psikhouvanjou.nl- Logo - Beoordelingen

psikhouvanjou.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 23 apr. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
psikhouvanjou.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij psikhouvanjou.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 apr. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor psikhouvanjou.nl

475 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 dec. 2022
Ik heb alleen een opmerking over de lever tijd. Ik heb op vrijdag na 15.,00 uur besteld en zou dan verwachten dat ik het pakje uiterlijk op dinsdag in de bus krijg. Het was namelijk een brievenbus pakket. Helaas kwam het pas op donderdag middag waardoor het een dag te laat was voor mij. Ik heb op maandag een mail gestuurd omdat op de site staat dat je een bericht van verzenden krijgt. Het snelle antwoord ( dezelfde avond )vond ik erg fijn. Een verzend bericht heb ik nooit ontvangen. Ik weet dat het sinterklaastijd is maar ik adviseer dat ze op de site zetten dat ze niet kunnen garanderen dat je pakketje op tijd komt. dit is het enige wat ik jammer vond. Verder ben ik zeer tevreden

8 jul. 2022
De levering was helemaal in orde, het pakket was goed en leuk verpakt. Helaas viel het product tegen: binnen een paar minuten (rustig) spelen zaten er al twee scheuren in een onderdeel. N.a.v. de foto’s en de omschrijving van het product, had ik steviger en duurzamer plastic verwacht.

Beoordelingen voor psikhouvanjou.nl

18 dec. 2022
Snelle levering maar de verpakking was helaas beschadigd. Jammer want het diende als cadeautje.
Antwoord van psikhouvanjou.nl
20 dec. 2022
Wat vervelend dat de verpakking beschadigd is In onze FAQ verwijzen wij naar wat te doen wanneer je bestelling beschadigd aankomt. https://www.psikhouvanjou.nl/pages/faq We mailen je even wat nu toe doen en wat jammer dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen. Het is sowieso sneller en handiger om ons rechtstreeks te contacten voor dit soort issues is een beoordeling programma niet zo geschikt. We mailen je! mvrgr Coretty Wierdsma
17 dec. 2022
Prijzig
19 jul. 2022
Zeer klein presentje in verhouding met de prijs