Ik had mijn product speciaal hier besteld omdat het dan nog de volgende dag in huis zo zijn maar helaas was dit niet het geval. Hoesjesdirect komt totaal niet de klant tegemoet. Ook een foutje met de creditfactuur dat netjes opgelost door hun. Voor de leverbehoefte hoef NIET bij hoesjesdirect te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
13 dagen geleden
Beste klant,
Wat fijn om te lezen dat het product bevalt. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Yvonne
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Retourneren is slecht geregeld!
Hoes pastte niet voor een tablet. Ik moet dan zelf 3 euro betalen voor retour te sturen, dit krijg je alleen terug als je iets nieuws besteld. Verwerken van retour duurt ook veels te lang. Ik ga hier niet meer bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
6 dagen geleden
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de hoes. Ik zie dat uw retour inmiddels is verwerkt. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige retouren waren vertraagd. Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Yvonne
8 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Leverings adres was aangeduid als anders dan factuuradres, desondanks werd het toch naar factuuradres gestuurd.
Massa's reclame mails achteraf waarvoor het zo goed als onmogelijk is om zich uit te schrijven.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Het pakketje kunnen wij enkel sturen naar het opgegeven bezorgadres, dit wordt automatisch verwerkt.
Ik zie dat er reeds e-mail contact geweest is over onze nieuwsbrief, rechts onderin de e-mail kunt u zich gemakkelijk uitschrijven voor onze nieuwsbrief.
Met vriendelijke groet,
Robin
18 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
You tube filmpje gekeken zoals ze het hebben laten zien zou het een makkie moeten zijn nou dat was het niet met heel veel moeite de iPad in het hoesje kunnen zetten.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
20 nov. 2023
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat het hoesje niet zo makkelijk om uw Ipad heen bevestigd kon worden. Wij zullen intern bekijken of er een instructie filmpje gemaakt kan worden.
Met vriendelijke groet, Yvonne
6 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
ik heb een hoesje (gsm /portefeuillehoesje) besteld voor samsung S21, dit is te klein. Mijn gsm past er niet, sorry.
kunnen jullie mij verder helpen aub?
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Er zijn verschillende varianten van de Samsung Galaxy S21 ik zal u een e-mail toe op te achterhalen over welke variant u precies beschikt.
Met vriendelijke groet,
Robin
14 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending,communicatie en afhandeling allemaal top. Aangekocht product voldoet echter niet aan de verwachtingen, prullenmand in.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 nov. 2023
Beste klant,
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de verzending en de communicatie. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
stroomkabel kan niet in poort om op te laden hoesje blokkeert toegang.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 nov. 2023
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Slechte informatie, late levering
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 uur geleden
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas is het erg druk bij PostNL vanwege Black Friday, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Yvonne
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levering pas na 7 Dagen
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 uur geleden
Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij PostNL vanwege Black Friday, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Yvonne
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dagen geleden
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij de post, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Yvonne
1 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Niet echt tevreden met de kwaliteit van de producten… Ik heb een hoes besteld voor m’n laptop en een screenprotector. Het hoesje valt er makkelijk vanaf, terwijl hij wel geschikt is voor mijn model laptop. De screenprotector is al helemaal dramatisch. Geen instructie over het aanbrengen, geen doekje om je scherm schoon te maken, niks. Daarbij is hij zo dik, dat hij de kleuren van mijn macbook pro verandert. Ik ben fotograaf en editen is mega belangrijk, ik ben bijna geneigd om hem er weer af te halen, alleen voor de kleuren…
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
2 nov. 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat de screenprotector niet helemaal naar wens is.
Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar het probleem en opzoek te gaan naar een passende oplossing!
Met vriendelijke groet,
Robin
7 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Besteld een Mobigear 360 Rotating Bookcase voor Apple iPad Pro 12.9 (2020) - Zwart.
Snelle bestelling en snelle levering.
De bookcase is binnengekomen 2 maanden geleden en de hoes is al aan 4 hoeken kapot. En de reden dat ik deze hoes uitgezocht had, was dat de hoes op drie standen kan staan. Maar de iPad inclusief bookcase valt continu om. Waar ik me mateloos aan irriteer.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 okt. 2023
Beste Klant,
Wat jammer dat de hoes zo beschadigd is. Ik stuur u een e-mail om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Mandy
10 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Zeer slechte kwaliteit ipad cover. Als je de ipad rechtop wil zetten, glijdt deze bij het minste geringste uit de daar voor bestemde gleuven. Deze gleuven zijn te ondiep en te rond, zodat de ipad te wieing steun heeft om te blijven staan in de desbetreffende stand.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
11 okt. 2023
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet, Yvonne
17 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Extra betaald voor tijdige levering niet beloondd
Bij de bestelling werd aangegeven dat het direct verzonden werd.
Ik betaalde zelfs meer om het de volgende dag met zekerheid te ontvangen. Helaas kwam het 2 dagen later toen ik er niets meer aan had.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
18 okt. 2023
Beste klant,
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de levering. Ik zie dat u gekozen heeft voor de optie gegarandeerd vandaag 'verzonden'. Dit heeft te maken met het verzendmoment, maar niet met de levertijd. Helaas hebben wij geen invloed op de drukte bij de post. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Yvonne
17 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
de kleuren die jullie showen op de site met andere lichtval en benamıng zıjn anders van kleur ın echt helaas heb 2 keer effe zwart besteld en krıjg grijs bınnen met print
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
18 okt. 2023
Beste klant,
Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de kleur. De hoesjes zijn vooraf gecontroleerd en zijn zwart, helaas heeft dit inderdaad met de lichtinval te maken. Ik zie dat er een inmiddels een oplossing is aangeboden vanuit onze klantenservice.
Met vriendelijke groet, Yvonne
21 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Het hoesje wat ik gekregen heb was beschadigd zatten 2 hele dikken bulten op het leek wel lijm. Ik heb ze meteen weg gegooid zonde om zo wat om mijn nieuwe mobiel te doen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
23 okt. 2023
Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet beviel en heeft weggegooid. Aan de binnen- of buitenkant zit een beschermfolie, wat de luchtbellen veroorzaakt.
Met vriendelijke groeten, Yvonne
18 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Er zit een vlek onder het glas terwijl deze aangebracht werd als in de handleiding.
Verder vind ik het een mooie helderheid / pasvorm.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
19 okt. 2023
Beste klant,
Vervelend te lezen dat er een vlek onder de screenprotector zit. Ik ga contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Brigitte
Hoesje past niet op de betreffende telefoon, bv Hoesje voor Samsung s 20 plus is te kort voor Samsung s20 plus. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
6 nov. 2023
Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet past. Ik zie dat u het hoesje inmiddels heeft geretourneerd. Uw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt en het hoesje wordt gecontroleerd. Wij zullen nog even contact met u opnemen per mail om voor de zekerheid na te gaan welk toestel u heeft.
Met vriendelijke groet, Yvonne
17 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Te laat ontvangen
Extra betaald voor gegarandeerde verzending zelfde dag, maar kwam dag te laat binnen. ( slim verdienmodel!)
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
18 okt. 2023
Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Onze pakketjes worden doorgaans de volgende werkdag bezorgd. Helaas heeft PostNL te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Yvonne
23 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Pakket zou zaterdag bezorgd zijn . Komt nu op dinsdag hopelijk . Afwachten of dit komt.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
24 okt. 2023
Beste klant,
Jammer om te lezen dat uw pakketje nog niet geleverd is. Helaas is de tracking van brievenbus pakketten niet altijd correct. De status wordt soms bij het sorteren al op bezorgd gezet. Helaas zien we dit vaker gebeuren.
Dit komt doordat niet alle postbezorgers een mobiele scanner tot hun beschikking hebben. Ik verwacht dan ook dat uw pakket nog bezorgd gaat worden.
Met vriendelijke groet, Yvonne
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.