hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.843 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

1 jun. 2022
Ik had een. Hoesje besteld voor de apple 12 ,goed ontvangen keurig verpakt ,maar hde iphoon is iets groter dan het hoesje het is erg krap de binnenkant steekt uit .
7 jun. 2022
Beste klant, Bedankt voor de foto. Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jun. 2022
Bestelling kwam op afgesproken tijd producten op zich prima maar hoesje met koord is beschadigd. Wel jammer van die €17 euro maar heb m maar gehouden.
3 aug. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Het lijkt er op dat de beschermfolie nog aan de binnenkant zit, ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
31 mei 2022
Hoesje >30 euro wordt aangeprezen als zeer goede bescherming. Maar is matige kwaliteit. Voor beschermen valt er elke keer af.
1 jun. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat u de kwaliteit van de hoes matig vindt. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 jun. 2022
Het hoesje was niet de kleur als op de foto. Terug gestuurd maar wachten nog op ons geld.
12 jul. 2022
Beste klant, Jammer om te lezen dat de kleur niet naar wens was. Wij zullen de kleur vergelijken. Ik zie dat uw retour inmiddels is verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 jun. 2022
De telefoon houder zit scheef op het hoesje.
3 aug. 2022
Beste klant, ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen wat er precies niet correct is. Met vriendelijke groet, Robin
23 jun. 2022
Late zending bestelling....
3 aug. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen. Ik zie dat het weekend tussen uw besteldatum en de leverdatum zat. Hierdoor kan een pakketje iets langer onderweg zijn. Met vriendelijke groet, Robin
7 jun. 2022
Gewicht te zwaar
8 jun. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over het product. U kunt de hoes in nieuwstaat eventueel ruilen/retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje
23 jun. 2022
12 okt. 2021
Prima webshop, ruime keuze in het assortiment. Goede Kwaliteit van de aankoop vind ik onder de maat. - Het hoesje drukt de screenprotector in de 4 hoeken naar boven. - Het gat voor de connector van de oplaadkabel is te klein. Elke connector, ook een kleine past er met veel moeite in. - De harde kunststof rand van het hoesje is nu al gescheurd in de bovenhoek.
13 okt. 2021
Beste klant, Fijn dat u onze webshop goed beoordeeld alleen jammer dat het hoesje niet naar verwachting is. Onze klantenservice neemt even contact met u op. Met vriendelijke groet, Brigitte
22 okt. 2021
De telefoonhoes is mooi. Het gat voor de camera flitser ontbrak en dat van de vingerafdruk scanner bleek niet juist gepositioneerd en te klein. Deze euvels door handige Harry op zeer nette wijze verholpen. Feitelijk was de hoes niet voor een Motorola g8 plus maar voor een Motorola g8 power. Fout op de website dus.
3 okt. 2021
Het hoesje wat ik nu 2 weken heb is al aan het slijten.. de zijkanten zijn nu zeg maar wit. Dat vind ik erg jammer voor een hoesje van 15 euro. De levering was wel goed! Het was erg snel binnen waarvoor bedankt.
4 okt. 2021
Beste klant, Na 2 weken zou het hoesje er zeker niet zo uit mogen zien. Onze klantenservice stuurt u een e-mail. Met vriendelijke groet, Brigitte
27 sep. 2021
Zou volgens het systeem op zaterdag bezorgd worden, het werd dinsdagmiddag. Verder alles naar wens, wij danken u.
29 sep. 2021
Beste klant, Wat jammer, dat uw bestelling zo lang onderweg is geweest. Fijn dat, ondanks de vertraging, alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Brigitte
20 okt. 2021
Je kunt niet het toetsenbord gebruiken in de hoes
21 okt. 2021
Beste klant, Vervelend te horen, dat uw display niet functioneert in de sportarmband. Normaal gesproken is dit wel mogelijk, alhoewel het wel wat lastiger gaat. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice bij problemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
4 okt. 2021
Slechte levering door Bpost :
5 okt. 2021
Beste Tony, Wat vervelend, dat de levering niet vlotjes is verlopen, excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Brigitte
15 okt. 2021
, ,,g h n
10 dec. 2021
Ik ben ontzettend tevreden met mijn 'Mobigear Shockproof Strap Hardcase voor de iPad Mini 5'. Hij is erg handig in gebruik en past perfect. Daarentegen ben ik zeer ontevreden met 'Mobigear Matte Case voor de MacBook Pro 13 inch' De onderkant van de hoes begint na een week al slapper te worden waardoor hij er steeds afvalt, en aan de bovenkant van de hoes zit al een barst, terwijl de laptop niet is gevallen of een stoot heeft gekregen. Ook is er niet nagedacht over de standaard verlengstukken van apple macbooks, deze passen niet meer in de laptop als de hoes eromheen zit. Ik heb de hoes pas sinds 2 weken, dus het is voor mij weggegooid geld. Verder heeft hoesjesdirect een goede en nette levering waar ik wel blij mee was. Mijn conclusie is dat de kwaliteit per hoes verschilt.
13 dec. 2021
Beste klant, Bedankt voor de foto's. Vervelend om te zien dat de hoes een scheur vertoont. Onze klantenservice neemt even contact met u op! Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov. 2021
Als eerste heb ik een bookcase besteld voor mijn nieuwe Samsung S21. Daarvan zat de "telefoon bevestiging" er scheef in gelijmd. Via de mail contact opgenomen er zou een nieuwe gestuurd worden. De case was nogal robuust, via de mail gevraagd of er "slankere" uitvoeringen waren. Het voorstel was om dan een siliconen of hardcase hoes te nemen. Akkoord op gegeven, maar dan wel met screen protectors. Iets bijbetaald en de spullen zijn netjes toegestuurd. Siliconen case bevalt prima, echter de sreenprotector werkt niet i.c.m. met de vingerscan van de S21. Daarvoor heb ik natuurlijk geen S21 gekocht. Hier een mail over gestuurd. Reactie de gevoeligheid anders instellen. Aangegeven dat dat niet werkt en daar is het bij gebleven! Gr. Anton Derksen
15 nov. 2021
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Onze klantenservice zal u een bericht hierover sturen. Met vriendelijke groet, Yvonne