tuinexpress.nl- Logo - Beoordelingen

tuinexpress.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 22 feb. 2016
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
tuinexpress.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinexpress.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 feb. 2016
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor tuinexpress.nl

55 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 mei 2022
Bestelde spullen waren gedeeltelijk niet binnen volgens de gestelde tijd op de site. Een belletje naar de klantenservice om het nog niet te leveren deel (zat erom verlegen) te laten vervallen was geen probleem en de rest van de bestelling werd netjes en zeer goed verpakt geleverd. Het bedrag van het niet geleverde deel werd keurig in no time teruggestort. Het enige punt wat er beter kan is de klant actief te benaderen wanneer een levertermijn overschreden wordt. Desondanks toch 5 sterren door de vlotte afhandeling en de geleverde spullen. Erg netjes van Tuinexpress. Ik zou hier gerust terug durven en willen komen.

2 dec. 2021
Kansloos, 2 maanden wachten op een vogelvoederhuisje terwijl op de website stond een levertijd van 2-5 dagen. Bestelling geannuleerd, nu hopen dat ze wel snel zijn met geld terugstorten.

Beoordelingen voor tuinexpress.nl

25 okt. 2022
Mijn bestelling is laat verzonden, verzendkosten is berekenend en tevens retourkosten omdat de bestelling niet naar mijn verwachting voldoet
27 okt. 2022
De levering van het door u bestelde heeft inderdaad helaas iets langer geduurd dan aangegeven. Hiervoor is eerder door ons excuses aangeboden. De retour kosten zijn inderdaad voor de koper. Wij hebben u echter wel het gehele aankoopbedrag terugbetaald. Dit is inclusief de verzendkosten voor het heen sturen. Hiermee hebben beide partijen 1x verzendkosten betaald. Wel zo eerlijk vinden wij. Bij verdere vragen of advies kun u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice.
30 jul. 2022
van Ben G.
zeer ontevreden product nog steeds niet ontvangen en ook geen enkele reactie meer ontvangen
6 aug. 2022
Zit nog steeds te wachten op levering!
2 dec. 2021
3 dec. 2021
Helaas zijn er momenteel veel vogelhuis artikelen vertraagt of niet op voorraad bij onze leveranciers. Onze klantenservice zal uw bestelling annuleren en het aankoopbedrag zou binnen enkele werkdagen weer op uw bankrekening moeten staan.
14 mei 2022
Artikel besteld, daarna niets meer vernomen. Artikel daarom geannuleerd. Kreeg ondanks annulering artikel na 2 weken bezorgd.
7 feb. 2022
8 feb. 2022
Uit uw beoordeling maken wij op dat er mogelijk iets niet naar wens is verlopen. Zou u dit kenbaar kunnen maken aan onze klantenservice zodat deze dit voor u kunnen oppakken. Op dit moment hebben wij nog geen enkele melding van u binnengekregen. Hierdoor is het onduidelijk wat de aanleiding is tot deze beoordeling.