tuinexpress.nl- Logo - Beoordelingen

tuinexpress.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.212 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 feb 2016
tuinexpress.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Goeie klantenservice! Helaas was de door mij bestelde wateronrnament niet beschikbaar, maar een heel aardige klantenservice hielp mij een andere keuze te maken, en het werd meteen verstuurd. Ook kan je bij ophaalpunten het pakje ophalen, dat heeft ook niet iedere webshop. Mooie website trouwens.

4 jul 2023
19 juni bestelling geplaatst en betaald. Levering 2 tot 5 werkdagen. Na 6 gebeld netjes te woord gestaan. Is gepland verzending over 2 dagen. Mooi niet en ook geen bericht. Telefonisch eerst niet bereikbaar dan maar een mail. Geen reactie dag later weer bellen. Antwoord ligt aan de leverancier we gaan er achteraan. U hoort van ons. Ben benieuwd of ik reactie krijg en mijn bestelling nog komt

Beoordelingen voor tuinexpress.nl

Antwoord van tuinexpress.nl
Helaas ervaren wij momenteel vertragingen van vanuit onze leverancier. We proberen uiteraard de bestelling zsm uit te leveren maar zijn afhankelijk van de aanlevering van nieuwe voorraad. Mocht u niet langer willen of kunnen wachten dan kunt u altijd tussentijds de bestelling annuleren. Het aankoopbedrag zal dan direct worden terugbetaald. Onze excuses voor deze vertraging.
1 jul 2023
De levertijd zou 2 tot 5 werkdagen zijn. Het blijkt 5 weken te worden en we moeten er zelf achteraan wanneer het verwacht wordt want er wordt niets pro actief gecommuniceerd. Over de kwaliteit van het product kan ik niets zeggen, want dat hebben we nog niet. Ik vertrouw erop dat dat in orde zal zijn.
Waar bijft mijjn blijft mijn bestelling.Mischien kunnen jullie beter opletten
Antwoord van tuinexpress.nl
We zien dat de levering van uw bestelling inderdaad langer heeft geduurd dan aangegeven. Hiervoor onze oprechte excuses. Inmiddels zien wij dat uw bestelling is geleverd en hopen wij dat alles naar wens is.
4 jul 2023
Het product niet leveren, en er dan zelf achteraan moeten. Slechte zaak
Antwoord van tuinexpress.nl
Er is eerder al een bericht aan u toegezonden met de informatie dat het bestelde artikel helaas niet meer is te leveren vanuit onze leverancier. Uiteraard heeft u zelf de keus uw bestelling aan te passen of te annuleren. In het laatste geval zal het aankoopbedrag aan u worden terugbetaald. Onze klantenservice verneemt graag uw keuze. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
3 okt 2023

Wacht nog steeds op artikel of geld terug.

Ik heb nog steeds niets ontvangen en ook geen geld terug gekregen.
9 nov 2023
Uw bestelling is reeds verzonden. Hiervan heeft u per mail de track en trace informatie mogen ontvangen. Mocht deze nog niet zijn aangekomen dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.
25 apr 2023
Lege zakjes zat amper zaad in triest
Antwoord van tuinexpress.nl
U heeft bij ons een vogelvoederhuisje besteld en geleverd gekregen. Zover wij kunnen zien heeft u bij ons geen zaad gekocht. Wellicht is dit elders aangekocht?
24 nov 2023
comunicatie met klant verbeteren