Euregiohunt

Advanced in Hunting & Outdoor Equipment

Beschrijving
OVER EUREGIOHUNT Euregiohunt is sinds 2008 actief in het verkopen van vrijwel alle artikelen voor de jacht en het buitenleven. Zoekt u professioneel advies tijdens het uitzoeken van uw producten dan bent u bij Euregiohunt aan het juiste adres. Een vakbekwame partner die u voorziet van al uw jachtartikelen. Euregiohunt beschikt over een fysieke winkel en een uiterst moderne webshop. Dankzij een ruim assortiment kunt u voor verschillende jachtaccessoires bij de winkel terecht. Of u nou op zoek bent naar trofeeplankjes, lokmiddelen, jachtkleding of diverse soorten dag- en nachtkijkers, u vindt altijd wel een betaalbare oplossing. INFORMATIE OVER HET ASSORTIMENT VAN EUREGIOHUNT Binnen de webshop vindt u diverse jachtartikelen overzichtelijk onderverdeeld per categorie. Euregiohunt levert niet enkel aan Nederlandse jagers en enthousiastelingen, maar tevens binnen de Belgische en Duitse markt. Met een prima prijs-/kwaliteitsverhouding test men zelf de verschillende producten om een eerlijk en betrouwbaar advies te kunnen geven. WAAROM KIEZEN VOOR EUREGIOHUNT? Karakteristiek voor de webwinkel in vergelijking met andere jachtwebwinkels is de variatie in productgroepen. Waar u normaal enkel voor jachtwapenaccessoires en jachtkleding terecht kunt, kunt u bij Euregiohunt ook terecht voor wildverwerkingsproducten, jachtveldartikelen of nachtkijkers.
Euregiohunt
Wijnweg 1
6273 NDIngber

Beoordelingen voor Euregiohunt

4.56 / 5.00

108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Euregiohunt

Snelle service

1 week geleden
Na afronden bestelling is er geen enkele communicatie over de verwachte levering, ik moest er zelf achteraan bellen na een eeek om te horen dat het maandag bij hun binnennzou komen en dat het dan zou worden verstuurd aan mij. Verwachte levertijd op de site was 1-3 dagen :-(

1 week geleden
Als het mogelijke kunnen zijn om mij op de hoogte brengen van alle artikelen. Persoonlijk ben ik genen jager.

3 weken geleden
goed 8

4 weken geleden
Laarzen besteld en betaald. Paar dagen later krijg ik vage mail dat order is geannuleerd vanwege drie mogelijke redenen. Welke blijft onduidelijk, en bij één reden kunnen de laarzen toch nog komen. Mail gestuurd, geen reactie. Geld ook nog niet terug. Ik denk dat de voorraad op de website fake is: alles is op voorraad in alle maten.

makkelijk shoppen, bestellen en betalen. Alles heel snel ontvangen

Alles correct

Goed en netjes verpakt en vlug geleverd. Goede kwaliteit

We hadden een code voor onze tracker besteld. Deze worden per mail verstuurd werkt altijd super handig alleen was iets misgegaan met de code. Peter heeft het na mail contact direct opgepakt en opgelost. Tot service

Kan niet beter

prima

Perfect

Vlotte levering en telefonisch goed geholpen.

Prima producten keurige service

De levering is perfect

correcte snelle service

Op tijd geïnformeerd, op tijd geleverd. Helemaal tevreden.

naam en telnummer staan er zeer slecht op , qua bedrukking

Zeer snelle levering naar België.

Zeer correcte levering