wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

534 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2022
wear2work.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

Leuk en aardig dat telefoniste begrijpend reageert als je een probleem met je aankoop hebt, maar dat je nieuwe broeken vrijwel geheel moet aanpassen om ze passend te krijgen voor iemand met een normaal postuur is een beetje gek. Bied in ieder geval een ander model aan, of een kleinere maat? En komen passen in de winkel is natuurlijk niet zomaar een optie vanuit Breda.

Beoordelingen voor wear2work.nl

Fast delivery. Not enough desceiption. Return form in Dutch only. Not corect numeration of shoes.
Antwoord van wear2work.nl
Thank you for your review. We have contacted you by email. Have a nice day!
Kwaliteit van de goederen kan beter
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! Wij hebben geprobeerd contact met je op te nemen maar dit is helaas nog niet gelukt. Zou je telefonisch contact met ons op willen nemen? Alvast bedankt! Team Wear2work
14 sep 2023
Er was onduidelijkheid over de verwachte levertijd. Dit maakte dat ik bijna de bestelling geannuleerd had omdat ik de stofjassen binnen een bepaalde tijd in huis moest hebben. Doordat ik gebeld heb kwam ik erachter dat het uiteindelijk toch binnen de verwachte tijd geleverd kon worden uiteindelijk was het er redelijk snel.
Ik heb een korte broek maat 62 (xxl)besteld. Bij binnenkomst lijkt het wel een M. Komt niet eens over mijn bovenbeen heen. Dit is me al eerder overkomen. Moet weer retour sturen.
Antwoord van wear2work.nl
Goedemiddag Richard, Fijn je even gesproken te hebben! Wij gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen. Fijne dag nog! Team Wear2work.
SP
Sandor P.
Leeuwarden
Ik wilde een kortingsvoucher van mijn vorige bestelling invoeren, maar de korting werd niet verrekend
Antwoord van wear2work.nl
Vervelend! Zou je hierover contact met ons willen opnemen via info@wear2work.nl ? Dan gaan wij dit even voor je uitzoeken. Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!
25 mei 2023
Zorg dat je meer op voorraad heb dan hoeven we niet zo lang te wachten
1 jun 2023
Het opsturen van mijn bestelling zou fijn zijn
15 sep 2023