hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.473 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Product is ok, maar de levering is misleidend. Voor de aankoop via de website staat er levering in 1 dag, wanneer je bevestigd en betaald hebt, krijg je de melding dat levering in Belgie tot 4 dagen kan duren. Redelijk misleidend mijns inzien.
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. De aangegeven levertijd geldt voor zendingen binnen Nederland. Op onze verzendpagina vermelden wij dan ook duidelijk wat de levertijd is voor zendingen naar België. https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/verzenden-bezorgen Met vriendelijke groet, Robin
Duur schermpje met privacyglas gekocht voor iPhone 14 max en na dag zat er al een flinke kras op (alleen in tas gezeten) Tweede scherm nu met zelfde probleem. Daar ga ik niet meer zoveel geld aan uitgeven. Hoesje is prima voor weinig geld.
19 sep 2023
Beste Klant, Wat jammer dat u niet tevreden bent met de screenprotector. Deze zorgt ervoor dat het LCD-scherm van de telefoon onbekrast en (hopelijk) onbeschadigd blijft na een val. Het kan dan voorkomen dat de screenprotector zelf de krassen opvangt. Fijn dat u tevreden bent over het hoesje. Met vriendelijke groet, Mandy
3 aug 2023
Op de website staat : voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis. Zelf heb ik op woensdag de bestelling geplaatst en pas op zaterdag de bestelling ontvangen. Misschien de website aanpassen, als de levertijd niet gehaald kan worden
4 aug 2023
Beste klant, Het spijt ons dat de bezorging niet de volgende dag is gelukt. Helaas is door drukte bij de bezorgdienst de bezorging pas 2 dagen later gelukt. Fijn dat u de bestelling nu hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Remco
Ik dacht aan de hand van de tekening dat het scherm ook beschermd was. Maar niet dus je moet nog een extra cover erop plakken, twijfel dan wel of alles nog zo goed past Voor de rest goede kwaliteit van de hoes
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Een glazen screenprotector bij de hoes zal passen. Ik zal u een e-mail toesturen met de link van het product. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov 2023

Vooral marketing, kwaliteit minder

Overal staat er next day delivery, maar als je het wilt moet je extra betalen (clickbate) en hoesje paste niet naadloos maar je mag niet retourneren als de verpakking open is en je moet betalen voor retour …
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Levering op de volgende werkdag geldt voor zendingen binnen Nederland, dit hebben wij op onze website staan. Wat betreft de hoes, zal ik contact opnemen per e-mail om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 okt 2023
Kies een andere leverdienst. Afgeleverd op het verkeerde adres, na een week, ontvangen van de vriendelijke eerlijke verkeerde ontvanger. Ik was net van plan om de niet-levering aan te klagen. Mvg
12 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij zeer dat uw bestelling verkeerd bezorgd is, dat zou niet mogen gebeuren. Wij zullen dit doorspelen naar de vervoerder. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
3 mei 2023
Hoesje werd per post verstuurd maar was al stuk toen ik hem ontving. Overigens netjes opgelost door klantenservice. Maar kwaliteit van hoesje en/of manier van verzenden was bij mij geen succes.
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u een kapot artikel ontvangen heeft. Gelukkig is goed opgelost door onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Robin
24 jun 2023
Brievenbus pakje was geen brievenbus pakje. Post NL levert op dinsdag ipv zaterdag en leverancier verschuilt zich achter Post NL. Geef mogelijkheid om pakje op Post NL punt af te halen!!
26 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de levering van uw pakketje vertraagd was. Helaas kan het in drukke periodes voorkomen dat de levering iets later plaatsvindt. Excuses voor het ongemak, ook namens PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023

Het product is goed, levering onder de maat

Het product is goed, maar de levering duurde te lang, 6 dagen en rekening houdend met het weekend 2 dagen te lang. Ze hebben de belofte vandaag besteld, morgen in huis niet waargemaakt.
28 jun 2023
Beste klant, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de hoes. Mijn excuses dat de levertijd van uw bestelling langer is dan vooraf aangegeven. Er is helaas een achterstand ontstaan bij PostNL door grote drukte. Wij vinden het ook enorm vervelend dat u daarom iets langer op uw bestelling heeft moet wachten. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje was niet leverbaar maar stond wel op de site en zelfs nadat na twee dagen ik te horen kreeg dat hij niet leverbaar was, kreeg ik een aanbieding met hetzelfde hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Ik zie in ons systeem staan dat er een alternatief hoesje is uitgekozen en verzonden. Deze lijkt inderdaad op uw huidige bestelling, maar het hoesje is van een ander merk. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 okt 2023
Ik heb zo een boek case en die magneet werkt slecht dus ik liet het vallen en dacht ja ik heb toch book case dus is nie erg en die magneet gaat los en zo mijn scherm op de grond
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat het product niet naar wens is. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
7 nov 2023

Beschrijving van het hoesje voor de…tab 6 lite samsung

Beschrijving van het hoesje voor de tablet was imitatie leer. Daar ziet het niet naar uit. Het lijkt meer op rubber. Helaas je verpakking al in stukken en in de container.
8 nov 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Onze klantenservice zal u per e-mail benaderen om een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
26 jul 2023
Het hoesje ziet er gelikt uit, maar functioneel is anders. 4 kaartjes en weinig ruimte voor in het grote vak. Dit is maximaal, anders gaat de klipsluiting niet dicht.
26 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Op de foto op de website is te zien dat er 3 pasjes in het hoesje bewaard kunnen worden, en 2 pasjes aan de voorkant van de hoes. U zou de overige pasjes dus nog aan de voorkant kunnen bewaren, waarbij een handige pasjeshouder is meegeleverd. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 nov 2023

Communicatie

Hoesje: 100%. Prijs: 100%. Levering: 100%. Wijze van communiceren: 0% (in Nederland bestaat zoiets als beleefdheidsvorm. Klanten die je niet kent tutoyeer je niet.)
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze wijze van communiceren. Ik zal dit intern doorgeven en bespreken. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 aug 2023
Jammer dat de verpakking alleen een papieren zakje was, waardoor het hoesje een deukje aan de voorkant heeft, leek ook dat het zakje open was gemaakt. Erg jammer.
3 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat het ontvangen hoesje beschadigd is. Hierover ga ik u een mail sturen, zodat we dat voor u op kunnen lossen. Inderdaad worden veel producten in stevige plastic enveloppen verzonden, maar dit gaat normaalgesproken zonder dat het product beschadigd. Met vriendelijke groet, Brigitte
14 nov 2023
Op zich alles mooi en netjes geleverd. Helaas heeft mijn camera protector welgeteld 1 dag geleefd… Was losgekomen van mijn gsm en dus zo stuk gevallen
15 nov 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 okt 2023
Het hoesje dat ik heb gekocht heeft een soort pootje, zodat je hem neer kan zetten. Dat was al na een week stuk...verder is het hoesje wel heel stevig
11 okt 2023
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de stevigheid van de hoes. Wat jammer om te lezen dat de standaard kapot is gegaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jun 2023
Het hoesje paste niet. Heb retour gevraagd maar ik moest RAF Het niet terugzenden. Heb graag mijn betaling van het hoesje terug op mijn rekening. Mvg.
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas begrijp ik niet goed wat u bedoelt, ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
RV
20 jun 2023
Prima service, snelle en correcte levering. Hoesje ziet er van mindere kwaliteit uit, na 1 dag zitten er al krassen in en komen er draadjes los.
21 jun 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en over de levering. Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 mei 2023
Er s altijd ruimte voor verbetering denk aan contact mogelijkheden buiten kantoor uren en in het weekend e-mail, telefoon FaceTime enz
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review en uw tip. Wij zijn binnen de kantooruren gemakkelijk te bereiken per telefoon en e-mail. Buiten kantooruren kunt u ons het beste een e-mail sturen, wij koppelen dan de eerst volgende werkdag direct aan u terug. Met vriendelijke groet, Robin