hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.844 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

9 apr. 2022
Ik ontving de verkeerde maat hoesje en de reactie op mijn mail daarover was teleurstellend: zij zou wel even bepalen of ik de goede had. Of ik niet even kon controleren welk type telefoon ik had. Ik weet welk type ik heb en de maat van het hoesje was gewoon te groot.Telefonisch werd ik niet veel wijzer, nee dat moest per se per mail. Pfff. Uiteindelijk moest ik een ander hoesje kiezen want ze hadden de juiste maat niet meer van mijn gekozen model. Als ik een duurdere koos moest ik wel bijbetalen, fair enough. Maar deze bleek goedkoper en ik heb geen terugstorting gezien. Jammer toch, gaat me niet om die 2 euro hoor maar pff, zo bind je geen klanten.
11 apr. 2022
Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de afhandeling. Ik zal u nog even een mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov. 2021
De foto van het product op de website kwam niet goed overeen met het daadwerkelijke product. Omdat de laptopcover helemaal in plastic verpakt zat, zag ik dat pas toen ik hem had uitgepakt. En omdat de verpakking daardoor stuk was kon ik niet meer retourneren. Daarnaast is de cover extreem krasgevoelig waardoor het er niet uitziet. Je kan dus nog beter zonder cover je laptop gebruiken. Snelheid van verzenden is wel goed:‘s avonds besteld en de volgende dag in huis.
11 mrt. 2022
Hoesje en screenprotector vlot geleverd. Maar nog nooit een screenprotector gehad die binnen twee dagen al een barst vertoonde. Daar hoefde ik mijn telefoon niet eens voor te laten vallen, gewoon meenemen in mijn tas en op mijn werk zat de barst er al in. Daar moet zo'n 'beschermer' toch juist tegen kunnen? Nu maar even zoeken naar een betere kwaliteit dan die van Mobigear.
15 mrt. 2022
Beste klant, Vervelend om te horen dat de screenprotector een barst vertoont. Ik zal u een e-mail toesturen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jan. 2022
De glazen screenprotector is eerst tot twee keer toe slecht verpakt en gebroken toegekomen. Telkens zonder problemen na contact met de klantendienst een nieuwe opgestuurd. 5 sterren voor de afhandeling door de klantendienst, maar -2 sterren voor het tot 2 keer toe verpakken met onvoldoende bescherming, waardoor het uiteindelijk allemaal ook een paar weken langer heeft geduurd.
13 jul. 2022
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat de screenprotector twee maal beschadigd geleverd is. Fijn dat dit correct opgelost is en dat uw telefoon nu over bescherming beschikt. Met vriendelijke groet, Robin
14 jan. 2022
De hoes voor de iPad is erg fijn, maar het toetsenbord dat er bij hoort doet het heel slecht, de letters die je typt pakt hij 9 van de 10 keer niet dus ik heb een anders toetsenbord moeten kopen. Het voelt overigens ook als een goedkoop plastic ding die je net zo goed bij aliexpres kan kopen. (De gebruiksaanwijzing was ook volledig in het Chinees).
17 jan. 2022
Beste klant, ik stuur u direct een e-mail toe om samen tot een goede oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Robin
3 feb. 2022
Mijn bestelling was er de volgende dag, dat was top. Maar het hoesje voldoet niet aan de beschrijving, er zit een ruimte aan de buitenkant voor een pasje die je zou moeten kunnen gebruiken voor contactloos betalen. Dit werkt niet, diverse pasjes uitgeprobeerd, erg jammer want dit was de reden waarom ik voor dit hoesje heb gekozen.
13 jul. 2022
Beste klant, dit vakje is daar helaas niet voor bedoelt. Dit is een extra opberg plek voor uw pasjes. Met vriendelijke groet, Robin
29 sep. 2021
Product qua afmetingen en materiaalgebruik lijkt in eerste instantie prima. Hou wel rekening met de doordringende chemische geur. Zelfs na een paar keer wassen en luchten nog aanwezig. Reactie klantenservice: "als het goed is zou de geur vanzelf moeten verdwijnen na enkele weken." Detail..
1 okt. 2021
Beste klant, Wat vervelend dat het product zo'n sterke geur heeft. Dat komt soms voor bij bepaalde materialen. Dit zal na enige tijd moeten verdwijnen. Met vriendelijke groet, Rudy
21 nov. 2021
Hallo, de service is prima. Ik heb uiteindelijk een sreenprotector van 30 euro bestel, zodat de vingerdetectie van de S21 zou werken. Alles geplaatst, kon de vingerdetectie moeizaam instellen. In de praktijk werkt het niet. Ik heb hem er helaas weer af gehaald. M.vr.gr. Anton Derksen
22 nov. 2021
Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice neemt hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 nov. 2021
Het betaald retourneren is een reden om niet opnieuw te bestellen. Als de foto's duidelijker waren geweest had ik het hoesje niet besteld. De voorkant omsloot niet voldoende waardoor het scherm niet beschermd werd. Bestellen ging wel makkelijk en de terugbetaling vlot ontvangen.
2 nov. 2021
Beste Janneke, Dat is jammer om te horen! Wij kunnen producten helaas alleen gratis laten retourneren als er iets met het product aan de hand is, of verkeerd geleverd is. Fijn om te horen dat u verder wel tevreden bent over het bestelproces! Met vriendelijke groet, Yvonne
28 nov. 2021
screen protector 5/5 starts hoesje voor de pixel 6, niet tevreden want als ik de telefoon erin doe, zijn de knopjes op de zijkant van de telefoon te moeilijk te bedienen. Je moet ze heel hard indrukken. Het design is wel mooi, mooie kleur ook.
29 nov. 2021
Beset klant, wat vervelend om te lezen dat de hoes niet naar wens is. Ik zal u hier over een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Robin.
16 mrt. 2022
producten zijn van slechte kwaliteit word wel netjes opgelost maar duurdere product is ook matig en word weer door de brievensbus gegooit . terwijl ik aangaf extra liever betaald anders stelen ze het eruit. ik raad dit bedrijf niet aan.
13 jul. 2022
Beste klant, het bestelde product wordt inderdaad verzonden als brievenbuspakketje doordat dit aan de maten van een brievenbuspakketje voldoet. Wat fijn om te lezen dat het verder wel netjes opgelost is! Met vriendelijke groet, Robin.
27 jan. 2022
Er was op de site geen informatie over de maat van het bandje. Bij ontvangst is het gebleken dat de maat overeenkomstig is met maat S/M van Apple. Het bandje past net om mijn pols (gelukkig!). Verder is de kwaliteit prima.
21 dec. 2021
Het telefoonhoesje valt tegen. De klepjes aan de onderkant heb ik moeten verwijderen. Ze sloten niet goed. Het klepje aan de zijkant sluit niet aan, de telefoon ligt daarom niet horizontaal op vlakke ondergrond. Jammer!
22 dec. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik stuur u een e-mail toe zodat we samen opzoek kunnen gaan naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Robin.
30 nov. 2021
van W L.
Ik wil graag betere communicatie met de klant. Hoesjes is beperkt bereikbaar voor vragen, kan qua communicatie naar de klant wel wat verbeteren. Toen m’n e-mail eindelijk werd beantwoord werd er wel goed gereageerd.
1 dec. 2021
Beste klant, bedankt voor uw review. Ik zie dat wij een e-mail van u hebben ontvangen, op de eerst volgende werkdag hebben wij dan ook op de e-mail gereageerd. Ik ben blij dat het opgelost is! Met vriendelijke groet, Robin
10 jan. 2022
van P d.
Twee berichten gestuurd...op de eerste is niet gereageerd en op de tweede werd gedeeltelijk een reactie op gegeven, maar mijn vraag werd niet beantwoord! Jammer...gemiste kans!
11 jan. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u op donderdag bent gemaild, onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 dec. 2021
De beloften na komen , voor 23.55 uur,volgende dag in huis, heb op donderdag besteld,zou het pas dinsdag krijgen is nu woensdag nog niet in de brievenbus. geen goede reclame.
30 dec. 2021
Beste klant, jammer genoeg kan er enige vertraging zijn rondom de feestdagen. In deze periode is het erg druk bij de bezorgdiensten, zij doen hun uiterste best uw pakketje zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, Robin
30 okt. 2021
1e bestelling is nooit aangekomen. Onduidelijk verhaal waarom niet. Bij 2e contact (dame) was het vervolgens snel geregeld. Uiteindelijk wel ruim 3 weken na 1e bestelling
1 nov. 2021
Beste klant, het klopt dat wij jammer genoeg niet duidelijk kunnen zijn waarom de eerste bestelling zo verlaat is. Deze informatie ontvangen wij niet vanuit de bezorgdienst. Ik ben wel blij om te lezen dat het toch opgelost is! Met vriendelijke groet, Robin
27 okt. 2021
minpunt: informatie over het product en foto's van het product stroken niet met wat er geleverd wordt. Pluspunt: Snelheid waarmee de bestelling werd geleverd
28 okt. 2021
Beste klant, wat vervelend om te lezen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik stuur u een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
28 nov. 2021
Mooi hoesje maar veel te laat bezorgd. Zou Zaterdag binnen zijn , maar was er pas op de week daarop op donderdag. En dat lag niet aan de post
1 mei 2022
Wanneer een telefoonhoesje terug gezonden moet worden vind ik dat een heel gedoe!! Ik had zelf een verkeerde bestelling gedaan maar dan nog.
13 jul. 2022
Beste klant, via onze website kunt u gemakkelijk de bestelling retour aanmelden. Ik zie da wij de retourzending hebben mogen ontvangen en dat de kosten aan u geretourneerd zijn. Met vriendelijke groet, Robin.