hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Prima service, snelle levering. De site heeft wel één nadeel: je kan de zoekfunctie gebruiken, maar als je meerdere zoektermen gebruikt, dan worden producten van elke zoekterm getoond, in plaats van de gecombineerde. Daardoor bestelde ik een verkeerde screenprotector: die van Google pixel, ipv Google pixel 3a. Er werd absoluut geen probleem gemaakt van het omruilen.
de bestelling is niet geleverd ook al beweert Post nl van wel. Het zou in de brievenbus zijn gedeponeerd maar een week later nog niets ontvangen. De webwinkel is direct die bewuste dag op de hoogte gebracht maar ik moet telkens wachten op postnl uiteindelijk is het door de webwinkel opgelost
Het is een heel fijn hoesje. Gemakkelijk verstelbaar in alle standen en fijn dat de iPad er ook vanaf kan. Enige nadeel is dat de toetjes wel snel los gaan, maar die kun je weer erop klikken.
Heel vlot zelf de bescherming geïnstalleerd. Beloof geen korte leverdatum aub, mijn pakje kwam veel later. Hierdoor had ik het idee dat er iets was misgelopen met de verzending.
Goede service en snelle levering. Helaas was het koortje aan mijn hoesje flink beschadigd, daar heb ik dus een nieuwe voor moeten kopen.
8 nov. 2022
Hoesje prachtig maar er was geen ruimte om het licht van de zaklamp te laten schijnen. Zelf maar gaatje geboord.
Werd keurig bezorgd, kan niet zeggen hoe deze bevalt want het is een 5 december cadeautje.
3 nov. 2022
Verzending duurde wel 2 dagen langer dan aangegeven maar dat kan aan post hebben gelegen.
Het bestelde hoesje voldoet geheel aan de verwachtingen, het is degelijk en ook nog mooi.
Goede beschrijving welke hoes je moet hebben voor je type i-pad. Vrij snelle levering.
9 nov. 2022
Mooie- en stevige hoes voor je I-Pad en van goede kwaliteit. Ben er super blij mee.
Alles goed aangekomen alleen zat er geen ruimte in t glas voor de camera
Snelle en keurig verpakte levering van de twee bestelde tablethoesjes
Snel geleverd en de kwaliteit is goed voor een heel redelijk bedrag.
8 nov. 2022
Zeer snelle levering goed contact met de clantendienst. Top.
5 nov. 2022
Zeer snelle en goed levering Net hoesje Mooi stevig
Goede website, snelle afhandeling van mijn bestelling
Goede service bij omruilen hoesje. Snelle levering
Blij met mijn aankoop en het proces van a tot z!
Goede verpakking en leuke foto's op de hoesjes