hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.473 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Hoesje is nooit aangekomen
32 minuten geleden
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling binnen 1 week na besteldatum nog niet heeft afgeleverd en dat u geen kosteloze vervanging wilt. Zoals ik in de correspondentie kan zien, is de verdere afhandeling al besproken. Met vriendelijke groet, Ursula
Nog steeds niet ontvangen!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u direct een e-mail om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Marlon
Niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij vrijdag een nieuwe zending voor u hebben aangemaakt. Deze wordt spoedig geleverd. Met vriendelijke groet, Marlon
Heel slecht erste dag kapot
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het is zeker niet de bedoeling dat het artikel op de eerste dag kapot gaat, ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet. Robin
Als je iets terug wil sturen moet je zelf betalen . Jullie xien mij nooit weerc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te horen. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Dit bieden wij aan zodat ruilen in ieder geval gratis is. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje paste niet!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik stuur u dan ook direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Hard karton.... groter dam mijn mobiel slechte kwaliteit
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Mijn bestelling is niet aangekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling tot nu toe nog niet bij u niet bezorgd heeft. Wij hebben u in onze laatste e-mail de oplossing hiervoor aangeboden. Met vriendelijke groet, Ursula
Jullie hebben de verzendkosten van 4,99 niet terugbetaald. Dat moet wel. Volgens het retentierecht heb ik daar recht op omdat ik de hele zending heb geretourneerd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, De verzendkosten zijn niet vergoed omdat u bij de bestelling had gekozen voor een premium verzendoptie als upgrade op de standaard gratis beschikbare verzendoptie. Zelf gekozen upgrades met een meerprijs vallen niet onder het recht op volledige terugbetaling bij een retour, waar u naar verwijst. Dit staat ook uitgelegd op onze website. Met vriendelijke groet, Rudy
Maandag besteld, donderdag pas binnen gekregen. Ook niet telefonisch bereikbaar. Doet niet wat het beloofd; voor 2100 besteld, morgen in huis.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemiddag, Het spijt ons te horen, dat PostNL uw bestelling niet sneller kon afleveren. Helaas hebben de vervoerders het op dit moment heel erg druk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
AV
astrid v.
hoogddorp
hoesje besteld nooit ontvangen. op mail wordt niet gereageerd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling door de pakketdienst vertraagd is. Ik heb de zendingsvervolging voor u nagekeken en er wordt aangegeven, dat de bestelling vandaag bij u bezorgd zal worden. Als dit niet gebeurt, verzoek ik u met ons contact op te nemen, dan gaan wij het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Na meer als een week nog steeds niets ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte kant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb het afleveradres van de bestelling gecontroleerd en geconstateerd, dat er in bij het afleveradres geen straatnaam werd aangegeven. Wij gaan per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendeijke groet, Ursula
ik kan mijn pas en bankkaart er niet in kwijt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. U heeft bij ons een backcover besteld, dit is een hoes, dat alleen de zijkanten en de achterkanten van het toestel bedekt en daarom kunt u in dit hoesje geen passen en bankkaarten in kwijt. U kunt de backcover op onze website voor retour aanmelden en het product ruilen. Met vriendelijke groeten, Ursula
7 apr 2024