hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.526 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

16 mei 2023
Nog steeds niets ontvangen en het is nu anderhalve week geleden. Hoor verder ook niets van hun.
17 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Pakket zou zaterdag bezorgd zijn . Komt nu op dinsdag hopelijk . Afwachten of dit komt.
24 okt 2023
Beste klant, Jammer om te lezen dat uw pakketje nog niet geleverd is. Helaas is de tracking van brievenbus pakketten niet altijd correct. De status wordt soms bij het sorteren al op bezorgd gezet. Helaas zien we dit vaker gebeuren. Dit komt doordat niet alle postbezorgers een mobiele scanner tot hun beschikking hebben. Ik verwacht dan ook dat uw pakket nog bezorgd gaat worden. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023
Ik geef voor nu 2 sterren, klantenservice is goed alleen wacht al 4 weken op pakket.
28 jun 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Ik zie in ons systeem staan dat u een bestelling heeft geplaatst op zaterdag 17 juni, en deze op 19 juni (1,5 week geleden) is verstuurd. Wij zullen nogmaals contact met u opnemen om u uiteraard een passende oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 sep 2023
Protectie glas bevestigd zoals omschreven maar valt erzo weer af in duizend stukjes
25 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Dit zijn wij niet gewend van de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om hier verder naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jul 2023

Te duur

Levering goed, glaasjes te duur, waardoor waarschijnlijk geen orders meer volgen
7 jul 2023
Beste klant, Fijn dat de levering goed was, maar jammer dat u het bestelde product te duur vindt. Hopelijk heeft u er wel plezier van. Met vriendelijke groet, Brigitte
hoesje voor iPad air4 past niet lekker de knopjes zijn niet meer te bedienen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de knopjes niet goed te bedienen zijn. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 mei 2023
De foto laat los Binnen 10 minuten was er al verf van de achterkant af
17 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de foto op de hoes beschadigd is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 jul 2023
Levering zeer snel en correct maar kwaliteit hoesje laat te wensen over.
5 jul 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 aug 2023
Cover is gevlekt met de minste aanraking en blijft ook niet goed zitten
14 aug 2023
Beste klant, Vervelend te horen, dat de hoes niet goed blijft zitten. Ik zal u een mail sturen, zodat we kunnen nagaan wat er niet goed is gegaan en u daarvoor een oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
14 nov 2023
stroomkabel kan niet in poort om op te laden hoesje blokkeert toegang.
15 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 nov 2023
2e keer een niet passend hoesje en 100% zeker het juiste model besteld
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend te lezen, dat u een niet passend hoesje heeft ontvangen. Voor zover ik kan zien, hebben wij u maar 1 hoes geleverd. Ik zal contact met u opnemen om na te gaan wat er niet goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Brigitte
6 sep 2023

Beschadiging

Op het telefoonhoesje van Otterbox zat al een beschadiging.
7 sep 2023
Beste klant, Vervelend te lezen, dat het ontvangen hoesje al beschadigd bij u binnen is gekomen. Ik ga contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
31 okt 2023
De opening voor de aan en uit knop is iets te klein
1 nov 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 mei 2023
Slechte kwaliteit hoesje, mag niet de helft kosten
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Ik stuur u een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
26 sep 2023
Knopjes aan de zijkant zijn moeilijk in te drukkun
27 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de knopjes aan de zijkant niet goed werken. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 mei 2023
Het product kwam niet overeen met mijn telefoon
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen. Ik zie dat u het artikel reeds geretourneerd heeft, en dat dit voor u verwerkt is. Met vriendelijke groet, Robin
12 jul 2023
1ste product beschadigd 2de ook beschadigd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te zien dat beide producten beschadigd zijn. Ik zie dat er inmiddels een oplossing is aangeboden vanuit onze klantenservice, en dat wij op uw reactie wachten. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 jun 2023
Hoesje voor de iPad Pro slecht kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
Passen allebei niet kan ik het terugsturen
21 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoesjes niet passen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Matige kwaliteit…

Hoesje was niet goed in elkaar gelijmd.
24 okt 2023