hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

26 dec 2023

Twijfel aan aansterkte, tijd zal het leren . Service goed.

Twijfel aan aansterkte
1 aug 2023

Hoek bij camera liet snel los

Het hoesje liet na één dag deels los bij de camera. Met een beetje lijm is dit wel te verhelpen maar bij de fabricage was een stiksel beter geweest om het omhulsel vast te zetten aan de plastic houder van de telefoon, maar dat zou de prijs ook hoger maken. Het hoesje is wel heel mooi en kan met een beetje secondenlijm weer lange tijd mee. De prijs kwaliteit verhouding is wel goed want voor €15,50 weet je dat er enige minpunten ‘kunnen’ zijn. Als je bereid bent om een (eventuele) kleine reparatie uit te voeren raad ik dit hoesje zeker aan, tenzij je vele tientallen euro’s uit wilt geven voor een stevigere hoes, en dat zou ik niet aanraden want de hoes is verder heel robuust.
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor de foto. Wat jammer dat het hoekje snel is losgelaten bij de camera. Het randje is dun vastgelijmd vanwege de dunne rand. Fijn dat u het heeft kunnen oplossen en het hoesje verder mooi vindt! Met vriendelijke groet, Yvonne
31 aug 2023

Kleur hoesje kwam niet overeen met foto

Ontvangen hoesje was niet dezelfde kleur als de foto op de website. Artikelnummer was wel hetzelfde, dus blijkbaar wel het juiste product ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice, contact verliep vlot (chat & mail). Er werd aangeboden om het product te ruilen, de kleur op de website was niet beschikbaar. Besloten om het product niet te ruilen, aangezien ik zsm een hoesje nodig had.
1 sep 2023
Beste Klant, Wat jammer dat kleur niet overeen kwam met de foto. Wij hebben dit direct doorgegeven. Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van het hoesje! Met vriendelijke groet, Mandy
MD
Mirjam D.
Katlijk
14 apr 2023

Hiesje van slechte kwaliteit

Bestelling werd snel en goed geleverd. Het hoesje was echter van skechte kwaliteit. Het bleek dat ik met de ipad in het hoesje niet meer op kon laden doordat de plug er niet goed in kan. De uitsparing in het hoesje zit nieg helemaal goed. Toen ik daar eenmasl achter was had ik de verpakking al weggedaan en was terugsturen niet meer mogelijk. Snap nu waarom het afgeprijsd was.... jammer!
17 apr 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 okt 2023

Goede winkel, maar niet zo tevreden met het product.

Ik heb een Mobigear glazen screenprotector gekocht voor mijn Samsung Galaxy S20 Plus. Het aanbrengen ging prima, maar ik heb 'm na een paar regels typen meteen weer verwijderd. Het tikken ging namelijk veel lastiger en dat irriteerde mij enorm. Het zal verder wel een goed product zijn, maar voor mij werkt het niet. De levering was netjes en op tijd, dus verder niets op aan te merken.
20 okt 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat de screenprotector niet goed functioneerde. Ik zal contact met u opnemen om te kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Brigitte
23 nov 2023
Het bandje voor de Apple watch dat ik binnen kreeg is goed. Maar voor de screenprotector heb ik 30 euro betaald, en dat was het niet waard. Plakt slecht. Ik had de screenprotector netjes geplakt, zonder luchtbellen, maar een halve dag later zat er onder de helft toch een luchtbel omdat de protector los liet. Erg jammer! Voor 30 euro verwacht je beter.
24 nov 2023
Beste klant, het spijt ons te horen, dat u met de screenprotector problemen ervaart. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen om u verder te helpen. Wat fijn om te horen, dat u met het bandje voor de Apple watch tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ursula
14 nov 2023

Aangepaste review

Na eerder een negatieve ervaring te hebben gehad met Hoesjesdirect.nl met name de klantenservice en de geleverde producten. Nam vervolgens een ander persoon de klantenservice over en handelde dit vervolgens af. Niet mijn webshop voor een volgende aankoop, maar verder geen negatief woord meer over hoesjesdirect.nl
15 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Fijn om te lezen dat het probleem is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jul 2023
Goede service en leuk filmpje van hoe je de screenprotector moet plaatsen. Alleen niet duidelijk genoeg vermeld voor mij dat de screenprotector niet werkt in combinatie met een hoesje. Terwijl bij dit type telefoon altijd een hoesje wordt meegeleverd van de fabrikant. Dus het was voor mij nutteloos.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en het filmpje over het installeren van het product. Jammer om te horen dat het niet duidelijk genoeg was dat de screenprotector niet in combinatie met het hoesje werkt. Wij hebben dit vermeld op onze website, onder het kopje productspecificaties. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 jul 2023
Het bestelde hoesje is kennelijk niet gecontroleerd op kwaliteit. De knoppen aan de zijkant van de GSM werken namelijk niet. De aansluiting van de knoppen aan de buitenzijde van het hoesje sluiten niet goed aan op die van de GSM zelf. Jammer.. eerdere ervaringen waren heel positief.
20 jul 2023
Beste klant, Vervelend te horen dat het hoesje niet helemaal goed om uw telefoon zit. We willen dit natuurlijk graag voor u oplossen. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
12 apr 2023
Ik dacht dat ik een screenprotector besteld had voor een Nokia G22. In de omschrijving staat niet goed aan gegeven dat het voor een Motorola G22 is. Nu zit ik met de verkeerde screen protector! Waar moet ik zijn om het artikel terug te sturen? Alvast bedankt!
12 apr 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u een verkeerde screenprotector heeft besteld. Via onze website kunt u uw ruil/retour aanmelden, via het kopje 'ruilen en retourneren'. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jun 2023

Screenprotector te groot en geen uitleg voor het plaatsen van de screenprotectors.

De screenprotector voor de tablet was goed. De screenprotector voor de gsm is net te groot waardoor mijn hoesje niet meer rond mijn gsm past zonder dat de screenprotector er terug afkomt. Ook had ik graag aanbreng aanwijzingen gehad voor de screenprotectors.
9 jun 2023
Beste klant, Helaas heeft u geen contact met ons opgenomen betreft de te grote screen protector, daarom zal ik u een mail sturen. De instructies om de screen protector aan te brengen worden, als video, bij het product getoond. Met vriendelijke groet, Brigitte
Product is ok, maar de levering is misleidend. Voor de aankoop via de website staat er levering in 1 dag, wanneer je bevestigd en betaald hebt, krijg je de melding dat levering in Belgie tot 4 dagen kan duren. Redelijk misleidend mijns inzien.
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. De aangegeven levertijd geldt voor zendingen binnen Nederland. Op onze verzendpagina vermelden wij dan ook duidelijk wat de levertijd is voor zendingen naar België. https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/verzenden-bezorgen Met vriendelijke groet, Robin
Duur schermpje met privacyglas gekocht voor iPhone 14 max en na dag zat er al een flinke kras op (alleen in tas gezeten) Tweede scherm nu met zelfde probleem. Daar ga ik niet meer zoveel geld aan uitgeven. Hoesje is prima voor weinig geld.
19 sep 2023
Beste Klant, Wat jammer dat u niet tevreden bent met de screenprotector. Deze zorgt ervoor dat het LCD-scherm van de telefoon onbekrast en (hopelijk) onbeschadigd blijft na een val. Het kan dan voorkomen dat de screenprotector zelf de krassen opvangt. Fijn dat u tevreden bent over het hoesje. Met vriendelijke groet, Mandy
3 aug 2023
Op de website staat : voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis. Zelf heb ik op woensdag de bestelling geplaatst en pas op zaterdag de bestelling ontvangen. Misschien de website aanpassen, als de levertijd niet gehaald kan worden
4 aug 2023
Beste klant, Het spijt ons dat de bezorging niet de volgende dag is gelukt. Helaas is door drukte bij de bezorgdienst de bezorging pas 2 dagen later gelukt. Fijn dat u de bestelling nu hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Remco
19 apr 2023
Ik had een Macbook hardcase sleeve besteld. Eerst kreeg ik het verkeerde product binnen (een telefoonhoesje) en een dag later de laptophoes. Maar hij paste voor geen meter om mijn Macbook, dus ik heb hem meteen retour gestuurd.
20 apr 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet paste. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov 2023

Vooral marketing, kwaliteit minder

Overal staat er next day delivery, maar als je het wilt moet je extra betalen (clickbate) en hoesje paste niet naadloos maar je mag niet retourneren als de verpakking open is en je moet betalen voor retour …
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Levering op de volgende werkdag geldt voor zendingen binnen Nederland, dit hebben wij op onze website staan. Wat betreft de hoes, zal ik contact opnemen per e-mail om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 okt 2023
Kies een andere leverdienst. Afgeleverd op het verkeerde adres, na een week, ontvangen van de vriendelijke eerlijke verkeerde ontvanger. Ik was net van plan om de niet-levering aan te klagen. Mvg
12 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij zeer dat uw bestelling verkeerd bezorgd is, dat zou niet mogen gebeuren. Wij zullen dit doorspelen naar de vervoerder. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte