hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.526 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Vinden het veeel te groot voor aan de riem. Zelfs voor nieuwere telefoons. Nog net geen tablet erin, maar je moet wat in de zomer.
31 mei 2023
Beste klant, Vervelend dat u de bestelde hoes te groot vindt. De binnenafmetingen worden overigens in de webshop aangegeven. Wanneer u wilt, kunt u de hoes via de webshop aanmelden als retour/omruiling. Met vriendelijke groet, Brigitte
30 aug 2023
Hoesje werd onterecht beschreven als geschikt voor mijn smartphone. Ik heb er dan maar zelf een gat in gemaakt voor de camera.
30 aug 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat het hoesje niet bij uw toestel past. Ik ga contact met u opnemen, zodat we uit kunnen zoeken wat er fout is gegaan en u een oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
12 aug 2023
Bestellen en levering super snel. Maar het artikel is het net niet. Van aanraakscherm naar (met screenprotector) tik scherm.
14 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat de screen protector niet goed werkt. Ik zal contact met u opnemen om u een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
IC
Irma C.
Alphen aan den Rijn
23 dec 2023
Vindt het hoesje tegenvallen. Hij is erg zwaar zeker samen met de tablet. Kost je een arm om hem op te houden me9t lezen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wat jammer om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk en kosteloos omruilen voor een andere hoes via de volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
22 jul 2023
Kwaliteit-prijs verhouding mag iets beter. Ontvangst levering (brievenbuspakket) was minimaal 3 dagen later dan beloofd.
24 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor er enkele vertragingen zijn ontstaan. Excuses voor het ongemak, ook namens PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
Was al eerder open gesneden, want plastic aan de binnenkant was doorgesneden en ook het hoesje, maar dat was heel klein
21 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes schade vertoond. Ik zal u een e-mail toesturen om u sneller verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje voor Apple air book 13,3 inch is veel te groot. Verpakking moeten openen maar kan je niet opnieuw inpakken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
30 jul 2023
Uitsparingen in hoesje komen niet mooi overeen met toestel, zelf wat aangepast door wat materiaal weg te slijpen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de uitsparingen van het hoesje niet mooi aansluiten met uw toestel. Ik zal u een e-mail toesturen om hier samen verder naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
Ruilen is NIET gratis, want in mijn geval ging 15% korting verloren doordat je de retourneer code in moet vullen
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ruilen via onze website is gratis, wanneer u de vouchercode invoert bij het bestellen van de nieuwe bestelling wordt de voucher in mindering gebracht. Via de volgende link kunt u inzien hoe u dit precies werkt: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
16 sep 2023
Levering was prima. Hoesje zelf viel tegen. Design leuk echter beeld niet omhoog te zetten. Inbreken van sleuf.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 aug 2023
Helaas past het hoesje niet voor mijn iPadAir4 Heb het hoesje teruggestuurd maar nog geen geld terug ontvangen
31 aug 2023
Beste klant, Vervelend dat de bestelde hoes niet past, dit willen wij natuurlijk graag oplossen. Zodra wij een terugkoppeling van u ontvangen hebben, gaan wij uitzoeken wat er fout is gegaan. Uw retour zou, volgens PostNL, gisterenmiddag binnen zijn gekomen en wordt z.s.m. behandeld. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
2 nov 2023

Glazen screenprotector snel stuk

De 9€ glazen screenprotector kwam snel en is goedkoop maar heeft bij normaal gebruik al na een dag een barst.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer te lezen dat uw screenprotector zo snel al kapot is gegaan. Helaas zijn producten van glas kwetsbaar. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
3 aug 2023
Vandaag besteld,morgen in huis. Die belofte niet halen mag vermeld worden ergens vóór het betaalmoment.
4 aug 2023
Beste klant, Het spijt ons dat u bestelling is niet de volgende dag is geleverd. Helaas is het op het moment druk bij de bezorgdienst waardoor sommige zendingen vertraagd worden. Fijn dat u de bestelling nu hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Remco
4 jul 2023
Product was niet goed door onduidelijke omschrijving. Terugsturen is te duur in verhouding tot product
5 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het product niet bevalt. U kunt het product in nieuwstaat eventueel omruilen, dit is kosteloos. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 aug 2023
Het flapje sluit minder goed dan mijn vorige telefoonhoes ook via jullie gekocht, dat valt tegen.
22 aug 2023
Beste klant, Vervelend te horen dat het hoesje minder goed sluit dan het vorige hoesje. Wanneer u wilt kunt u het hoesje omruilen via volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Wanneer u na aanmelding een ander product besteld is dit, met de ontvangen voucher code, kosteloos. Met vriendelijke groet, Brigitte
5 nov 2023
De levering duurde heel erg lang, terwijl beloofd was dat het de volgende dag geleverd zou worden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het wat drukker dan normaal bij de post. Hierdoor zijn er enkele vertragingen ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
PV
Peter V.
Gieten
Beetje moeilijk om het juiste hoesje te vinden. Verder lijkt het wel een redelijk goed hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u het moeilijk vond om het juiste hoesje te vinden. Op onze website kunt u het juiste hoesjes vinden door te klikken op 'welk toestel heb ik'. Ook kunt u eventueel een selectie maken op kleur/materiaal etc. Fijn om te horen dat het hoesje verder bevalt. Met vriendelijke groet, Yvonne
CD
Christiaan D.
Helchteren
5 nov 2023

rechtzetten i^pad

voor het rechtzetten van de i-pad de gleuven zijn niet zo ideaal daar de i-pad rap neer valt!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
HW
H W.
Echteld
2 mei 2023

De hoesjes die ik heb gekocht werken…slecht.

De hoesjes die ik heb gekocht werken slecht. Bij het openen ontwaken onze iPads soms niet.
3 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de sleep-wake functie niet helemaal goed werkt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 aug 2023

Helaas het verkeerde hoesje geleverd, daarna wel weer snel een nieuwe ontvangen.

Helaas het verkeerde hoesje geleverd. Gelukkig wel weer snel het juiste hoesje ontvangen.
25 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat er een verkeerd hoesje gestuurd was, helaas gaat er wel een wat fout. Fijn dat we het snel voor u op konden lossen en u het juiste hoesje inmiddels heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Brigitte