tuinexpress.nl- Logo - Beoordelingen

tuinexpress.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 22 feb. 2016
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
tuinexpress.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinexpress.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 feb. 2016
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor tuinexpress.nl

55 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 mei 2022
Bestelde spullen waren gedeeltelijk niet binnen volgens de gestelde tijd op de site. Een belletje naar de klantenservice om het nog niet te leveren deel (zat erom verlegen) te laten vervallen was geen probleem en de rest van de bestelling werd netjes en zeer goed verpakt geleverd. Het bedrag van het niet geleverde deel werd keurig in no time teruggestort. Het enige punt wat er beter kan is de klant actief te benaderen wanneer een levertermijn overschreden wordt. Desondanks toch 5 sterren door de vlotte afhandeling en de geleverde spullen. Erg netjes van Tuinexpress. Ik zou hier gerust terug durven en willen komen.

2 dec. 2021
Kansloos, 2 maanden wachten op een vogelvoederhuisje terwijl op de website stond een levertijd van 2-5 dagen. Bestelling geannuleerd, nu hopen dat ze wel snel zijn met geld terugstorten.

Beoordelingen voor tuinexpress.nl

22 jan. 2022
28 dec. 2021
2 dec. 2021
3 dec. 2021
Helaas zijn er momenteel veel vogelhuis artikelen vertraagt of niet op voorraad bij onze leveranciers. Onze klantenservice zal uw bestelling annuleren en het aankoopbedrag zou binnen enkele werkdagen weer op uw bankrekening moeten staan.
20 mrt. 2022
De folie is goed maar de vlies is zomaar kapot. Dus niets voor over de bogen in de moestuin, ik had er meer van verwacht. Groetjes Yvonne
10 jan. 2022
Geen voorraad dus niet leverbaar. Dat is geen probleem maar zet het dan ook op de site zo dat mensen een andere keuze kunnen maken.
11 jan. 2022
De actuele levertijden staan bij onze producten aangegeven. In dit geval staat bij het vogelhuisje dat deze vanaf februari weer op voorraad wordt verwacht. Om op deze manier toch mensen de mogelijkheid te geven iets te pre-orderen.
14 mei 2022
Artikel besteld, daarna niets meer vernomen. Artikel daarom geannuleerd. Kreeg ondanks annulering artikel na 2 weken bezorgd.
11 dec. 2021
Slechte informatie op de website. Goede afhandeling aan de telefoon.
8 jun. 2022
ER is nog steeds niets verstuurd en dus ook niets ontvangen
9 jun. 2022
Zoals eerder aangegeven verwachten wij de bestelde producten vanaf week 23 weer in voorraad. U heeft aangegeven hierop te willen wachten. Mocht u niet langer willen wachten dan kan er altijd tussentijds geannuleerd worden. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
7 feb. 2022
8 feb. 2022
Uit uw beoordeling maken wij op dat er mogelijk iets niet naar wens is verlopen. Zou u dit kenbaar kunnen maken aan onze klantenservice zodat deze dit voor u kunnen oppakken. Op dit moment hebben wij nog geen enkele melding van u binnengekregen. Hierdoor is het onduidelijk wat de aanleiding is tot deze beoordeling.