Vabottischoenen.nl

275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.224 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Ik ga altijd naar Breda. Andere naam, dezelfde mensen. Ze helpen me altijd erg goed en heel gemeend vriendelijk. Paul Green is mijn favoriete merk. Een paar jaar geleden heb ik letterlijk 😄 ‘n uitstap gemaakt naar stoere Zinda laarsjes. Ze zijn mooi gemaakt en ook súper van kwaliteit. Daar heb ik nu al 3 jaar plezier van. Wel prijzig maar dan koop ik liever minder. Niet zo leuk misschien voor de winkel -maar deze beoordeling dan weer wel. 🙂🙃🙂

29 aug 2023
na het afstruinen van het web naar een winkel die mijn gewenste maat nog had voor het enige gewenste paar schoenen, kwam ik bij Vabottischoenen.nl terecht waar alles gesmeerd leek te lopen .. met al in mij achterhoofd dat het een wonder zou zijn als na de confirmatie en betaling daadwerkelijk de (zeer) gewenste schoenen in mijn maat zouden worden toegestuurd. Helaas kreeg ik (bijna uiteraard) de mail met ´sorry, we hebben de maat niet meer en niet meer bij te bestellen`. Ja koekkoek, daarom kwam ik bij deze winkel terecht, die wél de juiste maat nog op voorraad had ... niet dus ! Zeer jammer, heb verdomme je aanbod-voorraad op orde en probeer niet iets anders aan te smeren na betaling ! Retourbetaling ging verder vlot.

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

RO
Ria O.
Chaam
3 mei 2023

ik koop meestal bij VABOTTI

ik koop meestal bij van Bommel, nu Vabotti (voorheen) tis soms wel eens moeilijk want ons nichtje heeft ook n schoenen zaak, die heeft geen maat 43, en niet t merk Hartjes, en besteld ze dan, maar zitten ze niet lekker bv, kan ik ze niet terug brengen, en bij jullie is dat geen punt. ideaal!!!
20 aug 2023

Online besteld geruild in winkel

Online besteld. Bleek te groot. Online gecheckt voor maat kleiner. Online zag ik dat er in Tilburg die maat aanwezig was. Deze werd 2 dagen gereserveerd, de volgende dag naar Tilburg gegaan. Ze paste precies, dus omgeruild. Medewerksters waren zeer vriendelijk. DUS TOP!!!
14 jun 2023
Ik had al goede ervaringen met het kopen van mijn favoriete Loints schoenen bij Van Bommel schoenen in Breda, maar bij Vabotti vind ik nog steeds mooie schoenen in de webshop. Enig minpuntje is dat in de stenen winkel van Vabotti Tilburg geen Loints verkocht wordt.
27 jul 2023
Het was jammer dat de schoenen niet kleiner waren maar we hebben het geprobeerd en doordat ze te groot waren kregen we direct ons geld retour. Klasse. Volgende keer beter want manlief wil alleen schoenen van Floris van Bommel. Volgende keer beter. Succes.
26 aug 2023
Hele fijne winkel om online te kopen. De schoenen in de aanbieding en buiten de aanbieding worden perfect geleverd en het feit dat er altijd een retour bon bij zit is een plus. Ben weer heel blij met mijn nieuwe schoenen
21 aug 2023

Echte scherpe Floris van Bommel sale prijzen

Wat mij bevalt is de echte sale prijzen van onze andere de Floris van Bommel schoenen. Daarnaast was het ook fijn dat de online bestelling snel verwerkt en verstuurd werd. Kortom een echte aanrader.
KA
Kitty A.
Helmond
19 jul 2023

Service hoog in het vaandel!

Service is buitengewoon goed. Er wordt snel gereageerd op mailtjes. De verzending is constant snel en goed verpakt en retourzending wordt financieel binnen een paar dagen afgewikkeld. Chapeau!
WD
25 mei 2023
Het is heerlijk zacht leder. Jammer dat ik mt 38,5 heb besteld. Eigenlijk heb ik mt 39, maar die waren nergens te krijgen. Maar het is zulk zacht leer dat ik ze wel wat uitloop.
13 jul 2023

Top service

Hallo , Altijd een mooie collectie van schoenen , heel veel keuze . Vooral van - Van Bommel en Floris van Bommel . Top service . Dank u aan heel de team . Wilfried.
28 aug 2023
het was wel handig geweest als er bij de bestelde inlegzooltjes was vermeld dat deze meer voor damesvoeten geschikt zijn (ivm breedte van zooltjes) verder tevreden
11 okt 2023

Top

Had iets over de uiterlijke tijd besteld, maar mijn schoenen werden toch dezelfde dag nog meegegeven aan de bezorger en waren de volgende dag al in huis. Top!
19 jul 2023
Als eerste heb ik al jaren schoenen van Wolky en dat zijn fijne en schoenen. Deze keer heb ik via de website besteld en dat ging gewoon goed. Duidelijk en snel.
EG
24 aug 2023

VABOTTI SNEAKERS

Snelle verzending, duidelijke omschrijving op de website. Hele mooie sneakers en in de opruiming voor een super prijs. Dus volgende keer weer naar VABOTTI.
EB
Eric B.
Tilburg
9 sep 2023
Ik werd vooraf al benaderd over een kleine afwijking op de neus van 1 schoen. Of ik het toch nog wilde of niet. Dat is tenminste service.
Snelheid, correcte mails, afwerking retourzending. Mooie kwaliteit schoenen. Ik zou informatie over de breedte van de schoen willen lezen
31 mei 2023
Snelle levering. Onbeschadigde schoenen afgeleverd. Snelle reactie ( 1 dag) op mijn vraag via mail door klantenservice. Top!
28 jul 2023
Fijne website, en goede sale. Levering gaat snel , schoenen komen netjes en met de juiste papieren binnen, fijn!
YS
Yvon S.
Klaaswaal
24 apr 2023

Prima

Heb de sneakers van Hartjes besteld. Kon ze nergens meer krijgen maar bij Vabotti wel. Was daar heel blij mee!
13 jul 2023
Super snelle en keurige afhandeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken is per mail👍
1 jun 2023
Snelle levering en mijn vraag over een korting die niet was toegepast werd meteen opgepakt en gecrediteerd