wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.633 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2022
wear2work.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

Leuk en aardig dat telefoniste begrijpend reageert als je een probleem met je aankoop hebt, maar dat je nieuwe broeken vrijwel geheel moet aanpassen om ze passend te krijgen voor iemand met een normaal postuur is een beetje gek. Bied in ieder geval een ander model aan, of een kleinere maat? En komen passen in de winkel is natuurlijk niet zomaar een optie vanuit Breda.

Beoordelingen voor wear2work.nl

Maten komen niet overeen met de tool die je helpt om je maat te bepalen. Terug zenden kost geld ondanks deze fout vanuit wear2work.
Antwoord van wear2work.nl
Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
de bestelling eerder bezorgen, wacht al meer dan 1 week en nog steeds wordt er aangegeven dat de order wordt gepickt.
Antwoord van wear2work.nl
Fijn dat we even contact hebben gehad en het opgelost hebben voor je. alvast veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work

Amerikaanse overalls alleen voor (dikke) Amerikanen?

Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de geboden oplossing niet helemaal naar wens is. Breda is inderdaad wat ver weg. We hebben je nog even een bericht per mail gestuurd. Fijne dag gewenst! Team Wear2work
26 apr 2023
Slechte bezorg service Ik heb het pakketje 18 april besteld en er voor gekozen om het op te halen bij een afhaalpunt. Er stond binnen 1 werkdag bezorgt het is al 26 april en nog niks ontvangen. Nieuwe track en trace ontvangen van PostNL en het wordt nu thuis bezorgd inplaats bij een afhaalpunt
26 apr 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen.. Wij zullen jouw klacht daarom ook oppakken met PostNL zodat dit aangepakt kan worden. Met vriendelijke groet, Team Wear2work
7 nov 2023
Ik heb duidelijk op het formulier aangegeven dat ik ze wilde ruilen. Retour en geld terug is wat er gebeurde
18 jun 2023
Heb nog steeds niets ontvangen
Antwoord van wear2work.nl
Beste Toon, wat vervelend om te horen. Op de website was inderdaad aangegeven dat dit product een langere levertijd heeft. Wij willen graag met je meekijken naar een vergelijkbaar alternatief welke sneller leverbaar is. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met jou op te nemen maar dat is helaas nog niet gelukt. Zou jij contact met ons kunnen opnemen? Fijne dag. Team Wear2work
21 jun 2023
Na 1 dag al stuk niks waard
21 jun 2023
Beste Richard, Fijn dat we even telefonisch contact hebben gehad. We zullen je snel een nieuwe artikel versturen. Fijne dag! Team Wear2work