wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

536 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.648 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2022
wear2work.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

Leuk en aardig dat telefoniste begrijpend reageert als je een probleem met je aankoop hebt, maar dat je nieuwe broeken vrijwel geheel moet aanpassen om ze passend te krijgen voor iemand met een normaal postuur is een beetje gek. Bied in ieder geval een ander model aan, of een kleinere maat? En komen passen in de winkel is natuurlijk niet zomaar een optie vanuit Breda.

Beoordelingen voor wear2work.nl

Eerder besteld bij het bedrijf en dat was zeer positief. 2e keer was het product niet naar tevredenheid maar na telefonisch contact naar tevredenheid opgelost. Opvallend is trouwens hoe snel de bezorging is. Ook dat is een plus.
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Werkbroeken waren later binnengekomen vanuit de fabriek dan gepland maar werd keurig gebeld door een vriendelijke mevrouw om mij op de hoogte te houden.
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! Veel plezier van de werkbroeken. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Super service , had de verkeerde maat en binnen 3 dagen hadden we de juiste maat al binnen! Ben dik tevreden met jullie snelle en juiste afhandeling
Antwoord van wear2work.nl
Heel fijn om te horen! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Snelle afhandeling Ik heb artikelen geruild en moest zelf verzendkosten betalen Bij annuleren van bestelling vind ik dat terecht bij ruilen niet
Dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Snelle bezorging, jij krijgt de (gratis) optie voor kopers bescherming en product voldoet aan de verwachting.
Antwoord van wear2work.nl
Heel fijn om te horen! Veel plezier nog met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2work.

Snelle levering…

Thuis op je gemak zoeken wat je nodig hebt, op bestellen klikken en de volgende werkdag bezorgd.
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review. Veel plezier met de werkschoenen! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
31 mrt 2024
Bestelling kwam eerder dan de planning. goed verpakt en vol doen aan de gestelde eisen
Bedankt! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Goede en snelle levering. Ook retouren worden goed en snel afgehandeld.
Dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Top verzorgd. Op tijd. Uit eerdere ervaring: schoenen zitten heerlijk.
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! Veel plezier van de schoenen. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Goede levering en goede communicatie dat de bestelling iets later kwam
Antwoord van wear2work.nl
Fijn om te horen! Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2work.
Goede levering, veel keuze, goede prijs kwaliteit, goede service.
Antwoord van wear2work.nl
Altijd tijdig bericht als er iets niet voorradig is goede service
Antwoord van wear2work.nl
Dank je wel voor je review! Fijn te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work

Toppie

Snelle levering en prima kwaliteit! Gaan zeker orders volgen.
Antwoord van wear2work.nl
Fijn te lezen dat alles naar tevredenheid is. We zien je graag weer een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Goed en snel gecommuniceerd via de mail. Prima.
Antwoord van wear2work.nl
Heel fijn te lezen dat je tevreden bent! We zien je graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work.
MS
Fast delivery, good product, fair prices.
Thank you for your review! Best regards, Team Wear2Work
31 mrt 2024
Website is makkelijk en overzichtelijk
Dank je wel voor je review. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
30 mrt 2024
Prijs was goed en zeer snelle levering.
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Snel geregeld en goede afhandeling.
Antwoord van wear2work.nl
Fijn te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
Snel geleverd, zit perfect
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! Goed te lezen dat de werkbroeken naar wens zijn, veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Wear2Work
SG
Sander G.