hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.376 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

19 mrt 2024
Het product is niet dat wat ik ervan had verwacht
20 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
Te veel vragen om een beoordeling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het niet prettig vindt om een beoordeling te plaatsen. Wij hechten waarde aan een eerlijke mening van de klant en willen graag onze diensten verbeteren. Met vriendelijke groet, Yvonne
ALTIJD TE LAAT !!!!!!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Zorgen dat de bezorging sneller loopt. Niets beloven wat je niet kan waarmaken. Vandaag kopen morgen in huis is beslist niet waar. Bij mij duurde het (ondanks op voorraad) een week
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Set van 2 screen protectors, eerst brak bij het verwijderen van het plastic van de plak laag. De tweede zit er nu op en die laat af en toe lucht er tussen dat het beeld verstoord
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te zien dat de screenprotector defect is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte…

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte tussen display en beschermingshoes....waardoor touch niet goed werkte.....
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
productomschrijving is niet correct !
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de productomschrijving. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Op de foto heel anders
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet helemaal tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Veel te laat geleverd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas hebben de postbedrijven te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
17 feb 2024
Hoesje was te klein. Had 2x foto gemaild en snapte eigenlijk waarom ik daar foto van moet maken .Daarbij kreeg ik geen respons en heb toen mijn hoesje terug gestuurd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Uit de correspondentie met de klantenservice kwam naar voren, dat u een ander model bezit. Het probleem werd opgelost en het aankoopbedrag aan u teruggestort. Met vriendelijke groet, Ursula

Trage behandeling van terugbetaling

Als ik de website mag geloven (maar die is zeer verwarrend) is mijn terugzending sinds 5/01 goedgekeurd. Maar laat de terugbetaling op zich wachten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. Op dit moment is de zending nog niet ontvangen. De zending is nog onderweg. Ons magazijn is gevestigd in Nederland. Om de retour kosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten, worden retouren gebundeld verzonden naar ons magazijn in Nederland. De overkomstduur is daardoor helaas soms wat langer. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 dec 2023
Bezorging 4 dagen later!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd geleverd is. Helaas was het erg druk bij de bezorgdiensten voor de feestdagen. Met vriendelijke groet, Robin
Nog steeds niet binnen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling nog niet afgeleverd is. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
1 aug 2023
Het hoesje past niet sluitend op de achterkant van de GOOGLE Pixel 7 bij het cameragedeelte. Het cameragedeelte is een verdikt balkje op het toestel. De uitsparing in de achterkant van het hoesje is dus te klein en past er niet goed overheen. Met resultaat dat het hoesje daar opbolt over de verdikking van het toestel. Dat kan niet de bedoeling zijn. Het product voldoet niet aan de verwachtingen. Ik kan nu geen foto meesturen. Als u dat wilt, dan zal ik dat alsnog proberen te doen, maar ik verwacht dat mijn reactie duidelijk genoeg is.
2 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet helemaal bevalt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 nov 2023
Niet echt tevreden met de kwaliteit van de producten… Ik heb een hoes besteld voor m’n laptop en een screenprotector. Het hoesje valt er makkelijk vanaf, terwijl hij wel geschikt is voor mijn model laptop. De screenprotector is al helemaal dramatisch. Geen instructie over het aanbrengen, geen doekje om je scherm schoon te maken, niks. Daarbij is hij zo dik, dat hij de kleuren van mijn macbook pro verandert. Ik ben fotograaf en editen is mega belangrijk, ik ben bijna geneigd om hem er weer af te halen, alleen voor de kleuren…
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de screenprotector niet helemaal naar wens is. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar het probleem en opzoek te gaan naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Robin
13 sep 2023
Niet het juiste product geleverd, er ruim een week over gedaan om dat toe te geven, en dus veel te veel tijd gekost. Blijkbaar kennen jullie je eigen assortiment niet goed, en schuiven gewoon doosjes door. De eveneens bestelde Lightning kabels lijken tot nu toe goed te werken, maar die hadden we net zo goed elders kunnen bestellen. Spijt van onze bestelling, dus, en zullen ook niet zo snel opnieuw bij 'hoesjesdirect.nl' bestellen.
14 sep 2023
Beste klant, het spijt ons dat het geleverde product niet paste. Wij hebben u inmiddels een vervangend product aangeboden. Wat fijn om te horen dat de andere geleverde producten werken. Met vriendelijke groet, Ursula
7 okt 2023
Besteld een Mobigear 360 Rotating Bookcase voor Apple iPad Pro 12.9 (2020) - Zwart. Snelle bestelling en snelle levering. De bookcase is binnengekomen 2 maanden geleden en de hoes is al aan 4 hoeken kapot. En de reden dat ik deze hoes uitgezocht had, was dat de hoes op drie standen kan staan. Maar de iPad inclusief bookcase valt continu om. Waar ik me mateloos aan irriteer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat de hoes zo beschadigd is. Ik stuur u een e-mail om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Mandy
13 jul 2023
de ventilatierooster telefoonhouder valt steeds naar beneden. Behoorljik vervelend tijdens het rijden. Je kan dan ook de route niet meer zien op je telefoon. Dievalt namelijk mee naar beneden. Hij laadt prima op, maar moest eerst ook nog een extra aansteker kit kopen om het werkend te krijgen. de telefoon viel steeds uit het hoesje, die heb ik geretourneerd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de telefoonhouder. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Ik zie dat het geretourneerde hoesje inmiddels is terugbetaald. Met vriendelijke groet, Yvonne