hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

: 25.993Uitstekend

4,57

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.936 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25.993 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(162)
 Geverifieerde beoordeling
19 dagen geleden
Mooi hoesje, maar krijgt snel schade aan de zijkantjes. Het scheurt/beschadigt snel omdat het materiaal een dun plastic is. De buitenkant is steviger. Ik verwacht dat het een aantal maanden meegaat. Mijn vorige hoesje van leer deed ik 2 jaar mee.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
17 dagen geleden
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje aan de binnenkant is gescheurd. Onze klantenservice zal contact met u opnemen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Een hoes voor de iPad waar al een screenprotector inzit en ook nog eens een losse screenprotector werkt niet. Twee protectors op elkaar haalt het gemak van je touchscreen weg. Waarom wordt dit als speciale aanbieding gepromoot?
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, de screenprotectors horen wel met elkaar te werken. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Hoes is prima, bezorging info wat summier. Ik weet niet waar de bottleneck zat, kan ook aan PostNL liggen, maar de bezorging duurde 4 dagen. Gelukkig ging het pakketje door de brievenbus
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Gisteren
Beste klant, Fijn om te horen dat de hoes naar wens is. Wat jammer dat de bezorging wat langer duurde. Helaas is het momenteel druk bij Postnl, waardoor de bezorging wat vertraagd kan zijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Ik had een zwart hoesje besteld en een groen geleverd gekregen. Ik vond het teveel moeite om terug te sturen, maar het is wel jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Gisteren
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. In uw bestelling zie ik staan dat u een (olijf)groen hoesje besteld heeft. Mocht er toch nog onduidelijkheid zijn, dan kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Nou bestelling ging snel en retour sturen ook. Nu wil ik een nieuwe bestellen maar wanneer krijg eerst mijn geld teruggestort.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Ik zie dat u gekozen heeft voor een voucher i.p.v. geld terug. De voucher heeft u reeds ontvangen. U kunt dan ook gemakkelijk al een nieuwe bestelling plaatsen. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Had speciaal hoesje gekocht voor dat type gsm maar is niet goed van maat. Jammer want volgens de beschrijving was dit ok.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet passend is. Ik zie dat er nog geen contact geweest is over de hoes, ik heb u dan ook een e-mail gestuurd om te kunnen achterhalen waarom de hoes niet passend is. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
hoesje was niet goed gestikt, heb het zelf bij een schoenmaker moeten verbeteren.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet goed gestikt was. Ik heb u een e-mail gestuurd om samen te kijken naar een goede oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
De rug van de hoesjes is te smal. Als je er kaartjes in stop gaan ze niet dicht
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
24 dagen geleden
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje niet goed sluit. Onze klantenservice neemt contact met u op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Verkoop geen hoesjes waar paars op staat als ze oranje zijn…
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te lezen. Ik zie dat er nog geen contact opgenomen is, ik stuur u dan ook een e-mail zodat we samen op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
hET HOESJE WAS NIET RONDOM GESLOTEN DAT VIND IK NIET PRETTIG
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
24 dagen geleden
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Indien het hoesje nog in nieuwstaat is, kunt u deze ruilen/retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Screensaver werkt niet op de samsung S20
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
6 dagen geleden
Beste klant, de screenprotector behoort zeker te werken. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen waarom de screenprotector niet werkend is. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Lanere leverijd dan verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dagen geleden
Beste klant, de levertijd naar België is langer dan naar Nederland. Ik stuur u een e-mail toe om de adres gegevens te controleren. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Info over het hoesje matig.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 dagen geleden
Beste klant, ik zie op de website dat er bij het bestelde product informatie vermeld staat. Ik zal u dan ook een e-mail toe sturen om te achterhalen welke informatie ontbrekend is. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
15 dagen geleden
Het paste niet…:(
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
14 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat de hoes niet past op uw toestel. Wellicht komt dat omdat u een ander model heeft dan waar de bestelde hoes voor is gemaakt. Dat zoeken we graag voor u uit. Het is altijd mogelijk om gebruik te maken van onze gratis ruilservice en de hoes kosteloos om te ruilen voor de juiste maat. Voor zover ik zie, is er nog geen contact opgenomen met onze klantenservice. We sturen u een e-mail om dit verder op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden 
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
22 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice zal nog even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
22 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice zal nog even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden 
Te bestelling was vlot. Maar ik vindt de hoes te glad. Ik moet opletten dat ze me niet uit de handen glipt.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 dagen geleden
Beste klant, sommige materialen zijn gladder dan andere materialen. Ik stuur u een e-mail toe zodat we gezamenlijk op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Mijn hoesje was vrij snel kapot , beter laag in prijs houden
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
1 maand geleden
Beste klant, Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne