hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Hoe goed je ook bent, meestal kan het altijd beter. De ESR Digital Pencil heeft een wat raadselachtige handleiding. De On/Off wordt uitgelegd met tap 2x op de bovenkant. Als je er op drukt, dan gebeurt er niets. Na telefonisch contact, is uitgelegd dat je er 2x op moet tikken. Ja logisch, maar daarom zou een Nederlandse handleiding erbij geen overbodige luxe zijn. Mag dit de tip zijn?
Goede kwaliteit van het hoesje. Erg blij mee. 5 sterren zou ik geven als de bezorging iets sneller zou zijn. Desalniettemin ben ik oprecht tevreden met het hoesje en van het bestellen in het algemeen. Er staat duidelijk welke hoesjes bij welke telefoon passen en ook worden er mogelijke accessoires aanbevolen. Super fijn!51
BD
Bob D.
Amsterdam
Mooie textuur, goeie build. Paar opmerkingen , de 3 strepen waarin de iPad rust , maak ze wat dieper of heb er een klein grip ( siliconen riggle / lijn ) bijv. Zorg ervoor dat de chemische lucht van de laser / leer / nep leer , ontlucht is , voor de rest , prachtig.

Strak en soepel.

Eerste bestelling betrof een verkeerd model (eigen schuld), maar de retourneming ging heel strak en soepel. Jammer genoeg was van het juiste model nog maar 1 op voorraad, dus 1 besteld en de andere 9 bij een andere leverancier.
Product zoals omschreven de cover past perfect. Mag wel wat beter verpakt worden! Zit alleen verpakt in folie hier knapt de cover niet van omdat hij door de brievenbus geleverd wordt en dus op de grond valt.
PV
Wees duidelijker met wat je verstuurd! Zorg dat op de verpakking van de zakken staat, voor welke stofzuiger(s) ze bedoeld zijn. Dat is bij meerdere stofzuigers in huis wel zo gemakkelijk
Prima spullen, het had wel een dagje eerder bezorgd kunnen worden. Verder alles naar wens en met name de bijgevoegde info over het gebruik van de bestelde materialen was prima in orde!
Bestelling is simpel, de betaling was eenvoudig. Voorts is de bestelling prima uitgevoerd, daarnaast is de kwaliteit van het geleverde van uitstekende kwaliteit.
Y.
-Ipad hoes is prima. -Hoesje voor mobiel iets minder. Geluid nu niet goed meer te reguleren (hoesje past minder goed dan de vorige).
Mooi hoesje wel zwaarder dan verwacht. Alleen de screenprotectir was miskoop plakte niet net of hij al een keer gebruikt was jammer.
I pad hoesje met amandelbloesem is wat ik ervan verwachtte. Leuk, redelijk geprijsd, geen verzendkosten en snel ontvangen
Bestellen en bezorgen is echt snel. Toch merk je het verschil met de originele van Apple. Maar ja is ook 2x zo duur.
WV
Wim v.
Vorden
Prettig hoesje, minpunt is dat deze schijnbaar als je hem dicht doet niet de iPad uitzet. dus loopt de iPad leeg.
NB
Prima site, Bestelling gaat prima, met bevestiging in mail, vlotte bezorging Al jaren tevreden klant
Het hoesje kwam relatief snel binnen en ik werd goed geïnformeerd over het bezorg tijden venster.
De service is fantastisch Mijn hoesje ging te snel kapot en ik kreeg meteen mijn geld terug.
HS
Henk S.
Nieuwegein
Het is snel geleverd in enveloppe post gelukkig geen grote dozen waar er 10 stuks in passen.
Snelle levering, prima service. De magneet voor de sluiting had van mij wat sterker gemogen
LV
Linda V.
Zonhoven
Fijne ervaring. Gemakkelijk het juiste artikel kunnen vinden. Snelle en correcte levering.
Mooie kleur en duidelijk herkenbaar als hij onverhoopt ergens onbedoeld blijft liggen.