hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.545 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.361 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

8 jul 2023

Betere en duidelijke omschrijving.

Betere en duidelijke omschrijving van het aan geboden product.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal de omschrijving van het product na laten kijken door de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 jun 2023
Goed ontvangen dat is geen probleem , maar hoesje sluit niet
1 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet sluit. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
VL
Vic L.
Overijse
18 jul 2023
Ja. Bij het opzetten gaat de beschermlaag gemakkelijk los.
19 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
BV
betty v.
den haag
1 jun 2023
ze moeten wel kloppem de lengte en breedte vallen te kleim
2 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen! Ik zie dat wij dit reeds voor u opgelost hebben. Met vriendelijke groet, Robin
28 jul 2023
1 hoesje is goed. Helaas andere hoesje minder kwaliteit
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van een van de hoesjes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 apr 2023
Ging Snell stuck, magnet niet goed material ging los.
20 apr 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
hoesjes verkopen wat ook echt sluit op de bv fold 5
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
Hij doet niet meer draadloze opladen met dit hoesje
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het hoesje is inderdaad niet geschikt om draadloos mee op te laden, dit komt door de magneet op de achterkant van het hoesje. Dit kunt u ook terugvinden in de productspecificaties op onze website. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u deze eventueel omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
Correcte communicatie en een wat latere levering
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de communicatie. Wat betreft de latere levering, is het helaas de laatste tijd wat drukker dan normaal bij Postnl. Hierdoor zijn er enkele vertragingen ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 aug 2023
Gewoon t retourneren allemaal vragen hoe of wat
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Om na te gaan of u het juiste hoesje had ontvangen in verband met de door u gekozen retour reden, hadden wij het modelnummer van uw toestel nodig. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023

24 uurs levering zou fijn zijn. Product prima

24 uurs levering zou ff jn zijn, product prima
2 aug 2023
Beste klant, Goed om te horen dat u tevreden bent over het product. Normaalgesproken worden leveringen binnen 1 werkdag bezorgd. Ik zie in ons systeem dat u uw bestelling op een zondag heeft geplaatst. In het weekend zijn wij helaas gesloten. Met vriendelijke groet, Yvonne
ID
I. d.
Amstelveen
6 sep 2023
De aflevering kwam veel later dan doorgegeven
6 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de bezorging later plaats heeft gevonden dan is doorgegeven in de track and trace. Helaas is de tracking van brievenbus pakketten niet altijd correct. De status wordt soms bij het sorteren al op bezorgd gezet. Helaas zien we dit de laatste tijd vaker gebeuren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 apr 2023
Veel te laat geleverd in België 5 dagen!!!
20 apr 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. De levertijd naar België is doorgaans 2-4 werkdagen. Helaas is het erg druk bij Bpost, waardoor sommige pakketjes waren vertraagd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 aug 2023
Had ander materiaal verwacht dit is troep
21 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat u niet tevreden bent over het ontvangen product. U kunt via volgende link het product aanmelden voor een retourzending: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
11 jul 2023
Snelheid van verwerking. Goede kwaliteit.
12 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over de snelheid en de kwaliteit van de hoes. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 okt 2023
Sluiting niet geweldig, laat steeds los
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de sluiting niet helemaal naar behoren werkt. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
26 apr 2023
Zorgen dat PostNL zijn werk goed doet.
28 apr 2023
Beste klant, Helaas is een vertraging bij de post mogelijk. Excuses! Ik zie dat uw pakketje reeds geleverd is. Met vriendelijke groet, Robin
DB
5 jun 2023
Duurde 6dagen voor het geleverd werd
6 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd was. Ik ben blij dat het toch geleverd is! Met vriendelijke groet, Robin
13 jul 2023
Voortaan goede bestelling opsturwn
14 jul 2023
Goedendag, Helaas hebben we u de verkeerde screenprotector toegestuurd, gelukkig hebben we dit gelijk met u kunnen oplossen. Fijne dag gewenst, Remco
2 hoesjes bested 1 geannuleerd
31 mei 2023
Beste klant, Helaas zie ik in de aangegeven bestelling, dat er ook maar 1 hoes is besteld. Deze hoes is gewoon voorradig en kan, wanneer u wilt, gewoon besteld worden. Met vriendelijke groet, Brigitte