hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

BH
Bauke H.
Damwoude

Prima oplossing probleempje

Verwerking van order ging zonder probleem, hoesje met T&T code verzonden maar door PostNl ergens weggemaakt. Na contact met helpdesk zonder probleem het hoesje opnieuw opgestuurd. Inmiddels tot volle tevredenheid ontvangen. Correcte afwerking probleempje geeft vertrouwen in hoesjedirect.
Goede service. In de omschrijving van het product stond vermeld dat de kabel inclusief geleverd zou worden dit was een fout in de tekst maar kreeg tóch de kabel nagezonden. En de tekst is aangepast. Prima in orde en goed product en goede en snelle communicatie
Omschrijving op de site was duidelijk, dus heel gemakkelijk om keuze te maken. Enkel als nieuwe klant.... nieuw account aanmaken en betaling uitvoeren was moeilijker. 3 tot 4x om hetdoen. Vervolgens is alles vlot verlopen.
Snelle levering en goede kwaliteit. screenprotector en hoesje voor iphone 12 gekocht. De volgende dag kwam het pakketje al via de brievenbus binnen. Screenprotector was met gemak aan gebracht en hoesje paste perfect.
Mail na bestelling met daarin de vraag of de bestelling bevalt en dat je contact op kunt nemen met vragen. Vind ik goed. Heel vervelend dat je toch weer een beoordeling gevraagd wordt. Stop daarmee.

Vlotte en goede firma !

Een opmerking gemaakt en meteen een goede uitleg ! Bovendien bij de eerste bestelling hulp om het meteen te kopen. Werd bekeken door een familielid en nog een gekocht. Hartelijke groeten

tevreden met cover

Aangenaam verrast door de kwaliteit van de cover, gelet de lage prijs en dan nog gratis opgestuurd, top ! Weergave op webstek was niet realistisch maar gekozen kleur bevalt heel erg.
AB
A. B.
Enschede

erg ruim aanbod - gewoon goed !!!

erg ruim aanbod van heel veel soorten hoesjes en andere toebehoren - prima prijs- kwaliteitsverhoudingen - snelle levering en goed verpakt - gewoon goed !!!
RM
Rob M.
Eindhoven

Een uitstekende en betrouwbare webshop.

3 screensavers laten komen. Dat is niet mijn 1ste bestelling hoesje direct. En xoals alle eerdere x-en : perfect. Prima prijs en een razendsnelle levering.
Het enige nadeel van internetshoppen, is dat je niet ziet wat je koopt. Foto’s of afbeeldingen zeggen niet veel. Maar dat probleem hebben alle webshops.
Verkeerd hoesje besteld Na een telefoontje Geregeld dat ik de goeie maat kon bestellen en t andere terug kon sturen. Helemaal top.
Snelle levering. Retourzending heb ik het bedrag nog niet op mijn rekening teruggevonden. Hebben jullie hem wel ontvangen ?
RR
Regina R.
Niederlände
9 mrt 2024

Goed bedrijf

Vlotte bezorging, duidelijke website, mogelijkheid om de maat iPad te vinden om zo de juiste hoes te bestellen, goede prijs.
IP
IPB P.
hoornsterzwaag
Het hoesje voldoet aan de verwachtingen en de verzending en communicatie rond de verzending was geweldig. Bedankt daarvoor.
Ik had een verkeerd hoesje besteld, de medewerker heeft mij telefonisch heel goed geholpen het juiste model te kiezen.
YJ
Yvonne J.
Enschede

Aanrader

Het bestellen, het e-mailverkeer, de kwaliteit verpakking tot en met de bezorging waren prima! Houden zo.
Telefoon en iPad hoes besteld Fijn dat je ook via klarna kan betalen Snelle levering Goede producten
Snelle levering en mooie kwaliteit hoesjes. Ipad3 met pencil zitten nu veilig voor het vele vervoeren
Veel keuze voor redelijke prijzen. Goed geïnformeerd over elke stap in het proces. Snelle levering.
pakket na 3 dagen reeds ontvangen. beter doen, ik denk alles laten zoals jullie nu bezig zijn.