hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.545 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.361 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Het nodige hoesje was op voorraad. Qua kwaliteit is het erg dun, ik liet altijd hoesjes drukken voor een vergelijkbare prijs die dikker waren (betere bescherming boden). Helaas zijn deze voor mijn oudere model uit het assortiment van die aanbieder en kwam ik uit hier terecht. Ik had het hoesje wat steviger verwacht, maar het volstaat, qua prijs kwaliteit dus 3 sterren (voldoende). Wel tevreden over de nette levering hoewel PostNL 5 dagen vertraging had.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het hoesje bevalt qua prijs-kwaliteit verhouding. Helaas was het iets drukker dan normaal bij de post en waren sommige leveringen vertraagd. Met vriendelijke groet, Yvonne

Levering telefoonhoesje

Het hoesje voldoet en is datgene wat ik heb uitgezocht. Dus daar is niks mis mee. Echter wel met de bezorging, in dit geval postnl brievenbus post. Jullie kunnen niet meer zeggen dat het product binnen 2 dagen wordt geleverd, daar jullie aflever partner post nl dit niet na cq.wil komen. Dus of aflevertekst wijzigen of bij post nl duidelijk maken dat dit zo niet kan. Ik heb namelijk een week gewacht op dit "simpele " brievenbus pakketje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Jullie hebben de verzendkosten van 4,99 niet terugbetaald. Dat moet wel. Volgens het retentierecht heb ik daar recht op omdat ik de hele zending heb geretourneerd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, De verzendkosten zijn niet vergoed omdat u bij de bestelling had gekozen voor een premium verzendoptie als upgrade op de standaard gratis beschikbare verzendoptie. Zelf gekozen upgrades met een meerprijs vallen niet onder het recht op volledige terugbetaling bij een retour, waar u naar verwijst. Dit staat ook uitgelegd op onze website. Met vriendelijke groet, Rudy
24 mrt 2024
mooi stevig hoesje, maar het lipje zit andersom; de sluitbeweging is dus van links over rechts inplaats van rechts(Onder) naar links voelt "onnatuurlijk""
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de sluiting. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan is het eventueel mogelijk deze om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Maandag besteld, donderdag pas binnen gekregen. Ook niet telefonisch bereikbaar. Doet niet wat het beloofd; voor 2100 besteld, morgen in huis.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemiddag, Het spijt ons te horen, dat PostNL uw bestelling niet sneller kon afleveren. Helaas hebben de vervoerders het op dit moment heel erg druk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
De site is goed, Hoesje slecht Haken laat gauw los waardoor je de telefoon verliest. Dacht dat het handig zou zijn, niet dus! (Show product )
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, onder het aangegeven ordernummer heeft u bij ons een screenprotector besteld. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen. Met vriendelijke groet, Ursula
30 mrt 2024
Geld terug betalen op rekening niet vouchers uitdelen waar mensen niet mee zijn. Dit is achterhouden van gelden en vindt ik mensen scammen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Met de voucher willen wij onze klanten tegemoet komen in de retourkosten en daardoor gratis omruiling aanbieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
Expliciet gevraagd om hoesje voor 3 pasjes, toch een met twee toegezonden. Nabestellen was kennelijk geen optie.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het bestelde hoesje niet naar wens is. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Volgende keer graag het juiste hoesje opsturen aub...ik had eentje besteld voor een Xiaomi Mi Max 3...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 mrt 2024
Hoesje met ketting, snoer is erg grof en werk niet prettig, subtielere ketting had ik mooier gevonden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de koord niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 mrt 2024

Kleur hoesje

Het hoesje werd als kleur rood aangegeven. Maar helaas is het meer bruinkleurig dan helder rood.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat de hoes niet helemaal naar wens is, ik heb uw bestelling nagekeken en zie dat de titel van de aangeschafte hoes aangeeft dat deze bruin is. Natuurlijk kunt u het product ruilen als u niet helemaal tevreden bent, hiervoor kunt u de bestelling aanmelden voor retour via onze website. Fijne dag gewenst. Remco
HL
Hilde L.
Hoofddorp
Magneet De magneet is veel zwakker dan het eerste hoesje. Hij sluit dus minder goed helaas.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Beschermhoesje is niet zonder stof op de telefoon te krijgen. Ik heb het hoesje weggegooid.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het aanbrengen niet gelukt is. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Ursula
Artikel goed en bezorging slecht. Volgende werkdag ligt tegenwoordig 4 werkdagen verder.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het artikel. Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Na een week nog steeds geen hoesje geleverd, terwijl levertijd normaal 2-4 dagen is!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje heb ik terug gestuurd. De volume knoppen zijn nauwelijks te bedienen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de mededeling, dat u het hoesje teruggestuurd heeft, omdat de volume knoppen slecht te bedienen waren. De klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Als je iets terug wil sturen moet je zelf betalen . Jullie xien mij nooit weerc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te horen. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Dit bieden wij aan zodat ruilen in ieder geval gratis is. Met vriendelijke groet, Yvonne
Levering zou na een dag plaatsvinden. Werd ZEVEN dagen. Nooit meer!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling niet sneller bij u kon bezorgen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Ursula
AV
astrid v.
hoogddorp
hoesje besteld nooit ontvangen. op mail wordt niet gereageerd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling door de pakketdienst vertraagd is. Ik heb de zendingsvervolging voor u nagekeken en er wordt aangegeven, dat de bestelling vandaag bij u bezorgd zal worden. Als dit niet gebeurt, verzoek ik u met ons contact op te nemen, dan gaan wij het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Hard karton.... groter dam mijn mobiel slechte kwaliteit
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin