hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.526 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Snel verzonden

Verzending was snel, maar hoesje was best prijzig en de info had duidelijker gemogen. Ik had via de zoekfunctie gezocht op redmi note 13 en een mooi hoesje gevonden die ik meteen heb gekocht. Die bleek voor de gewone redmi 13 te zijn (die een andere maat heeft) en dus te klein voor mijn telefoon. Daar kom je achter als je hem uit het zakje gehaald hebt en de telefoon er niet in past, en dan mag hij dus niet meer retour omdat het zakje open is. Erg zonde van het geld. Had voorkomen kunnen worden met betere zoekresultaten, zoals duidelijk vermelden dat de resultaten afwijken van je zoekopdracht. Verzending was dus wel rap en was netjes verpakt voor brievenbuspost, dus je hoeft niet op de pakketdienst te wachten

Ondanks onduidelijkheid in track&trace van PostNL goede ondersteuning van Servicedesk

Retourpakketje zou wel bij Postbus van hoesjesdirect.nl zijn afgegeven maar servicedesk hoesjesdirect.nl gaf aan dat er niets is gevonden. Vreemd dat callcenter van PostNL wel zeker weet dat pakketje is afgeven maar track&trace aangeeft dat zending retour afzender gaat. Na 5 dagen is pakketje toch bezorgd en krijg ik email van hoesjesdirect.nl

Screen protector (glas) en case matige kwaliteit.

Screen protector (glas) laat aan alle zijkanten "bubbels" zien, die ook niet weg geduwd kunnen worden. Het koordje van de case is van matige kwaliteit. Nadat het op dag 1 tussen de rits van mijn rugzakje kwam, was het al flink beschadigd (zie foto).
Aan jullie lag het niet maar post.nl maakte er weer een zooitje van. Hadden gemeld dat het hoesje er was maar nee hoor, na veel zoektochten kwam het een paar dagen later. Misschien een andere bezorger uitzoeken?
Prima spullen, het had wel een dagje eerder bezorgd kunnen worden. Verder alles naar wens en met name de bijgevoegde info over het gebruik van de bestelde materialen was prima in orde!
Bestelling is simpel, de betaling was eenvoudig. Voorts is de bestelling prima uitgevoerd, daarnaast is de kwaliteit van het geleverde van uitstekende kwaliteit.
Hoesje is een beetje groot, het zou helpen om nog duidelijker aan Nederlands klanten de maten van centimeters die met inches corresponderen duidelijk te maken.

Goede service

Bestelde hoesje kwam verbogen aan. Contact gehad en binnen enkele dagen een nieuw hoesje thuis gekregen. Goede service. Dit nieuwe hoesje is prima.
30 mrt 2024

Bezorging was snel...alleen..

Bezorging was snel...alleen... hoesje was niet wat ik er van verwachte...magneetsluiting erg onhandig...hoesje zelf was wel mooi
Mooie en stevige (book)hoes, maar de magneet werkt niet wanneer de mobile is geplaatst. Vandaar 4 i.p.v. 5 sterren.

Snel, betrouwbaar, veilig en correct

Goede begeleiding gedurende het ganse proces, van bestellen over betalen tot levering. Zelfs daarna nog.
Prima ik vraag mij wel af wanneer ik mij. Geld terug krijg van de hoesjes die ik terug gestuurd heb
HS
Henk S.
Nieuwegein
Het is snel geleverd in enveloppe post gelukkig geen grote dozen waar er 10 stuks in passen.
De hoezen stinken naar elektronica en de protector glas is net iets te klein!!
Pakket was niet goed geleverd wist niet waar het pakketje gebleven was
Pracht hoesje alleen jammer dat hij niet staande gebruik kan worden
Snelle levering van het gevraagde product dat naar tevredenheid is.
Hoesje besteld prima werking scherm met nieuwe glasprotector slecht

Na contact geld teruggekregen omdat het was uitverkocht

Was uitverkocht na betaling, maar alles netjes teruggekregen.
Goede kwaliteit hoesje, levering duurde net iets te lang.