hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.404 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

8 nov 2023
Produkt viel tegen,goedkope uitstraling.Klasse Ali-expresse Terugsturen teveel gedoe.
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk retourneren via onze website: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
8 jun 2023
Net als bij het vorige hoesje laat NU al het hoesje los. Nu bij de kant van de camera.
9 jun 2023
Beste klant, Vervelend dat het hoekje loslaat. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen, dus wij zullen u benaderen. Met vriendelijke groet, Brigitte
11 jun 2023
Kunstof scherm kan veel beter dat is jammer het golft als een golfplaat Groetje Will
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Ik zie dat u bij ons een hoes heeft besteld, maar geen screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 mei 2023

zelfgemaakte hoesjes slijt snel

De afdruk van de zelfgemaakte hoesjes slijt/bladerd er erg snel van af. Beetje zonde
25 mei 2023
Goedemorgen, Heel vervelend dat de be. Ik ga contact met u opnemen en dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
8 nov 2023
Goede kwaliteit qua prijs maar de kleur was wat afwijkend van de foto op de site !
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de kleur niet goed is, ik heb u direct een e-mail toegestuurd om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
25 sep 2023
Hoesje stinkt Zitten deuken in Met haarfun iets warm laten worden. Nu gladder
26 sep 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat het hoesje niet goed is aangekomen bij u. Ik zal contact met u opnemen zodat we het op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
3 aug 2023

Ging niet vlekkeloos

1e bestelling was het verkeerde design 2e bestelling duurde lang voor ik t had
4 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend dat uw bestellingen niet vlekkeloos zijn gelopen. Ik zal via een e-mail contact met u opnemen om de verkeerd geleverde hoes voor u te vervangen of te vergoeden. Met vriendelijke groet, Remco
26 apr 2023
De levering is goed en snel alleen de rits van het hoesje gaat erg moeilijk
28 apr 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de rits niet goed werkend is. Ik stuur u een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
29 jun 2023

Plus en min beschrijving niet correct

In beschrijving stond niet aangegeven dat er geen magnetische sluiting was
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. De hoes beschikt over een magneet, echter niet over een sluiting met een lipje. Dit is tevens zichtbaar op de foto's op onze website. Indien u toch liever een ander artikel wenst, kunt u de bestelling gemakkelijk en kosteloos omruilen via onze website: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
23 aug 2023
Hoesje past niet helemaal goed. Lasig bij geluid harder of zachter zetten
24 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet helemaal goed past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Brigitte
1 aug 2023
Snelle levering maar hoesje is nogal slap op het hoekje van het cameragat
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw ordernummer in ons systeem opgezocht, ik zie dat u bij ons geen hoesje maar een screenprotector besteld heeft. Het hoesje zal afkomstig zijn van een andere webshop. Met vriendelijke groet, Yvonne
Bestelling en levering verliepen prima maar het product is niet geweldig
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 okt 2023
Ik vind de kwaliteit van mijn iPad hoes niet overeenkomstig de prijs.
25 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachtingen voldoet. Mocht het product nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u deze eventueel retourneren/ruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 okt 2023

Prima schermbeveiliging

Bezorging duurde helaas langer dan aangegeven Makkelijk te monteren
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het product. Helaas is er een vertraging bij de post ontstaan vanwege de drukte. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 jul 2023
Kontroleer de hoesjes ,magnetische sluiting niet krachtig genoeg.
19 jul 2023
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de magnetische sluiting. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice om het hoesje eventueel om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 apr 2023
Prijs netjes, wel vreemd dat we hoesje voor linkshandigen kregen
1 mei 2023
Beste klant, De hoes is zoals afgebeeld op de website, u kunt de hoes indien niet gewenst gemakkelijk en kosteloos omruilen via de volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
7 nov 2023
Levertijd was wat langer dan gepland. Maar was mooi ingepakt.
8 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij de post, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jul 2023

Betere en duidelijke omschrijving.

Betere en duidelijke omschrijving van het aan geboden product.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal de omschrijving van het product na laten kijken door de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 jun 2023
Goed ontvangen dat is geen probleem , maar hoesje sluit niet
1 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet sluit. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
VL
Vic L.
Overijse
18 jul 2023
Ja. Bij het opzetten gaat de beschermlaag gemakkelijk los.
19 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne