hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

4 feb 2024
De levering zou de volgende dag na mijn bestelling al plaatsvinden maar dit was niet het geval. Het duurde inplaats daarvan een week voor ik het product in huis had. Voor de rest over het product zelf niet te klagen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te horen dat het product bevalt. Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ontvangen nieuw hoesje ging snel. Ik bleek een fout gemaakt te hebben toen klantenservice gebeld. De dame (Ursula) kon me met niet helpen en verwees constant naar website. Zeer slecht voor klantenservice.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u niet tevreden was. Wij gaan met u per e-mail contact opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Verkeerde product opgestuurd. Gelukkig na contact binnen enkele dagen kosteloos het juiste product ontvangen, dus prima opgepakt. Maar toch jammer :)
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, nogmaals onze excuses dat er per ongeluk een verkeerd product aan u werd verstuurd. Wij zijn blij om te horen, dat u met de afhandeling van uw klacht tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ursula
Het hoesje zit wat wiebelen om de iPad. Er is 3 x een mail gekomen dat het pakje eraan kwam. De 3de keer klopte
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje wiebelt om de Ipad. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Wat betreft de levering, helaas zijn er vertragingen ontstaan bij de post door de drukte. Met vriendelijke groet, Yvonne

Hoesje gaapt

Hoesje gekocht voor iPhone SE 2022. Helaas is de omslag te krap waardoor het hoesje voortdurend gaapt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jan 2024

Matig…

Klepje van de hoes is te licht en valt niet goed dicht.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jan 2024
Heb het I pad hoesje nog steeds niet ontvangen..
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje past niet mooi om mijn iPad air
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Snelle levering, houden zo👍
Communicatie
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de communicatie niet naar wens vind. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen wat u precies bedoelt. Met vriendelijke groet, Robin
27 jan 2024
23 dec 2023

geen factuur / geen creditnota

ik kreeg geen factuur van mijn eerste bestelling (was zakelijk met mijn bedrijf) ik stuurde de bestelling terug vanwege niet passend formaat en ontving geen creditnota ik plaatste een nieuwe bestelling en ook hiervan ontving ik geen factuur => graag beide facturen en credit nota toesturen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u reeds contact per e-mail opgenomen heeft en dat mijn collega u de facturen toegestuurd heeft. Met vriendelijke groet, Robin
Ik dacht aan de hand van de tekening dat het scherm ook beschermd was. Maar niet dus je moet nog een extra cover erop plakken, twijfel dan wel of alles nog zo goed past Voor de rest goede kwaliteit van de hoes
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Een glazen screenprotector bij de hoes zal passen. Ik zal u een e-mail toesturen met de link van het product. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje was niet leverbaar maar stond wel op de site en zelfs nadat na twee dagen ik te horen kreeg dat hij niet leverbaar was, kreeg ik een aanbieding met hetzelfde hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Ik zie in ons systeem staan dat er een alternatief hoesje is uitgekozen en verzonden. Deze lijkt inderdaad op uw huidige bestelling, maar het hoesje is van een ander merk. Met vriendelijke groet, Yvonne
IC
Irma C.
Alphen aan den Rijn
23 dec 2023
Vindt het hoesje tegenvallen. Hij is erg zwaar zeker samen met de tablet. Kost je een arm om hem op te houden me9t lezen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wat jammer om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk en kosteloos omruilen voor een andere hoes via de volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
Het hoesje voor Apple air book 13,3 inch is veel te groot. Verpakking moeten openen maar kan je niet opnieuw inpakken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin