hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.510 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.252 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Best oke. Maar hoesje plakte niet goed en de randen sluiten niet aan op de randen van de telefoon, waardoor je steeds over een randje van het glaasje schraapt Motorola Edge 40
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het product niet helemaal naar wens is. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
AV
Ik heb een hoesje retour gestuurd ,zoals het moet,maar hoor er niks van,Valt me tegen van jullie.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat uw retour afgelopen vrijdag is verwerkt en terugbetaald. Met vriendelijke groet, Yvonne
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Nog steeds geen hoesje iPad ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, helaas is de levering van uw bestelling door de feestdagen vertraagd. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. De klantenservice gaat per e-mail contact met u opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Hoedje past niet goed bij camera gedeelte
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje niet goed past bij het camera gedeelte. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 mrt 2024
Al besteld op 21 maart en NOG NIETS ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat wij wachten op een reactie. Met vriendelijke groet, Yvonne
Te lang gewacht op het hoesje
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat de bestelling met 1 dag vertraging geleverd is, helaas kan het door drukte bij de post iets vertraging oplopen. Met vriendelijke groet, Robin

Foutieve omschrijving hoesje op website

Omschrijving van het door ons bestelde hoesje stond fout op de website waardoor wij dus een verkeerd hoesje ontvingen. Klantenservice heeft het gelukkig wel correct afgehandeld met een gratis retourlabel. Hoop wel dat de omschrijving zsm wordt aangepast!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Fijn om te horen dat het probleem correct is afgehandeld. Wij zullen de omschrijving uiteraard aanpassen. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 mrt 2024

Matte screenprotector geen aanrader!

Heb nu al een aantal keer een matte screenprotector besteld, maar deze zijn zo gevoelig. iedere keer binnen 1 week al barstjes of chipjes erin.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat hier over nog geen contact opgenomen is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
19 mrt 2024
Het product is niet dat wat ik ervan had verwacht
20 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne

hoesje van slechte kwaliteit

hoesje is vrij prijzig, alleen de kwaliteit van het hoesje is zeer echt zeer slecht. Het is dat wij niks anders hadden maar enige vorm van bescherming geeft het de telefoon niet. Anders hadden wij het hoesje retour gestuurd. opbergvakje is niet groot genoeg voor 2 pasjes.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Te veel vragen om een beoordeling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het niet prettig vindt om een beoordeling te plaatsen. Wij hechten waarde aan een eerlijke mening van de klant en willen graag onze diensten verbeteren. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 mrt 2024

Na 5 emails nog steeds geen reactie.

Je stuurt 5 emails met steeds dezelfde vraag. Je krijgt een email dat ze de vraag ontvangen hebben en dan stopt het. Een week later nog niks. Ze reageren niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog geen reactie ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Onze klantenservice zal direct contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje zat qua prijs zeker goed, maar de tekening komt al los na een paar dagen. Kleur valt er gewoon van en dat is jammer. Geen goede kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje kapot is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Niet zeggen voor 21:00 uur vandaag besteld volgende dag in huis heb er 4 dagen op moeten wachten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Onze pakketjes worden doorgaans de volgende werkdag bezorgd. Helaas heeft de post te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Onduidelijke beschrijving product op site.ontbreken van afmetingen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Wij geven inderdaad op onze website niet de afmetingen van alle producten aan. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en navragen, of wij u nog verder helpen kunnen. Met vriendelijke groet, Ursula
ALTIJD TE LAAT !!!!!!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 feb 2024