Vabottischoenen.nl

275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.224 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Ik ga altijd naar Breda. Andere naam, dezelfde mensen. Ze helpen me altijd erg goed en heel gemeend vriendelijk. Paul Green is mijn favoriete merk. Een paar jaar geleden heb ik letterlijk 😄 ‘n uitstap gemaakt naar stoere Zinda laarsjes. Ze zijn mooi gemaakt en ook súper van kwaliteit. Daar heb ik nu al 3 jaar plezier van. Wel prijzig maar dan koop ik liever minder. Niet zo leuk misschien voor de winkel -maar deze beoordeling dan weer wel. 🙂🙃🙂

29 aug 2023
na het afstruinen van het web naar een winkel die mijn gewenste maat nog had voor het enige gewenste paar schoenen, kwam ik bij Vabottischoenen.nl terecht waar alles gesmeerd leek te lopen .. met al in mij achterhoofd dat het een wonder zou zijn als na de confirmatie en betaling daadwerkelijk de (zeer) gewenste schoenen in mijn maat zouden worden toegestuurd. Helaas kreeg ik (bijna uiteraard) de mail met ´sorry, we hebben de maat niet meer en niet meer bij te bestellen`. Ja koekkoek, daarom kwam ik bij deze winkel terecht, die wél de juiste maat nog op voorraad had ... niet dus ! Zeer jammer, heb verdomme je aanbod-voorraad op orde en probeer niet iets anders aan te smeren na betaling ! Retourbetaling ging verder vlot.

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

Schoenen via webwinkel besteld. Keurige communicatie en levering volgens afspraak. Top.
snelle levering

Voorkomen is beter dan genezen.....

Schoenenpaar werd voor verzending nogmaals aan een eindcontrole onderwor-pen en daaruit bleek dat i.v.m. een lichte beschadiging een kleine nabewerking noodzakelijk was. Beter zo dan dat de klant beschadigde schoenen opgestuurd krijgt. Overigens, binnen twee dagen na de correctie werd het paar toegestuurd.
Prima schoenen en snel geleverd
Prima schoenen Snel geleverd
25 dec 2023
Goede service en zeer snel
28 jul 2023

Op mijn plek gezet door winkelmedewerker.

Winkelmedewerker in Tilburg zette mij op mijn plek. Wat er ook aan de hand was, dat mag naar mijn mening nooit. Behelsde als ik ga lopen schelden of zo. Maar dat deed ik niet. Sindsdien kom ik toch anders de winkel in. Das een beetje jammer. Verder dragen de schoenen heerlijk.
25 aug 2023

Snelle afhandeling …

Helaas was een deel van mijn bestelling niet meer op voorraad maar ik kreeg daar snel bericht over en het geld werd direct teruggestort. Bestelling werd snel geleverd en is precies zoals omschreven, erg mooi
26 aug 2023
De snelle levering is top alleen niet de manier waarop dat gebeurt. DHL heeft schoenen gewoon voor de deur neergezet, terwijl we niet thuis waren.
CH
Chritina H.
Doorwerth
5 sep 2023
Fijn dat er ook een omruiling papier in de verpakking zat,zodat ik eerst kon passen en dan eventueel ruilen voor een andere maat
8 jun 2023
Zeer snelle levering. Ik draag voor het eerst hartjes sneakers en heb het gevoel dat ik op wolken loop Goede voetafwikkeling!
9 jul 2023

Deze maal bestelde ik mijn vijfde paar Waldlaufer. …

Mijn voeten hebben forse steunzolen nodig en rondom stevigheid. Dat vind ik in de Waldlaufers breedte H. Super blij mee.
26 apr 2023
gemakkelijk en snel. Chatten met medewerker en bestellen gaat eenvoudig. Schoenen zijn prima en zitten fijn.
23 jun 2023
Mijn informatie via het mailcontact was niet optimaal, dat had het retour sturen kunnen voorkomen.
3 sep 2023
Prima webshop, vlotte levering een goede info / voortgang van bestelling tot levering.
27 jun 2023

wijdtemaat…

Aangeven of de sch p enen geschikt zijn voor een brede of smalle voet.
22 jul 2023
In de winkel Breda niet mijn kleur. Op de website wel top
24 aug 2023
Jammer dat de voorraad info op de site niet klopte...!!!