hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

duurde een week alvorens het hoesje toekwam, terwijl er stond de volgende dag levering, en na bestellen stond er voor Belgie 2 a 4 dagen, maar toch een week geduurd. En het hoesje is een millimeter te klein waardoor het voor sommige toepassing niet aangenaam is door de zwarte omranding die dan in mijn tekst zit
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Wat vervelend dat de screenprotector niet goed zit, ik stuur u dan ook een e-mail toe om te achterhalen hoe dit kan. Met vriendelijke groet, Robin
4 nov. 2022
De levering was prima. Hoesje zag er goed uit. Echter na het installeren van het hoesje werkte mijn telefoon niet meer. Het lijkt erop dat het hoesje tegen de aan/uit schakelaar aan voor drukken en mijn telefoon in een soort van boot-modus blijft hangen. Oude hoesje maar er in gebruik en de nieuwe retour.
7 nov. 2022
Goedendag, vervelend dat uw hoes niet helemaal past op uw toestel, ik heb u een mail gestuurd om een oplossing aan te bieden.
31 okt. 2022
Bij een vroegere bestelling van hoesje :ROSSO ELEMENT WALLET CASE met stikkertje op "Voor SamsungGalaxy S" is te klein voor mijn Samsung Galaxy S21 FE 5G; Hopend op antwoord, Vertriest Willy;
1 nov. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat uw hoes niet passend is. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen hoe dit kan. Met vriendelijke groet, Robin
Eerste hoestje was echt heel matig. 'Echt leer' noemen ze het dan. Dat was het dus niet. Voelde heel goedkoop. Heb meteen wat anders besteld. Stevige bumper is beter
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, helaas zie ik dat u geen leren hoes, maar een kunstleren hoes besteld heeft zoals aangegeven in de omschrijving. Wat fijn om te lezen dat u nu een hoes ontvangen heeft die naar wens is. Met vriendelijke groet, Robin.
Het is niet duur maar dan is het ook net niks Schermprotector aan de kleine kant En het hoesje is net zo stug als beton Dus goedkoop is duur koop
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de artikelen niet naar wens zijn. Ik zie dat u geen edge to edge screenprotector besteld heeft, hierdoor is er nog ruimte zodat de screenprotector optimaal past met uw telefoonhoes. Met vriendelijke groet, Robin
30 okt. 2022
helaas zat er een barst al in mijn beschermglas voor mijn telefoon, neem het voor lief heb weinig tijd dus laat ik het er maar bij
31 okt. 2022
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de screenprotector defect bezorgd is. Ik zal u een e-mail toesturen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje paste niet goed (knoppen op de verkeerde plaats) terwijl ik het model van smartphone toch juist had opgegeven..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet goed past. Onze klantenservice zal u een e-mail toesturen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 nov. 2022
Het hoesje was besteld in het grijs, ik kreeg een cognac kleur. Ook klopte de afmetingen niet voor mijn mobiel
9 nov. 2022
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u de verkeerde hoes heeft ontvangen. Ik zie dat u dit al heeft opgelost, en de hoes al naar ons heeft geretourneerd. Met vriendelijke groet, Remco
8 nov. 2022
Hoesje was stuk; heb dit meteen gemeld maar geen reactie gekregen op mijn e-mail.
9 nov. 2022
Goedemorgen, vervelend dat uw hoes kapot is aangekomen, dit is niet de bedoeling. Wij hebben uw mail ontvangen en hier hebben wij ook op gereageerd, misschien is onze mail in uw spambox terecht gekomen. Ik zal deze mail nogmaals naar u sturen, dan kunnen we samen tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet, Remco
pasvorm redelijk;. problemen met de armsteun? geen gat of eromheen?
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant. Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 dag geleden
Screenprotector laat na paar dagen al helemaal los
Hoesje was niet wat ervan verwacht wordt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het model is niet praktisch
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u deze eventueel omruilen/retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 nov. 2022
10 okt. 2022
tot 2x toe een hoesje besteld wat niet aan verwachting voldoet. Er staat bij dat het hoesje van hout is maar het blijkt kunststof wat een hele goedkope uitstraling heeft in tegenstelling tot hout
10 okt. 2022
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoesjes. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 okt. 2022
Op zoek geweest naar een magneethoes voor dd iPhone 11 Pro. Niet goed te vinden op de website maar ook niet echt gericht geholpen door de klantenservice die slechts verwijzen naar de website.
6 okt. 2022
Beste klant, Spijtig te horen dat u de support als onvoldoende heeft ervaren, dit is niet waar wij naar streven. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Brigitte
5 okt. 2022
Hoesje is goed. Afleveren niet volgens afspraak. Helpdesk komt met slecht excuses. Druk bij courier! Terwijl brievenbus post 5 dagen per week komt!
6 okt. 2022
Beste klant, Het spijt mij dat uw bestelling zo lang onderweg is geweest. Helaas is een zending, zodra wij hem bij de post afgeven uit onze handen en kunnen wij eventuele vertragingen niet voorkomen. Met vriendelijke groet, Brigitte
1 okt. 2022
Dit wordt verkocht als een nieuw hoesje. Schandalig! Pas na klacht werd een wél nieuw hoesje geleverd…..
3 okt. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u een beschadigd hoesje ontvangen heeft. Fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 okt. 2022
Geen hoesjes voor 6 pasjes zonder portomonnee functie of ritsje
20 okt. 2022
Beste klant, Het spijt mij, dat de hoesjes niet zijn wat u ervan verwachtte. Het klopt dat er geen 6 pasjes in kunnen. Beide hoesjes zijn geschikt voor 3 pasjes, maar er zou wel een vakje met rits in een van de twee moeten zitten. Ik zie, dat u beide al teruggestuurd heeft en wij de retour afgehandeld hebben. Met vriendelijke groet, Brigitte
26 okt. 2022
De pasvorm voor mijn oppo smartphone is belabberd slecht.
27 okt. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de pasvorm niet naar wens is. Ik zie dat er hierover nog geen contact geweest is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Robin