hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.936 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Website geeft aan volgende geleverd. In realiteit 6 werkdagen. En dan ontvang je nog een email, met de vraag en tevreden met je levering terwijl ik nog niets ontvangen had . Leuk is anders 👎
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u langer op uw pakketje heeft moeten wachten. Helaas was het erg druk bij Bpost, waardoor er vertragingen ontstaan zijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
Geachte, Mijn bestelling is na 6 dagen aangekomen op een onjuist adres door post nl. Gelukkig hebben deze mensen mij gecontacteerd.Jammer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de bestelling op een verkeerd adres geleverd is. Ik ben blij om te lezen dat u de bestelling toch nog ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Robin.
Andere kleur verzonden, maar mooi dus bewaard. Ik hoop hem goede kwaliteit te zijn. Nog geen 7 dagen in gebruik geweest.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te horen dat u de hoes mooi vindt, ondanks dat de kleur iets afwijkt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Yvonne
TPU hoesje besteld voor mijn iPhone 13 mini van het merk Mobigear. Levering was snel, alleen ben ik niet helemaal te spreken over de kwaliteit. Het hoesje is waarschijnlijk door een productie fout wat uitgerekt waardoor het niet helemaal perfect om mijn telefoon zit. Valt ook niet terug te buigen. Maar voor mij nu ook weer niet de moeite om het te laten ruilen of retourneren (kost geld en tijd) want ik wil het nu beschermd hebben. Ik koop ergens anders mijn hoesje binnenkort en ook de volgende keer, er zijn aanbieders zat gelukkig.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de hoes verbogen is. Ik zal u een email toesturen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Er stond bij dat de sport armband voor de iPhone 12 was. Dat klopt ook wel, hij past er in. Ik bedoel eigenlijk, hij verdrinkt er in. De hoes was veel te groot waardoor het er niet uit ziet maar ook niet lekker zit. Adverteer dan met “universeel”, dan weten mensen die iets zoeken waarin hun iPhone 12 precies past dat ze deze niet moeten kopen. Daarnaast ben je nog 2.95 kwijt om hem terug te sturen, vind ik jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat deze niet goed was voor uw toestel. Het klopt dat deze vaak iets groter zijn, dit heeft te maken met dat de meeste telefoons ook nog een hoes er om heen hebben. Ik zie dat uw retourzending afgehandeld is en de kosten al geretourneerd zijn. Met vriendelijke groet, Robin.
Screenprotector, beïnvloed de hele telefoon, soms reageert het scherm totaal niet, hiervoor nooit geen last van gehad, ook vingerprint werkt totaal niet jammer. Makkelijk te plaatsen, zit er keurig op alleen niet functioneel.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat het product niet geheel naar wens is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Na 8 dagen nog steeds mijn bestelling niet ontvangen op site is te lezen binnen de 3 dagen geleverd voor België 😏
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Dat is vervelend om te horen. Ik zie dat er een e-mail hierover naar u is toegestuurd. Wij vernemen het graag als u nog steeds niets ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het is een matig slordig afgewerkt hoesje
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend dat het hoesje niet goed is afgewerkt. Kunt u misschien een mail met foto naar onze klantenservice sturen, zodat wij u een oplossing kunnen aanbieden? Met vriendelijke groet, Brigitte
Het hoesje was beschadigd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik stuur u een e-mail toe zodat we gezamenlijk op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin.
Netjes geleverd, alleen kwaliteit van het hoesje is zeer matig. Blijft niet goed zitten, toch maar een origineel besteld nu.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Een pasje duwt bijna hoesje uit! Kan er maar 1 pasje in. En de magnetische sluiter is matig ☹️
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik heb een iMac cover besteld maar het was echt té plastic en bleef niet aan de bovenkant klemmen. Had dit niet gezien op de foto gezien. Ik heb het helaas terug moeten sturen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de MacBook case niet naar wens was. Wij zien de bestelling graag tegemoet zodat wij dit voor u kunnen verwerken. Met vriendelijke groet, Robin.
Stond dat het hoesje compatibel met draadloos opladen is. Telefoon laadt echter met het hoesje eromheen. Niet draadloos op.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Dit zal komen door de magneet achterin het hoesje. Ik zal de beschrijving laten aanpassen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
voor 21h00 besteld de dag erna in huis? niet bij mij pakket na 9 dagen geleverd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice neemt contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
van Rob B.
Te klein en al kapot
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u ons 2 sterren gegeven heeft. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
Betere kwaliteit kiezen! De hoes dekt de toetsen af, met nogal onbuigzaam plastic. Je hebt veel kracht nodig om de toetsen (aan/uit en geluid) in te drukken. De hoes dekt de ingang voor de laadkabel ten dele af.. de uitsparing moet groter zijn. In begin kreeg ik de hoes er niet eens omheen, zo strak en onflexibel is de plastic... Al met al knullige indruk (wie produceert zo iets - en wie verkoopt het vervolgens?) Jullie zouden dit niet moeten verkopen maar je juist profileren door betaalbare goede kwaliteit. In slechte zin: zeer goedkope indruk dus! Ik koop een andere hoes en zeker niet bij hoesjesdirect!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Een iPhone SE aangeschaft. O.a. Een hoesje ervoor gekocht. Bijna onmogelijk om bijv. de uit-knop te bedienen: heel hard duwen en af en toe lukt het. Gebeld en uitgelegd. Antwoord: bij veel gebruik gaat het wat soepeler! Ja, waarschijnlijk tegen de tijd dat ik een nieuwe smartphone moet kopen. Daarom niet tevreden over het hoesje. De aangeschafte scherm-beschermer werkt prima. Bij nader inzien ook kunnen kopen bij de HEMA voor €8,— ipv bij jullie voor €14,95. Tevreden? niet echt😩
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Ninotschka, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat u mail contact heeft gehad met mijn collega. Mocht het probleem met de knopjes binnen een week nog niet opgelost zijn, zou u ons dan een kort filmpje kunnen sturen van het probleem? Dan kunnen wij u sneller verder helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Aftersales kan beter. Alleen had ik een verkeerd hoesje voor mijn dochter besteld maar direct de volgende dag een nieuwe besteld en gevraagd of ik geen verzendkosten hoefde te betalen omdat het eigenlijk ruilen is want daarvoor mag het gratis teruggestuurd worden. Helaas werd tweemaal gezegd dat ik de verzendkosten moet betalen. Terwijl in andere reviews staat dat personen zelfs de verkeerde mogen houden zonder daarvoor te hoeven betalen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, bij het gebruik van de ruilservice zoals op de website aangegeven zullen de verzendkosten inderdaad vergoed worden. Helaas heeft u geen gebruik gemaakt van onze service waardoor dit niet mogelijk is. Met vriendelijke groet, Robin
van Luc G.
Ik had een hoesje besteld voor een oudere iPhone , volgens de literatuur zou het na twee dagen aangekomen zijn . Ik heb er 4 op moeten wachten ( ik had extra betaald om mijn bestelling te kunnen volgen ) eenmaal aangekomen, was het echt niet wat ik bedoelde ! Moeilijk zichtbaar op foto . Contact opgenomen met de leverancier, maar ik moest het terugsturen op mijn kosten 4,30 euro . Echt niet tevr
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Luc, Wat jammer, dat wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Bij twijfel over een product, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijk groet, Brigitte