hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.844 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

2 jan. 2022
Goede en snelle bezorging, en prettige service, maar het hoesje sluit niet goed om de IPhone 13 Max, dus eigenlijk geen goede kwaliteit
3 jan. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de hoes niet goed sluit. Ik zal u een email sturen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jan. 2022
Bestelling was later ik heb gekozen voor sneller bestelling betaal er 1.50 meer voor maar mijn pakket kwam met de normale bezorging
7 jan. 2022
Beste klant, ik stuur een e-mail toe om te kijken hoe de bezorging is verlopen. Met vriendelijke groet, Robin
25 dec. 2021
Service is uitstekend en levering prima. Kwaliteit prima, alleen was de magneetsluiting veel te vlug uitgewerkt. Dar is jammer
24 mrt. 2022
Service is goed, product minder. Scherm is net te klein. Jammer maar helaas. Afhandeling bestelling niks op aan te merken.
10 jan. 2022
Het boekcasehoesje veroorzaakt schade aan het beeldscherm omdat het stiksel van de kaarthouders veel te dik en stug is.
10 jan. 2022
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Ik zal u een email toesturen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 okt. 2021
van E R.
Eerst een foutieve levering. Goed herstelt. En vervolgens een kapotte opgestuurd. Vervolgens niet meer reageren op mail.
6 okt. 2021
Beste klant, Erg vervelend dat het 2 keer fout is gegaan met uw bestelling. Helaas kan ik geen correspondentie hierover terugvinden, maar onze klantenservice neemt contact met u op. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
20 nov. 2021
De met de flamingo” is erg leuk maar de knopjes aan / uit en harder / zachter zitten niet helemaal goed. Is lastig.
22 nov. 2021
Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice neemt hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 jan. 2022
Jullie service is goed, maar ik zit sinds zaterdag al te wachten op mijn bestelling en dat vind ik wel jammer.
11 jan. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw compliment, goed om te horen! Helaas is het druk bij Postnl, uw pakketje wordt zo snel mogelijk bezorgd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
26 dec. 2021
was niet duidelijk dat ik gekozen had voor geen verzend bevestiging desondanks binnen 4 dagen geleverd
10 jan. 2022
Vrijdag besteld. Dinsdag pas binnen. Dat is gewoon niet de volgende dag... zoals beloofd. Jammer
11 jan. 2022
Beste klant, Jammer om te horen dat het pakketje wat later is geleverd. Helaas is het erg druk bij Postnl, waardoor sommige pakketjes vertraagd zijn. Excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Yvonne
30 nov. 2021
er zit een scherp randje aan het hoesje en er waren weinig kleuren voor de P10, maar verder okay
3 apr. 2022
Graag lipje van onderen naar boven ,in plaats van boven naar onderen,graag net anders om dus.
4 apr. 2022
Beste klant, Ik zie in uw bestelling staan dat u een hoesje heeft besteld die naar beneden sluit. Dit is ook te zien op de foto op van de productpagina. Via onze website kunt u eventueel uw retour/ruil aanmelden. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 feb. 2022
In jullie reclame staat...voor ...uur besteld, 's anderdaags geleverd! 4 Dagen later ?
28 feb. 2022
Beste klant, zoals tevens ook aangegeven op de website kunnen pakketjes naar België helaas langer duren. Dit duurt doorgaans tussen de 2 en 5 werkdagen. Met vriendelijke groet, Robin.
9 dec. 2021
Het heeft ruim een week geduurd voor hij binnenkwam. erg jammer net niet voor de sint
13 dec. 2021
Beste klant, Dat is jammer om te horen! Helaas was het erg druk bij POSTNL, en zijn hierdoor helaas wat vertragingen ontstaan! Onze excuses hiervoor, ook namens POSTNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 mei 2022
Product was in orde, levering was niet de dag nadien zoals beloofd op de website.
25 mei 2022
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het product. Pakketjes naar België zijn doorgaans 2-4 werkdagen onderweg. Hierover kunt u meer lezen op onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jan. 2022
Het kwam een dag later, dan aangegeven. En ik mis een vakje voor het geld.
13 jul. 2022
Beste klant, door de feestdagen kan het zo zijn dat de levering 1 dag later was dan gewenst. Het bestelde hoesje heeft plek voor 2 pasjes, niet voor papier/losgeld. Met vriendelijke groet, Robin
3 jan. 2022
Zoals gezegd in de titel, duurde het 6 dagen voor het hoesje binnen was .
13 jul. 2022
Beste klant, door de feestdagen kan er jammer genoeg een vertraging zijn geweest. Ik ben blij om te lezen dat het product naar wens is! Met vriendelijke groet, Robin
21 okt. 2021
Schandalig dat er €3,50 betaald moet worden om iets retour te sturen.
25 okt. 2021
Beste Jeffrey, wij hebben er inderdaad voor gekozen dat er 3,50 in rekening gebracht wordt bij een retour zending. Verzending is daarentegen weer kosteloos! Met vriendelijke groet, Robin.
8 jan. 2022
Het bedrijf op zich is heel correct maar hun prijzen liggen te hoog.
13 jul. 2022
Beste klant, wij bieden veel verschillende hoezen aan. Ook in veel verschillende prijsklassen, hierdoor is er voor eenieder een mooi product. Met vriendelijke groet, Robin.
12 dec. 2021
De kleur van het hoesje komt niet overeen met de foto in de shop.
13 dec. 2021
Beste klant, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kleur van de hoes. Ik zal u hierover een mail sturen. Met vriendelijke groet, Yvonne