Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.881 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2017
Girastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Verzending van producten laat, voor deze tijd, lang op zich wachten. Wanneer producten niet op voorraad zijn in lokale magazijnen dan kan daar veel beter over gecommuniceerd worden. Je kan de volgende dag of die week niet aan de slag met je bestelling. Hou er rekening mee wanneer je hier iets besteld
RG
Roy G.
Warmenhuizen

12 nov 2023
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje. € 8,95 is echt schandalig, schaam u! Retourbeleid ook waardeloos. Op eigen kosten retourneren. Heel slechte webshop!

Beoordelingen voor Girastore.nl

Gira is prima alleen de bezorg kosten schandalig
Elders kunnen de zelfde producten. Goed koper zijn vandaar ik niet alles bij de site heb. Besteld. Maar bestelling was keurig optijd en goed verpakt
22 aug 2023
Bij het bestellen, iedere keer als je langer dan 5 minuten weg was, kon je weer opnieuw beginnen aan je bestelling
23 aug 2023
Beste meneer Greuningen, Het klopt dat uw winkelwagen na enige tijd geleegd wordt als u de bestelling niet afmaakt. Goed om te weten is dat als u een account aanmaakt uw bestelling daarin opgeslagen wordt. Zodoende kunt u altijd verder waar u gebleven was. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
11 jul 2023
Ik had een bericht gestuurd om een tweede artikel toe te voegen, maar helaas geen reactie gehad.
12 jul 2023
Geachte heer Kardos, mijn collega van de klantenservice heeft binnen 1 werkdag op uw mail gereageerd, wellicht dat dit aan uw aandacht ontsnapt is. Helaas is het niet mogelijk om iets toe te voegen aan een order, dit geven wij ook aan in de orderbevestiging: "Er kan op dit moment niets meer aan uw bestelling gewijzigd of toegevoegd worden. Ook samenvoegen van orders is helaas niet mogelijk. " Hopelijk is uw bestelling wel naar wens. Met vriendelijke groet, team Girastore.nl
17 aug 2023
8,95 aan verzendkosten vragen voor een brievenbuspakketje is een schande.
18 aug 2023
Geachte mevrouw Schuurman, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €150,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
19 nov 2023

Overdreven grote verpakking

Niet al te snelle levering, gigantische verpakking voor een klein product