EuregiohuntBeoordelingen

Euregiohunt - Advanced in Hunting & Outdoor Equipment

OVER EUREGIOHUNT Euregiohunt is sinds 2008 actief in het verkopen van vrijwel alle artikelen voor de jacht en het buitenleven. Zoekt u professioneel advies tijdens het uitzoeken van uw producten dan bent u bij Euregiohunt aan het juiste adres. Een vakbekwame partner die u voorziet van al uw jachtartikelen. Euregiohunt beschikt over een fysieke winkel en een uiterst moderne webshop. Dankzij een ruim assortiment kunt u voor verschillende jachtaccessoires bij de winkel terecht. Of u nou op zoek bent naar trofeeplankjes, lokmiddelen, jachtkleding of diverse soorten dag- en nachtkijkers, u vindt altijd wel een betaalbare oplossing. INFORMATIE OVER HET ASSORTIMENT VAN EUREGIOHUNT Binnen de webshop vindt u diverse jachtartikelen overzichtelijk onderverdeeld per categorie. Euregiohunt levert niet enkel aan Nederlandse jagers en enthousiastelingen, maar tevens binnen de Belgische en Duitse markt. Met een prima prijs-/kwaliteitsverhouding test men zelf de verschillende producten om een eerlijk en betrouwbaar advies te kunnen geven. WAAROM KIEZEN VOOR EUREGIOHUNT? Karakteristiek voor de webwinkel in vergelijking met andere jachtwebwinkels is de variatie in productgroepen. Waar u normaal enkel voor jachtwapenaccessoires en jachtkleding terecht kunt, kunt u bij Euregiohunt ook terecht voor wildverwerkingsproducten, jachtveldartikelen of nachtkijkers.
Euregiohunt
Wijnweg 1
6273 ND Ingber

Beoordelingen voor Euregiohunt

4.59/5.00

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Euregiohunt

1 week geleden
Super snel en alles geleverd binnen paar werkdagen

1 week geleden
Gewoon zoals het hoort. Bestellen, betalen en dan per omgaande leveren. Dat doen ze goed daar bij Euregiohunt. Prima.

3 weken geleden
Super service. Sneller levering. Product zoals beschreven.

Wacht al vanaf 12-2 op mijn bestelling... is inmiddels 6-3 en nog niets ontvangen, leveringsproblemen.....verzend dan toch minimaal wat je wel in huis hebt,

Wat een pluspunt zou zijn om extra kosten voor de koper te vermijden is dat er bv 2 telefoonnummers per bestelling kunnen opgegeven worden. Dit is nu onmogelijk, anders veranderd elke nummer, uiteindelijk is de meerkost die betaald wordt toch voor vervoerskosten?

Antwoord van Euregiohunt
In de periode dat u bestelde hadden we inderdaad alleen het mobile nummer verplicht gesteld. Reden hiervoor was dat de DPD op het verzendlabel een mobiel nummer verplicht stelt. Nadat de vraag kwam of bij ons zonder mobiel nummer niet besteld kon worden hebben we dat weer terug veranderd. U kunt nu weer gewoon uw vaste nummer en mobiele nummer opgeven.
Produkt voldoet aan de verwachtingen , snel en correct geleverd.

ik heb inderdaad een bestelling geplaatst, al geruime tijd geleden, maar nog NIETS ontvangen mvg Bart Marx 0497438392

Top geregeld

Ik ben tevreden

Ik heb een aanzitstoel besteld. Levering via DPD volgens afspraak. De stoel is van goede kwaliteit, maar helaas voldeed hij niet aan mijn verwachting. Retour zending zelf geregeld met DPD. Na enige dagen terugbetaling ontvangen. Prima geregeld.

Alles zoals hoort

Het team van Euregiohunt doet zich werkelijk alle moeite voor de klant.

Alles snel geregeld

Snelle service

Als het mogelijke kunnen zijn om mij op de hoogte brengen van alle artikelen. Persoonlijk ben ik genen jager.

goed 8

makkelijk shoppen, bestellen en betalen. Alles heel snel ontvangen

Alles correct

Goed en netjes verpakt en vlug geleverd. Goede kwaliteit

We hadden een code voor onze tracker besteld. Deze worden per mail verstuurd werkt altijd super handig alleen was iets misgegaan met de code. Peter heeft het na mail contact direct opgepakt en opgelost. Tot service