wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

534 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2022
wear2work.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

Leuk en aardig dat telefoniste begrijpend reageert als je een probleem met je aankoop hebt, maar dat je nieuwe broeken vrijwel geheel moet aanpassen om ze passend te krijgen voor iemand met een normaal postuur is een beetje gek. Bied in ieder geval een ander model aan, of een kleinere maat? En komen passen in de winkel is natuurlijk niet zomaar een optie vanuit Breda.

Beoordelingen voor wear2work.nl

Een paar keer iets besteld, iedere keer loopt de levertijd uit.
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! We hebben contact met je opgenomen en hopelijk is het opgelost voor je, anders horen wij het graag van je. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
11 feb 2024
Website staat dat de spullen op voorraad zijn vervolgens is dat niet zo.
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! We hebben ondertussen contact gehad en wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2work

Beschikbaarheid klopt niet

Alle artikelen staan als beschikbaar op de webshop maar blijken dan maar na vier maanden leverbaar. Flauw! Wat je beweert leverbaar te hebben moet ook leverbaar zijn!
Antwoord van wear2work.nl
Vervelend om te horen dat het langer duurde dan verwacht. We proberen iedereen altijd zo goed en zo snel mogelijk te informeren hierover. Ik zie dat het inmiddels al is verholpen en wij verwachten je bestelling vandaag te versturen. Veel plezier met de bestelling en een fijne dag gewenst!
Ik heb nu al 3 of 4 keer een broek besteld elke keer krijg ik de zelfde schildersbroek met ander stof ?
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review. We hebben je telefonisch proberen te bereiken, zou je contact met ons willen opnemen?
13 jun 2023
Retour werkwijze niet prettig. Kijk maar na bol.com retour werkwijze. Die hebben het goed voor elkaar.
Trui ziet er in het echt heel anders uit en dan ook nog retour kosten
14 jun 2023

Maten kloppen niet

Maten die worden opgegeven kloppen niet.ook niet met de maat tabel
14 jun 2023
Beste Jurrit, wat vervelend om te horen. Wij hebben bij deze artikelen geen maattabel op de website staan en hebben daarom geprobeerd contact met jou op te nemen maar dat is helaas nog niet gelukt. Zou jij contact met ons kunnen opnemen? Dan kunnen we het hopelijk samen oplossen. Fijne dag! Team Wear2work
29 jun 2023
Geen gratis retour
30 jun 2023
Beste Rob, zojuist geprobeerd je te bellen maar helaas was je niet bereikbaar. Klopt inderdaad! De retourkosten zijn voor eigen rekening maar de verzendkosten van de omruiling nemen wij weer voor onze rekening. Mocht je de werkschoenen nog willen omruilen dan horen wij het graag van je. Fijne dag! Team Wear2work