hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Beschermd goed, maar het plastic frontje sluit niet strak aan op de iPad waardoor je wel goed moet drukken om het scherm te bedienen. Het werkt wel, maar soms is dat een klein ongemak.
Je selecteert een product, betaalt en het wordt geleverd. Hier echt heel bijzonder allemaal. Geen idee waarom ze hier een review van zouden willen.
Hoesje is te krap. Bedieningsknoppen aan zij- en bovenkant + oplaadopening zijn slecht toegankelijk/bedienbaar.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat het hoesje te krap is. Ik zie dat u hierover nog geen contact opgenomen heeft, ik stuur u dan ook een e-mail. Met vriendelijke groet, Robib
31 okt. 2022
Ik heb nog geen afgetekende factuur ontvangen van de gedane/betaalde bestelling graag zou ik die nog ontvangen
31 okt. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Ik zal de factuur naar u verzenden per e-mail. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 nov. 2022
Leuke kleur. Had iets beter om de iPad mogen klemmen.
1e keer gebruikt … dus ( onder
7 nov. 2022
Uitstraling van de verpakking
Meer keuze
5 nov. 2022
27 okt. 2022
1 okt. 2022
Telefoonhoesje leek al gebruikt. Doosje was al open en hoesje stond vol vettige vingerafdrukken.
3 okt. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice neemt contact met u op om een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
28 sep. 2022
Hoesje sluit niet overal goed aan maar wel handig, levering niet zo snel als vermeld
3 okt. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het erg druk bij Bpost en hebben zij een vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
19 okt. 2022
Zou morgen in huis zijn zegt website. Zou op woensdag zijn maar erf vrijdag
20 okt. 2022
Beste klant, Vervelend dat uw pakketje langer onderweg is dan het normaalgesproken zou moeten. Helaas zijn er momenteel regelmatig vertragingen bij PostNL en kunnen wij dit niet voorkomen. Met vriendelijke groet, Brigitte
27 sep. 2022
Goede en snelle levering maar helaas wijkt de kleur af van de foto
28 sep. 2022
Beste klant, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering. Jammer om te lezen dat de kleur van het hoesje afwijkt. Onze klantenservice zal hierover contact met u opnemen om hier samen naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 sep. 2022
geen hoesje voor de MacBook Air 2022, help a girl out
30 sep. 2022
Beste klant, Momenteel bieden wij inderdaad nog geen hoezen aan voor de MacBook Air 2022. Wij zijn hier druk mee bezig en hopen snel mooie hoezen online te kunnen zetten. Met vriendelijke groet, Robin
25 okt. 2022
Volgens plaatje. Maar erg goedkoop materiaal…
26 okt. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden lijkt te zijn over de hoes. Mocht u de hoes eventueel liever willen retourneren/ruilen, dan kunt u uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 okt. 2022
Kwaliteit van de producten is discutabel.
26 okt. 2022
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om hier samen naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 okt. 2022
Kwaliteit
21 okt. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de kwaliteit niet naar wens is. Ik zie dat hierover nog geen contact geweest is, ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin