Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.881 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2017
Girastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Verzending van producten laat, voor deze tijd, lang op zich wachten. Wanneer producten niet op voorraad zijn in lokale magazijnen dan kan daar veel beter over gecommuniceerd worden. Je kan de volgende dag of die week niet aan de slag met je bestelling. Hou er rekening mee wanneer je hier iets besteld
RG
Roy G.
Warmenhuizen

12 nov 2023
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje. € 8,95 is echt schandalig, schaam u! Retourbeleid ook waardeloos. Op eigen kosten retourneren. Heel slechte webshop!

Beoordelingen voor Girastore.nl

Pakketje niet geleverd door PostNL. Daarna allemaal loze beloftes en moest ik telkens zelf achter mijn geld aan.
Antwoord van Girastore.nl
Beste mevrouw Schaap, Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat u ontevreden bent over de voortgang van de levering. De eerste levering is zoekgeraakt bij de bezorgdienst, waarvoor we een onderzoek hebben ingediend. Daarna hebben we een nieuwe levering voor u klaargezet, maar helaas heeft een storing in ons magazijn ervoor gezorgd dat deze niet op tijd kon worden verzonden. In overleg met u hebben we besloten het aankoopbedrag terug te storten, waarna u een nieuwe bestelling heeft geplaatst. Gelukkig is deze nieuwe bestelling wel keurig bij u geleverd. We vinden het spijtig dat uw bestelling niet direct kon worden geleverd en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
12 nov 2023
Antwoord van Girastore.nl
Geachte heer van der Woude, wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl