hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.404 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

19 jul 2023

Zeer matige screenprotector.

De screenprotector lag er 3 dagen later af nadat ik de telefoon 1 keer liet vallen. Tevens verloor ik door de protector heel veel gevoeligheid in mijn scherm, vooral langs de randen van het scherm. Een berichtje typen was bijna niet meer te doen. Enige positieve puntje was dat hij daadwerkelijk anti kras was. Geen geweldig product dus.
20 jul 2023
Beste klant, Het spijt mij dat de screen protector niet goed vast is blijven zitten. Ik zal contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
AD
An D.
Terneuzen
8 jun 2023

Niet echt geschikt

De opening voor kabelaansluiting was niet groot genoeg in de hoes iPad Air 5e generation. We hebben de opening moeten groter maken, dus kapotmaken, om te kunnen opladen. Ook liggen de andere knoppen, zoals voor geluid te verhogen/verlagen, te diep verzonken in de hoes, zodat die ook niet zo makkelijk te bedienen in als zou moeten.
9 jun 2023
Beste klant, Het spijt mij dat uw hoesje niet de juiste uitsparing heeft. Ik heb u een mail gestuurd, zodat we na kunnen gaan wat er fout is gelopen. Normaalgesproken had de hoes, mits voor het juiste apparaat besteld, alle passende uitsparingen moeten hebben. Met vriendelijke groet, Brigitte
21 nov 2023

Product zo als belooft alleen leverbehoefte niet

Ik had mijn product speciaal hier besteld omdat het dan nog de volgende dag in huis zo zijn maar helaas was dit niet het geval. Hoesjesdirect komt totaal niet de klant tegemoet. Ook een foutje met de creditfactuur dat netjes opgelost door hun. Voor de leverbehoefte hoef NIET bij hoesjesdirect te bestellen
22 nov 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat het product bevalt. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 jun 2023

Het kan beter.

Update: Nadat ik op meerdere sites een review heb geplaatst is mijn klacht gelukkig serieus genomen en heb ik mijn geld terug gehad. Het was fijn geweest als mijn klacht gelijk serieus was genomen zonder dat ik deze stappen moest zetten. De klantenservice mag aan de voorkant dus nog wat beter.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Duco, Bedankt voor uw review. Nogmaals mijn excuses dat het in eerste instantie niet correct afgehandeld is. Ik ben blij dat het zo toch nog naar tevredenheid opgelost is. Met vriendelijke groet, René
10 okt 2023
Zeer slechte kwaliteit ipad cover. Als je de ipad rechtop wil zetten, glijdt deze bij het minste geringste uit de daar voor bestemde gleuven. Deze gleuven zijn te ondiep en te rond, zodat de ipad te wieing steun heeft om te blijven staan in de desbetreffende stand.
11 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Retourneren is slecht geregeld!

Hoes pastte niet voor een tablet. Ik moet dan zelf 3 euro betalen voor retour te sturen, dit krijg je alleen terug als je iets nieuws besteld. Verwerken van retour duurt ook veels te lang. Ik ga hier niet meer bestellen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de hoes. Ik zie dat uw retour inmiddels is verwerkt. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige retouren waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
11 jul 2023
Hoes sluit heel slecht. Toch stuur ik m niet terug omdat het me teveel gedoe is om retour te sturen. En omdat ik dan een goedkopere hoes wil krijg je een voucher van het over gebleven bedrag waar ik dus niks mee kan.
12 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes slecht sluit. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 mei 2023
Bookcase tablet is prima, maar het lag pas na anderhalve week in de brievenbus. Irritant was de communicatie van PostNL in de app: suggereerde dat het geleverd wordt, maar maakte dat pas na anderhalve week waar
1 jun 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de hoes. Wat jammer om te lezen dat het pakketje later is geleverd. Helaas is het erg druk bij PostNL en hebben zij te maken gehad met enkele storingen. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jul 2023
Vandaag besteld morgen in huis zeggen ze, ze bedoelen echter een week later. Je ontvangt een mail waarin je veel plezier gewenst wordt met het product maar weten zelf niet dat de klant het niet ontvangen heeft
7 jul 2023
Beste klant, Het spijt ons dat u lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Zoals bekend zijn er op het moment helaas problemen bij PostNL, waardoor zendingen vaker vertraagd zijn. Hopelijk is de ontvangen bestelling naar wens. Met vriendelijke groet, Brigitte
8 nov 2023
Leverings adres was aangeduid als anders dan factuuradres, desondanks werd het toch naar factuuradres gestuurd. Massa's reclame mails achteraf waarvoor het zo goed als onmogelijk is om zich uit te schrijven.
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het pakketje kunnen wij enkel sturen naar het opgegeven bezorgadres, dit wordt automatisch verwerkt. Ik zie dat er reeds e-mail contact geweest is over onze nieuwsbrief, rechts onderin de e-mail kunt u zich gemakkelijk uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, Robin
17 okt 2023

Extra betaald voor tijdige levering niet beloondd

Bij de bestelling werd aangegeven dat het direct verzonden werd. Ik betaalde zelfs meer om het de volgende dag met zekerheid te ontvangen. Helaas kwam het 2 dagen later toen ik er niets meer aan had.
18 okt 2023
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de levering. Ik zie dat u gekozen heeft voor de optie gegarandeerd vandaag 'verzonden'. Dit heeft te maken met het verzendmoment, maar niet met de levertijd. Helaas hebben wij geen invloed op de drukte bij de post. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
9 mei 2023

Geen mogelijkheid voor fingerprint bij anti-spy scherm

Ik heb speciaal gekozen voor een anti-spy scherm. Dat ik daardoor geen fingerprint kan gebruiken, staat hierbij niet duidelijk aangegeven. Dit vind ik een gemiste kans. De anti-spy werkt heel goed.
9 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de vingerscan niet werkt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
WT
Werner T.
Waregem
6 sep 2023
Ik bestelde een hoesje plus glas, als bundel. Voor Xiaomi redmi pro. Het geleverde glas paste niet. Weggesmeten euro's. Jammer. Zoniet was uw score beter geweest. Geen restitutie bekomen.
7 sep 2023
Beste klant, Vervelend te horen dat de screenprotector niet past. Ik zie dat u al contact met ons heeft opgenomen en wij op uw reactie wachten. Zodra wij deze ontvangen kunnen we u een oplossing aanbieden. Excuses voor ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
17 okt 2023
de kleuren die jullie showen op de site met andere lichtval en benamıng zıjn anders van kleur ın echt helaas heb 2 keer effe zwart besteld en krıjg grijs bınnen met print
18 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de kleur. De hoesjes zijn vooraf gecontroleerd en zijn zwart, helaas heeft dit inderdaad met de lichtinval te maken. Ik zie dat er een inmiddels een oplossing is aangeboden vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 okt 2023
Het hoesje wat ik gekregen heb was beschadigd zatten 2 hele dikken bulten op het leek wel lijm. Ik heb ze meteen weg gegooid zonde om zo wat om mijn nieuwe mobiel te doen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet beviel en heeft weggegooid. Aan de binnen- of buitenkant zit een beschermfolie, wat de luchtbellen veroorzaakt. Met vriendelijke groeten, Yvonne
20 jun 2023

Pluspunt Snelle levering Minpunten Exact hetzelfde telefoontasje op de markt gezien 10 euro. Beschermfolie na 2 dagen al flink beschadigd, zeer slechte kwaliteit.
21 jun 2023
Beste klant, Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov 2023
You tube filmpje gekeken zoals ze het hebben laten zien zou het een makkie moeten zijn nou dat was het niet met heel veel moeite de iPad in het hoesje kunnen zetten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat het hoesje niet zo makkelijk om uw Ipad heen bevestigd kon worden. Wij zullen intern bekijken of er een instructie filmpje gemaakt kan worden. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 aug 2023
Duurde wel even voor het binnen was Het hoesje sluit slecht en er zit geen vakje achter de pasjes om iets in te doen De pasjes drukken tegen het telefoon glas aan
14 aug 2023
Beste klant, Vervelend dat het hoesje niet naar verwachting is. U kunt echter het product aanmelden als retour. U ontvangt het aankoopbedrag na retour van ons terug. Met vriendelijke groet, Brigitte
7 mei 2023

Veel te grote laptop sleeve

14 inch laptop sleeve besteld, krijg een sleeve voor 15.4inch. Dan had er op de verpakking ook nog een vinkje kunnen staan bij 10 en 13 inch, want dat past ook.
8 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. De hoes is universeel en zowel voor 14 inch als 15 inch geschikt. De maten staan weergegeven aan de rechterkant van de productpagina. U kunt de hoes eventueel omruilen via onze website. Ik raad u aan om uw laptop na te meten en de maten van de hoes daarbij te vergelijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
ik heb een hoesje (gsm /portefeuillehoesje) besteld voor samsung S21, dit is te klein. Mijn gsm past er niet, sorry. kunnen jullie mij verder helpen aub?
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Er zijn verschillende varianten van de Samsung Galaxy S21 ik zal u een e-mail toe op te achterhalen over welke variant u precies beschikt. Met vriendelijke groet, Robin