hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

26 aug 2023

Volgende dag bezorgd ,nou dus niet!

Volgende dag bezorgd (vrijdag bestelt),nou dus niet geen track&tracé code ,2x met hoesjes.nl gechat daar prima geholpen ,maar konden mij ook niet verder helpen, afgelopen woensdag geleverd,dus vandaar beoordeling slecht
28 aug 2023
Beste Klant, Wat jammer dat uw pakketje later is geleverd dan beloofd. Helaas heeft Post NL momenteel erg veel vertraging. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Mandy
12 jul 2023
Slechte kwaliteit hoesje deze krast als ie op tafel ligt, en de screenprotector is gewoon waardeloos, vingerafdrukscanner is onbruikbaar hierdoor. Zonde van je geld gewoon een screenprotector bij Samsung laten plakken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 sep 2023
Pakketje na anderhalve week nog steeds niet ontvangen. Postnl zegt het afgeleverd te hebben. Eerst op dinsdag, dan op zaterdag. Ik heb niets en de webshop blijft zeggen dat ik maar moet wachten. Tuurlijk joh
6 sep 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Helaas komt de status van de track and trace de laatste tijd iets vaker voor bij PostNL. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 okt 2023
Ik heb heel slechte ervaring. Ik heb een andere kleur besteld ( geel) maar heel andere kleur ontvangen (bruin). Ik vertrouw aan hoesjesdirect.nl niet meer. Alsjeblieft geen mail meer naar mij toe sturen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kleur van het hoesje. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en er een oplossing is aangeboden. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 apr 2023
Hoesje was te groot ze beweren desondanks ik het juiste type heb besteld. Kan niet omruilen omdat ze geen hoesje hebben voor mijn telefoon Evident het type dat zij beweren dat ik heb bestaat niet
5 apr 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Helaas bieden wij geen hoesjes aan voor uw toestel. Zodra uw retour is verwerkt, ontvangt u een bericht van ons. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023
Product opsturen juiste huisnummer en niet met SMOESJE komen dat het systeem correct werkt. Nog-4weken later- niets ontvangen. Is twaalf euro omzet opwegend tegen slechte mond tot mond reclame?
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Echter zie ik in ons systeem staan dat er nog geen contact met ons is opgenomen, en uw pakketje de volgende bezorgdag is geleverd. Ik zal contact met u opnemen om dit verder te bekijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Helaas blijft de houder niet rechtstaan, als je hem recht zet valt het binnen de kortste keren terug om, doordat de houder achteraan uit zijn eigen terug inkrimpt. Je kan het niet vastzetten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet helemaal naar wens is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 nov 2023
ze stuurde mij het verkeerde hoesje na dat ze dat bevestigde in een mail dat er iets verkeerd was gegaan in het magazijn beloofde ze mij het goede te sturen maar ik heb nog niks ontvangen
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u tot op heden nog niets ontvangen heeft. Ik stuur u direct een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
9 mei 2023
3 keer een foute bestelling gekregen. Toen ik de goede had. Merkte ik na n week al dat mijn zelf gemaakte hoesje super slechte kwaliteit was. De foto is er al helemaal er vanaf aan het gaan
10 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u meerdere malen een verkeerde bestelling van ons gekregen heeft en niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Ik zal u een e-mail toesturen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 jun 2023

Slechte pasvorm voor hoes ipad mini

Het hoesje dat ik besteld hebt voor de ipad mini 5 is van zeer slechte kwaliteit, in de zin van: pasvorm is niet goed. Ik heb al een neiuwe moeten kopen. Hoesje ziet er nog als nieuw uit.
5 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en de pasvorm van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
Het hoesje paste niet met mijn gopro terwijl er vemeld stond van wel. Erna bleven ze vragen voor bewijs en heb ik dit meerdere keren gestuurd en nu hoor ik er niets meer van
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het product niet past. Ik zie dat er contact met u is opgenomen op 7 juli, en daarop niet meer gereageerd is. Wellicht is het bericht in uw spambox terecht gekomen. Ik zal het bericht nogmaals naar u versturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
28 sep 2023
Tegenvallend product en nu weer een email ontvangen dat ik hetzelfde product nog een keer besteld zou hebben. Ik heb het product eergisteren al geretourneerd via postnl.
29 sep 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat de automatisch verzonden mail verwarring oplevert. De ontvangen mail betreft de bestelling die u geretourneerd heeft. Wij geven zelf uiteraard geen ongevraagde bestellingen op. Zodra uw retour binnen is, zullen wij deze zo snel mogelijk afhandelen. Met vriendelijke groet, Brigitte
25 aug 2023
Product was binnen een dag kapot, duurste screenprotector op de site, stootte 1x zacht met het hoesje! Tegen een muurtje aan en de hele screenprotector is verbrijzeld.
28 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat het bestelde product zo snel defect is. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
21 jul 2023
Verkeerd hoesje geleverd. Heel slecht contact met de klantenservice. Deze deden alsof ik het zelf verkeerd had besteld. Na heel wat emailcontact is het wel opgelost.
24 jul 2023
Beste klant, Heel vervelend om te lezen dat u het verkeerde hoesje geleverd heeft gekregen. Helaas moeten wij echter altijd om het modelnummer van het toestel vragen om te voorkomen dat er (opnieuw) een verkeerde hoes wordt opgestuurd. Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 okt 2023

Niet kloppende communicatie

Na bestelling van een product een paar keer mail dat het was verzonden. Maar na een aantal dagen kwam het bericht dat het product helemaal niet leverbaar was.
25 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de communicatie. Wij hebben u geprobeerd zo snel mogelijk te informeren nadat wij van de leverancier te horen kregen dat het hoesje niet leverbaar was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 mei 2023

Bedriegelijk shop

Bestelling volgens BPOST ontvangen,Brievenbus helaas leeg. Jullie doen volledig moeilijk, Bedriegelijk webshop met een heel onbetrouwbare koeriersdienst.
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog geen bestelling van ons heeft ontvangen. Onze klantenservice zal nogmaals contact met u opnemen, zodat wij dit probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 nov 2023
Zou bestelling op 08 november ontvangen Nu nog steeds niets ontvangen. Hoesje direct heeft nog geen enkele actie ondernomen. Bestel ik dus niets meer
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas zie ik dat er nog geen contact opgenomen was, hierdoor hebben wij nog geen oplossing kunnen bieden. Ik neem contact met u op. Met vriendelijke groet, Robin
16 sep 2023
Hoesje is echt niet zo mooi als op de foto en het schuifje is al na een halve dag afgebroken. Ik Kan hem er wel weer opkrijgen met heel veel moeite
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023
ik had omdat het een brievenbus levering was slecht dat ik het nie de voldgende en ook de 2 dagen er na nog niet binnen had, en dat voor die prijs.
2 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige leveringen zijn vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
26 aug 2023
Ik ontving een cover voor een heel ander type ipad dan ik had besteld (ik had heel duidelijk voor type A1584) besteld. Zie foto. Dit past niet he?
28 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat het product niet passend is voor uw iPad. De iPad met modelnummer A1584 is een iPad pro van 12.9 inch. De hoes die u besteld heeft, is helaas een ander model iPad. Hierdoor past de hoes inderdaad niet op uw iPad. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy