psikhouvanjou.nl- Logo - Beoordelingen

psikhouvanjou.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 23 apr. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
psikhouvanjou.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij psikhouvanjou.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 apr. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor psikhouvanjou.nl

473 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 dec. 2022
Ik heb alleen een opmerking over de lever tijd. Ik heb op vrijdag na 15.,00 uur besteld en zou dan verwachten dat ik het pakje uiterlijk op dinsdag in de bus krijg. Het was namelijk een brievenbus pakket. Helaas kwam het pas op donderdag middag waardoor het een dag te laat was voor mij. Ik heb op maandag een mail gestuurd omdat op de site staat dat je een bericht van verzenden krijgt. Het snelle antwoord ( dezelfde avond )vond ik erg fijn. Een verzend bericht heb ik nooit ontvangen. Ik weet dat het sinterklaastijd is maar ik adviseer dat ze op de site zetten dat ze niet kunnen garanderen dat je pakketje op tijd komt. dit is het enige wat ik jammer vond. Verder ben ik zeer tevreden

8 jul. 2022
De levering was helemaal in orde, het pakket was goed en leuk verpakt. Helaas viel het product tegen: binnen een paar minuten (rustig) spelen zaten er al twee scheuren in een onderdeel. N.a.v. de foto’s en de omschrijving van het product, had ik steviger en duurzamer plastic verwacht.

Beoordelingen voor psikhouvanjou.nl

Prachtig muziekdoosje met een zwarte ballerina, een mooi rolmodel voor zwarte kinderen. Waren er maar meer van dit! Het was een kadootje voor het driejarige vriendinnetje van mijn dochter. Ze geniet van de muziek en het danseresje.
Snel bezorgd en heel mooi ingepakt. Zoek je een cadeau, dan is dit zeker een aanbeveling. Ik kom in ieder geval zeker terug. Super! En ga zo door!
12 jan. 2023
Mooie website, correcte en snelle afhandeling van de bestelling, mooi verpakt ook. Ik weet geen punten ter verbetering.
4 jan. 2023
Ik bestelde een dinosaurusposter en kreeg een poster over katachtige roofdieren. Ook ok hoor, ik zal hem dus houden.
producten snel geleverd met veel aandacht opgestuurd in mooi cadeaupapier met leuk handgeschreven (wens) kaart
15 jan. 2023
The details loke the card, the gift wrapping, the liflets. All great! Will shopping with you next time for sure!
4 jan. 2023
Snelle bezorging, altijd kwaliteit. 2 super leuke fake tatoos cadeau. Wat een feestje.
10 jan. 2023
Super leuk verpakt! Was een plezier om het uit te pakken. En Snelle levering. Dus top!
15 jan. 2023
Super vrolijke website met geweldige cadeautjes voor groot en klein
12 jan. 2023
Mooie producten, snelle levering en met liefde ingepakt!
17 jan. 2023
Dat er een persoonlijk kaartje bij zat.Heel attent.
Bedankt voor het snelle antwoord op mijn vraag👍👍👍
Leuk ingepakt. Leuk persoonlijk kaartje erbij.
9 jan. 2023
Zeer snelle levering, netjes verzorgd.
10 jan. 2023
Kleinzoon heel gelukkig met dit kado
10 jan. 2023
Snelle levering, goede aftersales!
Snelle levering en netjes verpakt.
6 jan. 2023
Ruim aanbod! Goede snelle service
16 jan. 2023
Leuke producten en mooi ingepakt!
3 jan. 2023
van M. v.