EuregiohuntBeoordelingen

Euregiohunt- Logo - Beoordelingen
Euregiohunt- Logo - Beoordelingen

Euregiohunt - Advanced in Hunting & Outdoor Equipment

OVER EUREGIOHUNT Euregiohunt is sinds 2008 actief in het verkopen van vrijwel alle artikelen voor de jacht en het buitenleven. Zoekt u professioneel advies tijdens het uitzoeken van uw producten dan bent u bij Euregiohunt aan het juiste adres. Een vakbekwame partner die u voorziet van al uw jachtartikelen. Euregiohunt beschikt over een fysieke winkel en een uiterst moderne webshop. Dankzij een ruim assortiment kunt u voor verschillende jachtaccessoires bij de winkel terecht. Of u nou op zoek bent naar trofeeplankjes, lokmiddelen, jachtkleding of diverse soorten dag- en nachtkijkers, u vindt altijd wel een betaalbare oplossing. INFORMATIE OVER HET ASSORTIMENT VAN EUREGIOHUNT Binnen de webshop vindt u diverse jachtartikelen overzichtelijk onderverdeeld per categorie. Euregiohunt levert niet enkel aan Nederlandse jagers en enthousiastelingen, maar tevens binnen de Belgische en Duitse markt. Met een prima prijs-/kwaliteitsverhouding test men zelf de verschillende producten om een eerlijk en betrouwbaar advies te kunnen geven. WAAROM KIEZEN VOOR EUREGIOHUNT? Karakteristiek voor de webwinkel in vergelijking met andere jachtwebwinkels is de variatie in productgroepen. Waar u normaal enkel voor jachtwapenaccessoires en jachtkleding terecht kunt, kunt u bij Euregiohunt ook terecht voor wildverwerkingsproducten, jachtveldartikelen of nachtkijkers.
Euregiohunt
Wijnweg 1
6273 ND Ingber

Beoordelingen voor Euregiohunt

4.58/5.00

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Euregiohunt

Zeer goed, maar we moeten het nog is terug sturen denk ik want het is nog te klein ... grtjs Hubert
Alles top geregeld en aan wensen voldaan.
Levering was wat vertraagd bij DPD, Maar product was goed verpakt en keurig overgekomen, voldoet aan verwachting.
Super snelle levering in deze tijd
Vlug afgestuurd naar de expediteur. Daarna vlug geleverd. Top.
super!!!!
Alles tip top verlopen
Prima tot zover Ben nu in afwachting van verdere afhandeling
alles gegaan zoals het moet, en dit is niet mijn eerste bestelling. doe zo verder
Sehr gut Gruß Alfred Huber
Heb beoordeling eerste pakje al gegeven ik wacht nog op mijn 2 de pakje had in voor mijn tweede bestelt maar hoor er niks van groetjes
Levering duwen op de bel pakje aan de deur als we niet thuis zijn woon aan de straat kant als iemand langs komt kan het gewoon mee nemen
Alles ok
Heb nog niet met mijn jas in de regen gestaan dus ben benieuwd. Voor de rest is het een prima jas.
Voorraad aantal niet op orde wel netjes direct een mail gehad dat ze het hadden uit gezet bij de fabrikant
Prima spul, prima prijs
Bellen altijd terug en zijn heel vriendelijk!
Prima service
Goede en snelle service
Goede communicatie Nette verzending en een mooi product