EuregiohuntBeoordelingen

Euregiohunt- Logo - Beoordelingen
Euregiohunt- Logo - Beoordelingen

Euregiohunt - Advanced in Hunting & Outdoor Equipment

OVER EUREGIOHUNT Euregiohunt is sinds 2008 actief in het verkopen van vrijwel alle artikelen voor de jacht en het buitenleven. Zoekt u professioneel advies tijdens het uitzoeken van uw producten dan bent u bij Euregiohunt aan het juiste adres. Een vakbekwame partner die u voorziet van al uw jachtartikelen. Euregiohunt beschikt over een fysieke winkel en een uiterst moderne webshop. Dankzij een ruim assortiment kunt u voor verschillende jachtaccessoires bij de winkel terecht. Of u nou op zoek bent naar trofeeplankjes, lokmiddelen, jachtkleding of diverse soorten dag- en nachtkijkers, u vindt altijd wel een betaalbare oplossing. INFORMATIE OVER HET ASSORTIMENT VAN EUREGIOHUNT Binnen de webshop vindt u diverse jachtartikelen overzichtelijk onderverdeeld per categorie. Euregiohunt levert niet enkel aan Nederlandse jagers en enthousiastelingen, maar tevens binnen de Belgische en Duitse markt. Met een prima prijs-/kwaliteitsverhouding test men zelf de verschillende producten om een eerlijk en betrouwbaar advies te kunnen geven. WAAROM KIEZEN VOOR EUREGIOHUNT? Karakteristiek voor de webwinkel in vergelijking met andere jachtwebwinkels is de variatie in productgroepen. Waar u normaal enkel voor jachtwapenaccessoires en jachtkleding terecht kunt, kunt u bij Euregiohunt ook terecht voor wildverwerkingsproducten, jachtveldartikelen of nachtkijkers.
Euregiohunt
Wijnweg 1
6273 ND Ingber

Beoordelingen voor Euregiohunt

4.66/5.00

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Euregiohunt

Vriendelijke mensen die niks te veel is
Alles in orde
Tout est super ok
De levering was snel de kwaliteit van de Deerhunter broek uitmuntend.
Correcte afhandeling
Op de website plaatste ik mijn bestelling, ik kreeg keurig bericht met de bevestiging en het verloop van de verzending. Het product bestelde ik op een late donderdagavond en op zaterdagochtend heb ik mijn bestelling in goede orde ontvangen. Het is naar volle tevredenheid verlopen
Snelle levering, keurig verpakt product van kwaliteit, en top service, aangezien ze de dag voor verzending contact opnamen ivm het niet bereikbare servicepunt voor aflevering, waarna ze het product keurig zonder meerkosten naar mijn huisadres hebben verzonden.
Prima service
goed gegaan, snel en dat wat ik moest hebben
Goede service en inlichtingen
Top shop!
Snelle levering!
Keurig geholpen en super service!
Prima product voor een prima prijs ( al zijn de verzendkosten om de volgende keer over na te denken)
na telefonisch overleg zeer goed verder geholpen.
Snel verzonden en keurig verpakt ontvangen
Zeer tevreden
Snelle service!