hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.692 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.883 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

mooi stevig hoesje, maar het lipje zit andersom; de sluitbeweging is dus van links over rechts inplaats van rechts(Onder) naar links voelt "onnatuurlijk""
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de sluiting. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan is het eventueel mogelijk deze om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Duurde weer ff Kras op de cover (daar betaal ik niet voor) Zijn ergere dingen op aarde Dit is meer iets watnje op Temu zou vindenc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Belofte 'volgende werkdag in huis' is onjuist.

Belofte van 'bestellen voor zo en zo laat, de volgende dag in huis' klopt niet. Mijn hoesje werd pas 3 dagen later thuisbezorgd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Briefpost wordt als bezorgd gescand voordat t bezorgd wordt. Dat is vreemd omdat je dan denkt dat t kwijt is.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken! Met vriendelijke groet, Robin
De sluiting van het hoesje werkt niet … Het blijft een dik pak om in je handtas of broekzak te steken.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. In ons systeem zie ik staan dat u een Ipad hoes heeft besteld in plaats van een telefoonhoesje. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Typering van de hoesjes. Maatvoering. Ik had de verkeerde. Via bol vervolgens tien euro goedkoper. !!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat u nog geen contact met ons opgenomen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet. Robin

Kleur hoesje

Het hoesje werd als kleur rood aangegeven. Maar helaas is het meer bruinkleurig dan helder rood.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat de hoes niet helemaal naar wens is, ik heb uw bestelling nagekeken en zie dat de titel van de aangeschafte hoes aangeeft dat deze bruin is. Natuurlijk kunt u het product ruilen als u niet helemaal tevreden bent, hiervoor kunt u de bestelling aanmelden voor retour via onze website. Fijne dag gewenst. Remco
Volgens mij noemje ddit geen hoesje..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Wacht nog op terugave geld
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. De zending is inmiddels bij ons aangekomen. Wij verwerken retourzendingen altijd zo snel mogelijk. U ontvangt binnen enkele dagen per e-mail bericht van ons. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
AC
Arie C.
Surhuisterveen
Leuke aanbieding van hoes voor IPad met glazen bescherming! Maar op de website staat dat levering naar België tussen 2 en 4 werkdagen duurt maar in werkelijkheid is dat 7 werkdagen. Het briefpakje past helaas ook niet in de brievenbus.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, onze excuses ervoor, dat uw bestelling niet binnen de gewone levertijd bij u bezorgd is. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Was het juiste niet, wat had ik besteld! Wilde ik retourneren, maar moet 2,95 euro betaald, dat wil ik niet!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat u nog geen contact met onze klantenservice opgenomen heeft. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Hoesje met potemonneen is te dik, ik heb die eraf gehaald. Sluiklip er ook afgehaald, was nu te lang.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Levertijd was niet zoals beloofd. Lag niet aan PostNL. Pakket is een dag later afgegeven.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd geleverd is. De bestelling is dezelfde dag nog verzonden naar uw adres. Met vriendelijke groet, Robin

Ontvangen hoesje niet conform foto op website

Ontvangen hoesje niet conform foto
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds mail contact geweest is. Wij zijn er dan ook direct mee aan de slag gegaan! Met vriendelijke groet, Robin
Onduidelijke producten overzicht
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over ons producten overzicht. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 feb 2024
Pakje kwam 3 dagen te laat
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas heeft er bij de bezorging een vertraging plaats gevonden. Excuses! Met vriendelijke groet, Robin
Communicatie van PostNL