Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl
Beoordelingen:

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.881 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Girastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzending van producten laat, voor deze tijd, lang op zich wachten. Wanneer producten niet op voorraad zijn in lokale magazijnen dan kan daar veel beter over gecommuniceerd worden. Je kan de volgende dag of die week niet aan de slag met je bestelling. Hou er rekening mee wanneer je hier iets besteld
RG
Roy G.
Warmenhuizen

de meest kritische beoordeling

12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje. € 8,95 is echt schandalig, schaam u! Retourbeleid ook waardeloos. Op eigen kosten retourneren. Heel slechte webshop!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Girastore.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje niet geleverd door PostNL. Daarna allemaal loze beloftes en moest ik telkens zelf achter mijn geld aan.
Beoordeling melden
Antwoord van Girastore.nl
27 feb 2024
Beste mevrouw Schaap, Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat u ontevreden bent over de voortgang van de levering. De eerste levering is zoekgeraakt bij de bezorgdienst, waarvoor we een onderzoek hebben ingediend. Daarna hebben we een nieuwe levering voor u klaargezet, maar helaas heeft een storing in ons magazijn ervoor gezorgd dat deze niet op tijd kon worden verzonden. In overleg met u hebben we besloten het aankoopbedrag terug te storten, waarna u een nieuwe bestelling heeft geplaatst. Gelukkig is deze nieuwe bestelling wel keurig bij u geleverd. We vinden het spijtig dat uw bestelling niet direct kon worden geleverd en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje. € 8,95 is echt schandalig, schaam u! Retourbeleid ook waardeloos. Op eigen kosten retourneren. Heel slechte webshop!
Beoordeling melden
Antwoord van Girastore.nl
13 nov 2023
Geachte heer van der Woude, wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl