Vabottischoenen.nl

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.232 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Ik ga altijd naar Breda. Andere naam, dezelfde mensen. Ze helpen me altijd erg goed en heel gemeend vriendelijk. Paul Green is mijn favoriete merk. Een paar jaar geleden heb ik letterlijk 😄 ‘n uitstap gemaakt naar stoere Zinda laarsjes. Ze zijn mooi gemaakt en ook súper van kwaliteit. Daar heb ik nu al 3 jaar plezier van. Wel prijzig maar dan koop ik liever minder. Niet zo leuk misschien voor de winkel -maar deze beoordeling dan weer wel. 🙂🙃🙂

29 aug 2023
na het afstruinen van het web naar een winkel die mijn gewenste maat nog had voor het enige gewenste paar schoenen, kwam ik bij Vabottischoenen.nl terecht waar alles gesmeerd leek te lopen .. met al in mij achterhoofd dat het een wonder zou zijn als na de confirmatie en betaling daadwerkelijk de (zeer) gewenste schoenen in mijn maat zouden worden toegestuurd. Helaas kreeg ik (bijna uiteraard) de mail met ´sorry, we hebben de maat niet meer en niet meer bij te bestellen`. Ja koekkoek, daarom kwam ik bij deze winkel terecht, die wél de juiste maat nog op voorraad had ... niet dus ! Zeer jammer, heb verdomme je aanbod-voorraad op orde en probeer niet iets anders aan te smeren na betaling ! Retourbetaling ging verder vlot.

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

22 aug 2023
Ik ben prettig telefonisch geholpen. De schoenen werden snel verzonden en waren goed verpakt.
21 aug 2023
Correct communicatie, op de hoogte gebracht aflevering. Binnen een paar dagen thuis! Prima
29 apr 2023
Bijzonder goede website. Klantvriendelijke benadering. Doen was beloofd en verwacht wordt.
AM
Astrid M.
Eindhoven
27 sep 2023
Leuke sandalen, zitten fijn. Bestelling ook snel ontvangen. Ingepakt in een stevige doos.
27 jul 2023
Ben zeer tevreden over Vabotti. Jammer dat de schoenen niet in mijn maat voorradig waren.
24 mei 2023
Blijf zoals je bent; site, producten, prijs, levertijd, verzending alles klopt gewoon 😃
29 jun 2023
Tolle Schuhe, sehr schnelle Lieferung und super Benachrichtigung über Lieferstatus.
9 nov 2023
Afspraak correct nagekomen. Prijs was €.20,- lager dan elke andere schoenwinkel
2 aug 2023
Zelfs voor mijn ongebruikelijke vraag had Vabotti een passende oplossing.
16 jun 2023
Er ging iets fout met versturen en werd telefonisch heel fijn geholpen.
26 aug 2023
Prachtige schoenen, prima kwaliteit. Vlotte aflevering en prima service
29 jul 2023
Helaas retour moeten sturen, maar snelle levering, nette terugbetaling
SR
Sonja R.
Enschede
5 okt 2023
Volgens jullie belofte optijd bezorgd, en goed verpakt. Kortom prima!
1 sep 2023
Snelle levering. Snelle retourverwerking. Bestellen ging makkelijk.
28 jun 2023

Mijn steunzool blijft op zijn plek zitten

Ze zitten heerlijk en mijn steunzool blijft goed op zijn plek zitten
29 mei 2023
Vriendelijk personeel. Goed assortiment. Goede kwaliteit schoenen.
30 aug 2023
Vond t prima hoe t is gegaan. Online besteld snel geleverd prima
6 sep 2023
Snel, goed verzonden en verpakt . Tevens aantrekkelijk geprijsd
1 sep 2023
Uitstekend service! Snelle levering, prima kwaliteit schoenen!
1 mei 2023
Snelle levering maar helaas vielen ze te smal uit, heel jammer.