wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

534 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.638 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2022
wear2work.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

Leuk en aardig dat telefoniste begrijpend reageert als je een probleem met je aankoop hebt, maar dat je nieuwe broeken vrijwel geheel moet aanpassen om ze passend te krijgen voor iemand met een normaal postuur is een beetje gek. Bied in ieder geval een ander model aan, of een kleinere maat? En komen passen in de winkel is natuurlijk niet zomaar een optie vanuit Breda.

Beoordelingen voor wear2work.nl

Lekker lang
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
18 feb 2024
Perfect
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
10 mrt 2024
Bedankt voor je review! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
Bedankt voor je review! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
18 feb 2024

Delivered in time

The delivery from the fabricant was made very quick.One day the estimate date. The shoes are one par of good working shoes especialy working long hours and also in the greenhouse with it.Breathable shoes
Thank you for your review! Great to hear! Kind regards, Team Wear2work
Fijn, wilde mijn bestelling omruilen voor een maat kleiner. Helaas hadden ze hem niet meer in een maat kleiner. Ze belde netjes of ik eventueel een maat kleiner wilde in een andere kleur.
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je positieve review! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Wear2work