hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.301 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Volgende dag levering niet waargemaakt

Ondanks de belofte de volgende dag te leveren: ik kreeg wel direct een track-and-trace. De volgende dag stond er echter in dat PostNL het pakket niet ontvangen had. Die status bleef er 5 dagen in staan. Op de 5e dag eens een herinneringmail gestuurd. De volgende dag was de status "Ontvangen door PostNL" en kreeg ik het pakket daadwerkelijk. Na ontvangst een reactie op mijn herinnering: u heeft het inmiddels ontvangen. Ja ja.... Ze zijn het gewoon vergeten te versturen, lijkt mij waarschijnlijker. En de reactie op de mail was ook slecht: niet erkennen. Belofte niet waargemaakt en een slechte klantenservice.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat uw zending niet op tijd is geleverd. Uw bestelling is zoals beloofd op de besteldatum ingepakt en verzonden. Helaas is de zending vervolgens bij PostNL niet tijdig verwerkt. Ik kan u verzekeren dat het bij ons op tijd is vertrokken en bij PostNL is aangeleverd. Hoe vervelend wij dit ook vinden, wij hebben helaas geen invloed op de vertragingen bij PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne

Lipje om te openen zit links, kleur lelijk niet als op de site.

Lipje om te openen zit links, heel irritant, vlgs mij meervoud linkshandigen Ik open mijn mobiel nu steeds ondersteboven. En de kleur is heel anders dan op de site. Een beetje vind ik oké en is altijd wel, maar dit verschil vind ik te groot. Omdat verpakking stuk was, heb ik hem niet geretourneerd, maar was een teleurstelling voor niet het goedkoopste hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
De foto’s op de advertenties is niet het exacte product wat ik ontvangen heb. Bijvoorbeeld: ik heb voor een volledig zwart iPad hoesje gekozen, ook de binnenkant. Omdat een ander kleurtje makkelijk vuil kan worden. Ik ontvang het thuis, en de kleur is lichtgrijs aan de binnenkant inplaats van zwart. Dus hier mee op!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, het deksel van dit product is aan de binnenkant inderdaad iets lichter als zwart. Dit is op de website op het derde foto onder de hoofdfoto te zien. Als u het hoesje niet bevalt, kunt u op de website de retour aanvragen en het product ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula

Foutieve omschrijving hoesje op website

Omschrijving van het door ons bestelde hoesje stond fout op de website waardoor wij dus een verkeerd hoesje ontvingen. Klantenservice heeft het gelukkig wel correct afgehandeld met een gratis retourlabel. Hoop wel dat de omschrijving zsm wordt aangepast!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Fijn om te horen dat het probleem correct is afgehandeld. Wij zullen de omschrijving uiteraard aanpassen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Best oke. Maar hoesje plakte niet goed en de randen sluiten niet aan op de randen van de telefoon, waardoor je steeds over een randje van het glaasje schraapt Motorola Edge 40
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het product niet helemaal naar wens is. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Jullie hebben de verzendkosten van 4,99 niet terugbetaald. Dat moet wel. Volgens het retentierecht heb ik daar recht op omdat ik de hele zending heb geretourneerd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, De verzendkosten zijn niet vergoed omdat u bij de bestelling had gekozen voor een premium verzendoptie als upgrade op de standaard gratis beschikbare verzendoptie. Zelf gekozen upgrades met een meerprijs vallen niet onder het recht op volledige terugbetaling bij een retour, waar u naar verwijst. Dit staat ook uitgelegd op onze website. Met vriendelijke groet, Rudy
20 mrt 2024

Matte screenprotector geen aanrader!

Heb nu al een aantal keer een matte screenprotector besteld, maar deze zijn zo gevoelig. iedere keer binnen 1 week al barstjes of chipjes erin.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat hier over nog geen contact opgenomen is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Maandag besteld, donderdag pas binnen gekregen. Ook niet telefonisch bereikbaar. Doet niet wat het beloofd; voor 2100 besteld, morgen in huis.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemiddag, Het spijt ons te horen, dat PostNL uw bestelling niet sneller kon afleveren. Helaas hebben de vervoerders het op dit moment heel erg druk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
30 mrt 2024
Geld terug betalen op rekening niet vouchers uitdelen waar mensen niet mee zijn. Dit is achterhouden van gelden en vindt ik mensen scammen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Met de voucher willen wij onze klanten tegemoet komen in de retourkosten en daardoor gratis omruiling aanbieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
Volgende keer graag het juiste hoesje opsturen aub...ik had eentje besteld voor een Xiaomi Mi Max 3...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Nog steeds niets ontvangen hoesje direct ? Direct na 10dagen nog niets zo direct vind ik dat niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de informatie. Helaas zijn de leveringen naar het buitenland door de vervoersbedrijven vanwege de Paasdagen vertraagd. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen. Met vriendelijke groet, Ursula
AV
Ik heb een hoesje retour gestuurd ,zoals het moet,maar hoor er niks van,Valt me tegen van jullie.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat uw retour afgelopen vrijdag is verwerkt en terugbetaald. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 mrt 2024
Terug sturen ook na ruiling zelf verzendkosten moeten betalen. Hierop het maar gehouden
20 mrt 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij vergoeden de retourkosten altijd in de vorm van een voucher. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 mrt 2024

ik heb mn hoesje 2 weken geleden…

ik heb m'n hoesje 2 weken geleden besteld nog steeds niet binnen dus erg ontevreden!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat de tracking blijft hangen, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Robin
Na een week nog steeds geen hoesje geleverd, terwijl levertijd normaal 2-4 dagen is!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje heb ik terug gestuurd. De volume knoppen zijn nauwelijks te bedienen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de mededeling, dat u het hoesje teruggestuurd heeft, omdat de volume knoppen slecht te bedienen waren. De klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Als je iets terug wil sturen moet je zelf betalen . Jullie xien mij nooit weerc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te horen. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Dit bieden wij aan zodat ruilen in ieder geval gratis is. Met vriendelijke groet, Yvonne
Levering zou na een dag plaatsvinden. Werd ZEVEN dagen. Nooit meer!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling niet sneller bij u kon bezorgen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Ursula
19 mrt 2024
Bestelling 8maart en betaald en nog niks binnen,geen goede reclame
20 mrt 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Levering was laat! Screenprotector plak slecht op het scherm!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de levering te laat is aangekomen. Helaas is het erg druk bij de post. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne