hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.844 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

11 aug. 2022
hoesje was niet goed gestikt, heb het zelf bij een schoenmaker moeten verbeteren.
12 aug. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet goed gestikt was. Ik heb u een e-mail gestuurd om samen te kijken naar een goede oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
5 aug. 2022
Verkoop geen hoesjes waar paars op staat als ze oranje zijn…
9 aug. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen. Ik zie dat er nog geen contact opgenomen is, ik stuur u dan ook een e-mail zodat we samen op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin.
18 aug. 2022
Het magneetje sluit niet goed, gaat steeds los.
24 aug. 2022
Beste klant, Wat vervelend om te lezen. Ik zie helaas dat hierover nog geen contact opgenomen is, ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
Screensaver werkt niet op de samsung S20
12 aug. 2022
Beste klant, de screenprotector behoort zeker te werken. Ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen waarom de screenprotector niet werkend is. Met vriendelijke groet, Robin
Lanere leverijd dan verwacht
11 aug. 2022
Beste klant, de levertijd naar België is langer dan naar Nederland. Ik stuur u een e-mail toe om de adres gegevens te controleren. Met vriendelijke groet, Robin
23 aug. 2022
Mindere kwaliteit
29 aug. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Ik zal u een email toesturen om het probleem samen te bekijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het paste niet…:(
4 aug. 2022
Beste klant, Wat vervelend dat de hoes niet past op uw toestel. Wellicht komt dat omdat u een ander model heeft dan waar de bestelde hoes voor is gemaakt. Dat zoeken we graag voor u uit. Het is altijd mogelijk om gebruik te maken van onze gratis ruilservice en de hoes kosteloos om te ruilen voor de juiste maat. Voor zover ik zie, is er nog geen contact opgenomen met onze klantenservice. We sturen u een e-mail om dit verder op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
24 aug. 2022
21 aug. 2022
10 aug. 2022
8 jul. 2022
Te bestelling was vlot. Maar ik vindt de hoes te glad. Ik moet opletten dat ze me niet uit de handen glipt.
3 aug. 2022
Beste klant, sommige materialen zijn gladder dan andere materialen. Ik stuur u een e-mail toe zodat we gezamenlijk op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
23 jul. 2022
De rug van de hoesjes is te smal. Als je er kaartjes in stop gaan ze niet dicht
25 jul. 2022
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje niet goed sluit. Onze klantenservice neemt contact met u op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 jun. 2022
Mijn hoesje was vrij snel kapot , beter laag in prijs houden
5 jul. 2022
Beste klant, Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jul. 2022
hET HOESJE WAS NIET RONDOM GESLOTEN DAT VIND IK NIET PRETTIG
25 jul. 2022
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Indien het hoesje nog in nieuwstaat is, kunt u deze ruilen/retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
9 jul. 2022
van Co H.
Hoesje is okay, maar de prijs is aan de hoge kant.
12 jul. 2022
Beste klant, Fijn om te horen dat het hoesje bevalt. Wij bieden hoesjes aan van verschillende prijsklassen. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 jul. 2022
Info over het hoesje matig.
3 aug. 2022
Beste klant, ik zie op de website dat er bij het bestelde product informatie vermeld staat. Ik zal u dan ook een e-mail toe sturen om te achterhalen welke informatie ontbrekend is. Met vriendelijke groet, Robin
1 jul. 2022
Erg late levering
5 jul. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat uw bestelling later bezorgd is dan verwacht. Helaas is het erg druk bij Postnl, waardoor sommige pakketjes vertraagd geleverd worden. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
26 jul. 2022
27 jul. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice zal nog even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jul. 2022
27 jul. 2022