TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.comReviews

Gecertificeerd sinds: 7 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
TafelzeilOnline.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij TafelzeilOnline.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

1.618 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 nov. 2022
Tafelzeil ligt mooi op mn glazen tafel. De website raad dit wel af omdat er luchtbellen tussen tafel en zeil terechtkomen. Maar op de juiste manier lukt het echter wel Eerst heb ik mn tafel grondig gereinigd zodat er geen vuil meer achterblijft. Daarna heb ik het zeil afgerold op de tafel en een nacht laten rusten. De volgende dag heb ik het zeil er terug afgenomen. Daarna heb ik de tafel helemaal natgespoten met een plantensproeier gevuld met water en een beetje afwasmiddel. Dan het zeil teruggelegd. Door het water en zeep kan je het zeil gemakkelijk op zijn plaats positioneren. De luchtbellen en water kan je nu gemakkelijk met een vlak voorwerp er uit trekken. Ik heb hiervoor een aftrekker gebruikt. De afgeronde hoeken komen perfect overeen met de tafel. de afgeschuinde kanten zorgen ervoor dat de rand niet zo scherp is en ziet er zo mooi afgewerkt uit. Levering was heel snel.

14 mrt. 2022
Service bij een beschadigd tafelbeschermer vond ik goed. Ik vind het wel heel jammer dat ik bij alle bestelde beschermers (5 stuks) de 1% krimp heb besteld, want er is er nog geen 1 gekrompen. Ook 2 kennissen, die ik na het bestellen toevallig sprak, geven aan dat hun tagelbeschermer ook niet gekrompen is. Als de kans op krimp klein is, wat ik zo wel denk, heb ik liever dat aan wordt gegeven dat er een kleine kans op krimp is. Dan maak je een andere keus met bestellen. Of maak de extra bestelling kleiner; niet 1%, maar 0.5% bv. Ik zit nu bij 1 tafel en 2 kastjes met bijna 2 cm extra!! En bij een tafel met afgeronde hoeken en afgeschuinde kanten is het ook niet makkelijk om er zelf iets af te halen...

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

29 okt. 2022
Mooie kwaliteit 2mm dik doorzichtig tafelzeil maar wát een chemische geur! We hebben het zeil in de tuin gelegd (was binnen niet te doen) in de hoop dat de geur weg gaat. Verder prima!
31 okt. 2022
Misschien erbij zetten of n tafelzeil aan de onderkant gestoffeerd is of niet,ik heb nu nl 2 verschillende tafelzeilen
Mooi afgewerkt. Beschermt goed de tafel. Alleen moeilijk om luchtblaasje onder het zeil weg te krijgen.
7 nov. 2022
De bezorging is slecht, gecommuniceerd di, zelf aangepast naar woensdag, donderdag bezorgd
8 nov. 2022
Snelle levering, mooi / praktisch gecoat tafelkleed
Snelle levering site makkelijk in gebruik
Vlotte levering en ziet er prachtig uit.
30 okt. 2022
Snel geleverd, perfect tafelkleed
9 nov. 2022
Netjes verpakt en op tijd geleverd
6 nov. 2022
Uitstekend advies gekregen!