hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.545 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.361 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Screenprotector Google Pixel 7 Pro

Screenprotectors gekocht voor Google Pixel 7 Pro ( 2 stuks ). Op voorhand een paar vragen aan de klantenservice gesteld, waarop ik per omgaande een passend antwoord kreeg. Aansluitend bestelling geplaatst en de volgende dag de protectors ontvangen. Perfect te plakken. En geen sparing ter plaatse van vingerafdrukscanner, wat ik ook niet wilde. Blijkt ook nog vrij goed te werken. Ook te gebruiken samen met UAG-hoesje. Al met al, zeer tevreden met deze aankoop!!!
Ik vind dat hoesjes direct goed bezig zijn en dit al een tiental jaren, daar ik vroeger gewerkt heb als aankopen voor technische stukken en we soms grote hoeveelheden hoesjes hebben besteld en steeds correct is afgehandeld. Nu ook bij de laatste bestelling een hoes beschadigd is geleverd.Na het doorsturen van een foto is een nieuwe afgestuurd.

Puike service!

Protector op mijn S21 Ultra werkte voor geen meter met biometrie. Klantenservice heeft er alles aan gedaan om het voor me op te lossen. Eerst kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd. Helaas het zelfde euvel. Daarna stelden ze voor om een tegoedbon of creditering van de factuur te regelen. Top!
BH
Bauke H.
Damwoude

Prima oplossing probleempje

Verwerking van order ging zonder probleem, hoesje met T&T code verzonden maar door PostNl ergens weggemaakt. Na contact met helpdesk zonder probleem het hoesje opnieuw opgestuurd. Inmiddels tot volle tevredenheid ontvangen. Correcte afwerking probleempje geeft vertrouwen in hoesjedirect.

Top Webshop!

Nadat ik een screenprotector met frame had besteld en omdat ik het verprutst had(tilde de screenprotector op met het frame en al). Ik had mijn hart gelucht via de email en er werd mij direct een andere screenprotector opgestuurd ! En daarom ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Altijd weer fijn om een nieuw hoesje.

Altijd weer fijn om een nieuw hoesje om je iPad te hebben, de vorige viel ook eigenlijk uiteen. Komt in de eerste weken wel een nieuw geur van af maar dat trekt wel weer bij. Snelle service en ook op voorraad dat is ook prettig. Kortom 👍

Perfect!

Had een screen protector voor mijn android gekocht. Snel geleverd maar vooral prima product: in tegenstelling tot eerdere aankopen elders blijft dit stevig zitten en krijg je tijdens/na het aanbrengen de luchtbellen er wel vlot uit.
Ik ben enorm tevreden met mijn recente ervaring met de hoesjesdirect.nl! De bestelling arriveerde snel en zonder enige vertraging. De producten waren goed verpakt en van uitstekende kwaliteit zoals beloofd. Thumbs up
iPad hoesje besteld, levertijd iets langer dan mijn verwachting maar precies zoals aangegeven op de webshop! Wel de verkeerde hoes ontvangen maar na wat mail contact de juist opgestuurd gekregen. Prima service
Eerlijke site, snelle levering. Ik was mijn leverings adres vergeten te vermelden en Hoesjes.nl verwittigde mij hiervan. Terug de bestelling gedaan , zonder te moeten betalen. Zeer tevreden !

Aanrader van mijn kant

Na wat onzekerheid van mijn kant deze volledig opgelost en zeer meegaand, zeker een aanrader voor deze site. Zelf met problemen onze kant, iPad overleden en zeer goed en fijn geholpen.
Bestellen ging goed. Echter het glaasje voor mijn Sony was te klein voor het scherm. Glaasje van de Samsung ging er perfect op maar na 1 dag al een schuurtje onder in de hoek.
SS
Mooi product. Betalen via Klarna, duidelijke omschrijving. De foto is echter anders dan de hoes in praktijk echt is. Echter is dit wel een hele mooie hoes, die perfect past.

De hoes voor mijn gsm is goed

De hoes voor mijn gsm is precies wat ik wilde. Het enige wat tegenvalt is de magnetische sluiting. De sluiting moet precies aangedrukt worden voordat de magneet goed sluit.

Snelle levering en goede klantenservice

Snelle levering. Helaas paste hoesje niet (mijn fout) maar met kortingscode gratis geretourneerd en andere besteld. De klantenservice is goed bereikbaar en heel behulpzaam.

Goed voorgelicht

Vind dat ik goed werd ingelicht over de zending. Kreeg netjes bericht over het verloop van de zending. Ook van de Post een berichtje hoelaat ik het pakje kan verwachten
Snel geleverd en retour sturen top. Retour kosten zijn verrekend. Nu nog wel kijken wanneer ik mijn geld van het retour gestuurde hoesje terug krijg…..

Rechtgezet

Na lang wachten en zending niet toe te komen heeft klantendienst deze opnieuw verzonden en heb ik hem alsnog ontvangen. Bedankt voor de goede service

tasje!

voor mijn pasjes en telefoon heb ik nu een prachtig mini tasje/hoes, en toch nog mijn mobiel in een rubber bescherming, ik ben er heel blij mee.
Betaling moet nog wel retour Verder niets op aan te merken Alles verliep vlot en correct Ook retourzending. Keurig afgehandeld op m’n geld na