek kunnen gaan naar een alternatief. Met vriendelijke groet Robin.
8 dec. 2021
Bij de hoesje aangeven voor welke telefoon deze geschikt is. Ik heb een hoesje voor de S20 maar die past niet want daar zijn weer verschillende typen van. Nu mag ik voor 3,50 en retourticket aanvragen...
9 dec. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de verkeerde S20 hoes besteld is. Het klopt inderdaad dat er verschillende varianten zijn van de Samsung Galaxy S20. Bij retourzendingen klopt het dat er 3,50 euro in rekening gebracht wordt. Daarentegen berekenen wij weer geen verzendkosten. Met vriendelijke groet, Robin
22 feb. 2022
Zou binnen 1 dag bezorgd worden….. pas na betaling zag ik in de hele kleine lettertjes dat t 1 tot 2 weken ging duren. Kon wel annuleren gelukkig. Elders gekocht; goedkoper en binnen 24 uur binben.
13 jul. 2022
Beste klant, over het algemeen leveren wij inderdaad de volgende werkdag. Mits anders vermeld bij het product zelf, wij geven dit voorafgaand aan bij een product. Met vriendelijke groet, Robin
4 jan. 2022
Hoesje met creditkaart vakje is na 2 dagen lam en gaat open en toch duur. De bestelde screenprotector is zo lastig erop te krijgen en beschermd nauwelijks. Toch is deze ook duur. Echte miskoop dus.
5 jan. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat u ontevreden bent. Ik zal u een mail toesturen om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 apr. 2022
In eerst instantie werd de bestelling snel geleverd. Ik had verkeerde kleur besteld dus teruggestuurd voor 2, 50 euro met verzoek een zwarte te sturen. Na 5 dagen nog niets gezien of gehoord👎
29 apr. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat wij de retour gisteren hebben mogen ontvangen en zullen wij dan ook vandaag voor u verwerken! Met vriendelijke groet, Robin.
21 okt. 2021
van e. H.
ik kan geen oordeel geven want ik heb het hoesje nooit ontvangen. Wel heb ik mn geld teruggekregen, dus dat is opgelost. Nu gewoon op de markt gekocht, nog voordeliger ook. m.vr.gr.
17 jan. 2022
Ik bestelde een beschermglas voor een iPhone 8 en kreeg een beschermglas toegestuurd dat veel te klein is. Ook al staat er op de verpakking dat het voor een iPhone 8 is.
18 jan. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat u ontevreden bent over het product. Ik zal u een email toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 dec. 2021
verkeerde usb kabel geleverd protection screen voor ipad pro zo ‘milky’ dat er niets meer overblijft van mn retina schermkwaliteit. Jammer, beide items weggegooid…
7 dec. 2021
Beste klant, Dat is erg jammer om te horen! Onze klantenservice neemt hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 mrt. 2022
Levering/ruilen goed geregeld alleen het verschil in prijs wordt niet terugbetaald maar je krijgt daar een voucher voor. Verkeerde manier van klantenbinding
13 jul. 2022
Beste klant, ik zie dat u bij het retour aanmelden zelf aangegeven heeft een voucher te willen ontvangen. Deze hebben wij daarom ook toegezonden. Met vriendelijke groet, Robin.
11 dec. 2021
Bestelling is nog steeds niet geleverd. PostNL blijft de bezorging verplaatsen, terwijl het een brievenbuslevering betreft. Volgende keer kopen we in een winkel.
13 dec. 2021
Beste klant, Jammer om te horen dat uw pakketje nog niet bezorgd is! Ik zal u hierover een mail sturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 mrt. 2022
Kreeg mijn artikel binnen en leek wel 2de hands. Werkt niet echt naar behoren . En toen ik hen terug wilde sturen kon je niet met iemand praten alleen pc
24 mrt. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Helaas zie ik dat u hier over nog geen contact heeft opgenomen met ons. Ik zal u dan ook direct een e-mail toe sturen zodat we gezamenlijk opzoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
21 mrt. 2022
Geen beschrijving hoe aan te brengen, vingerafdruk werkt niet meer en blijft zichtbaar. Heb de bescherming er weer af moeten halen. 10 euro weggegooid
21 mrt. 2022
Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het product. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 nov. 2021
Niets geleverd! Dit ook al doorgegeven en dan toch nog naar wat je van de levering vindt. En wat er te verbeteren is. Dit kan echt niet. Schandalig!
7 dec. 2021
Beste klant, Jammer om te horen dat het pakketje niet optijd bezorgd is. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 mrt. 2022
Kreeg mijn bestelling maar na open zat de inhoud er niet in. Gemaild maar krijg geen antwoord. Heel slecht nooit meer bestellen bij hoesjes direct.
1 apr. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat er reeds per e-mail contact geweest is en dit ook al afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Robin.
16 dec. 2021
Je geeft een goede adres en zelf doen ze het dan verkeerd dat het verkeerd bezorgt wordt erg jammer dat je dan langer moet wachten op je paket
17 dec. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de levering niet soepel verlopen is. Ik hoop dat u uw pakketje ondertussen ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Robin
3 feb. 2022
Houder brak dezelfde dag nog af. Zeer slecht materiaal. Ik heb eenzelfde gsmhouder van een ander merk en die werkt al jaren. Weggesmeten geld!
7 feb. 2022
Beste klant, Jammer om te zien dat de houder is gebroken. Onze klantenservice neemt contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 feb. 2022
Product wordt niet bezorgt en hoesjes direct wil geen geld teruggeven, omdat volgen hen Post NL nog gaat bezorgen. Besteld de 14 en nu de 23e
24 feb. 2022
Beste klant, ik zie dat er reeds contact is geweest en er is ook aangegeven dat wij er druk mee bezig zijn! Met vriendelijke groet, Robin
17 mei 2022
Na 2 keer dragen laat de gouden kleur al los helaas. Ik had niet verwacht dat dit bandje jaren mee zou gaan maar na 2 dagen is wel erg snel
18 mei 2022
Beste klant, Bedankt voor de foto. Jammer om te zien dat de kleur al loslaat. Onze klantenservice neemt contact met u op om hier samen naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 dec. 2021
van Jos R.
Zeer slechte service het geleverde paste niet en de er kwam geen oplossing ik raad iedereen af nog iets te bestellen bij deze firms
3 jan. 2022
Beste klant, Wat jammer om te zien dat uw ervaring met ons niet naar wens was. Ik zie dat er reeds contact geweest is vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jan. 2022
Zwaar teleurstellend, screenprotector voor een S21 die veel te klein is en niet geschikt voor vingerafdrukken, waardeloze rommel dus!
7 jan. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen, ik zal u daarom ook een e-mail toe sturen zodat we opzoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin.