hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.692 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.883 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

2 hoesjes bested 1 geannuleerd
31 mei 2023
Beste klant, Helaas zie ik in de aangegeven bestelling, dat er ook maar 1 hoes is besteld. Deze hoes is gewoon voorradig en kan, wanneer u wilt, gewoon besteld worden. Met vriendelijke groet, Brigitte
1 mei 2023
hoesje was na 1 dag al kapot
2 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje kapot is gegaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 apr 2023
Kwaliteit is naar de prijs
20 jun 2023
Gleufje voor de lader
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas begrijp ik niet precies wat u bedoeld. Ik zal u een e-mail toesturen om hier samen naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 mei 2023
Kleur weergave beter
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review en de tip. Ik ga dit intern doorgeven, wij doen ons uiterste best de kleuren en de informatie zo accuraat mogelijk op de website te vermelden. Met vriendelijke groet, Robin
30 jun 2023
Week moeten wachten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jun 2023
Snelheid van zenden.
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. PostNL probeert de pakketjes zo snel mogelijk te leveren, helaas is het de laatste tijd iets drukker dan normaal. Ik wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 sep 2023
valt achteraf tegen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt me om te lezen dat het product achteraf tegenviel. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u uw product retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 mei 2023
Hoesje is snel stuk
25 mei 2023
Goedemorgen, Het spijt ons, dat het hoesje al beschadigd is. Ik ga contact met u opnemen en dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
13 apr 2023
iets ruimer hoesje
19 apr 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje ruimer uitvalt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 mei 2023
mooi hoesje
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat de hoes naar wens is. Met vriendelijke groet, Robin
10 mei 2023
Geen idee