psikhouvanjou.nl- Logo - Beoordelingen

psikhouvanjou.nlReviews

psikhouvanjou.nl- Logo - Beoordelingen

Details over psikhouvanjou.nl

psikhouvanjou.nl - Beschrijving

PSikhouvanjou is dé webshop voor het mooiste speelgoed, kinderkamer accessoires, back to school items en een uitgebreide collectie kraamcadeau's, babyartikelen en musthaves voor moms. Wij hebben een prachtig assortiment met de beste en mooiste merken en daar zijn we hartstikke trots op. Onze gratis persoonlijk cadeauservice wordt alom geroemd en daar zijn wij blij mee want dat is wat we het liefste doen, mooie bestellingen inpakken en de klant verrassen, graag zo persoonlijk mogelijk. Al jarenlang vind je bij ons een grote collectie houten speelgoed, badspeelgoed, puzzels, knutselen & creatief en speelgoed voor baby's. Zoek je een eye catcher voor kinderkamer dan ben je bij ons het juiste adres, shop altijd de mooiste accessoire, vloerkleden en beddengoed voor de kinderkamer. Prachtige posters voor een jongens of meisjeskamer en kleinere posters voor de babykamer. Een uitgebreid assortiment kinderservies baby-en kinderbordjes, kommen en besteksets en babyservies voor op tafel. Kinderservies van melamine of bamboe wanneer je voor duurzaam en ecologisch kiest. De back to school collectie hebben wij het hele jaar, de leukste kinderrugzakken voor kleuters en kinderen, lunchboxen, snackboxen en drinkflessen. Helaas zijn niet alle artikelen een succesnummer, in de SALE shop je deze artikelen met een fijne korting.
PS IK HOU VAN JOU B.V.
C Huygensstraat 19
8141GM Heino
Coretty Wierdsma

Beoordelingen voor psikhouvanjou.nl

595 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik bestelde een knuffel van jellycat en gaf aan dat ik die graag als cadeau verpakt wou hebben voor een jongen voor een verjaardag. Nou, ze stellen niet teleur! Een mooi papiertje eromheen, EN een handgeschreven kaartje met passende boodschap! Als ik weer een knuffel, of iets anders moois, cadeau wil geven, bestel ik die zeker hier!

Ik diende de muziekdoos op meer dan 3 km te gaan afhalen, toen bleek de muziekdoos niet te spelen. Ik diende een filmpje op te sturen terwijl onze gsm dit niet kan. Wij weten nog steeds niet hoe dit gaat opgelost worden, ik ben nog steeds aan het wachten.

Beoordelingen voor psikhouvanjou.nl

Het ging allemaal zo snel. Ook werd ik uitstekend op de hoogte gehouden.. vanaf de bestelling tot aan het bezorgen. En dan die persoonlijke briefjes erbij.. dat maakte het wel heel bijzonder.
Mooie producten en snelle verzending. De lamp en klamboe zagen er uit zoals op de website omschreven. Ik had het pakketje de volgende dag al in huis; lekker snel dus!
Snelle levering en prettige, duidelijke communicatie. Bijzonder tevreden met het geleverde product. Klamboe vintage chestnut van Jollein.
Snelle levering van mooie producten. De inpakservice is ideaal. De producten worden prachtig ingepakt!
Top service. Eenvoudig bestellen met inpak service en persoonlijk bericht.
Super leuk ingepakt en persoonlijk kaartje erg blij met de aankoop!
Zo leuk de persoonlijke touch, het kaartje maar ook de pakbon!
Duidelijk shop, makkelijk te bestellen en lekker snel in huis
Heel leuk ingepakt. Gezellig kaartje erbij. En snel bezorgd!
Snelle levering met een persoonlijk briefje erbij!! Top!
Super lieve persoonlijke berichtjes erbij verpakt.
Product goed en met aandacht verpakt en verzonden!
Snelle levering en leuke geschenkverpakking.
Attent, goed geholpen en op tijd geleverd
Leuk ingepakt met een persoonlijk bericht
PSikhoud van jou was een ware ontdekking!
Snel verstuurd en super leuk ingepakt! ✨
Het kado werd netjes en snel afgeleverd.
Voldeed volledig aan de verwachting
Vlotte levering en mooi materiaal.