seurenhealth.nl- Logo - Beoordelingen

seurenhealth.nl

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden659 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2015
seurenhealth.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 sep 2023
Mijn bestelling was ok en snel verzonden Helaas raakt t pakket zoek bij DHL en gaat het naar een eiland en dat is zeker niet waar ik woon Gebeld met de klantenservice en in 1e instantie was ik niet geheel tevreden Ben zelfs achter mijn pakket aangegaan.en een dhl cache geopend. De 2e dame aan de telefoon van dit bedrijf begreep mijn situatie dat ik geen 14 dagen wilde wachten Weer Teruggebeld en verzocht om een nw pakket. Was nog op voorraad toen ik de site bekeek Even daarna was t niet meer op voorraad en direct binnen een uur 8 euro duurder. Tsja…. Nu gaat t pakket terug en had ik verzocht om directe terugbetaling. Dit was de volgende dag al geregeld. Netjes! Heeft t me wel erfenis en tijd gekost om zelf met DHL te tracked etc.

19 sep 2023
Seuren is prima maar als ze via DHL versturen duurt het soms wel een week. Nu ook weer. Donderdag besteld, nu nog steeds niks in huis.

Beoordelingen voor seurenhealth.nl

Prima levering

Bestelling is vlot geleverd. Goed op de hoogte gehouden van de stappen in verzendproces.
Snelle levering, goede informatie over verzending, snelle reactie op mijn email.
In de ochtend besteld, s’avonds al bezorgen echt geweldig!!
Smiddags besteld en de volgende dag geleverd
Goed en goedkoop en goed verpakt geleverd.
Goede prijzen en snel bezorgd
10 mrt 2024
Snelle duidelijke service
Product niet bezorgd, mail gestuurd, geen reactie gekregen. De laatste keer dat ik hier iets bestel
Zeer snelle levering en prima product . Jammer dat DHL niet leverd op het juiste ServicePoints . Voor ons geen aankoop meer bij bedrijven waar DHL voor bezorging zorgt
Vandaag besteld morgen in huis en mocht er een probleem zijn word gelijk opgelost
Scherpe prijs en super snelle verzending !
Snel verzOnden en ontvangen goede prijs
28 jan 2024
Goede reis en snelle levering!
Zeer snel en professioneel!
Goede prijzen en service
Prima geregeld allemasl