Euregiohunt- Logo - Beoordelingen

EuregiohuntReviews

Gecertificeerd sinds: 29 nov. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Euregiohunt is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Euregiohunt kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 nov. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Euregiohunt

65 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 okt. 2022
Super service ,zeer correcte informatie gekregen en héél eerlijk ,niets is voor hen teveel!! Deze mensen zijn het zeker waard om er u jachtspullen aan te kopen! Peter, nogmaals bedankt voor de mooie verrassing voor mijn man mee in elkaar te steken!! Gewoon TOP!

11 jul. 2022
Ik heb nog steeds de levering niet ontvangen. Op 18 juni besteld en na telefonisch contact zou ik direct worden geïnformeerd wanneer het bestelde bij jullie was aangekomen, aldus Bart. Tot nu toe geen bericht of mailtje. Communicatie wat verbeteren.

Beoordelingen voor Euregiohunt

16 aug. 2022
Levering blijft uit. Mails worden niet beantwoord. Onduidelijk of er leveringsproblemen zijn.
11 jul. 2022