schakelmateriaalstore.nl- Logo - Beoordelingen

schakelmateriaalstore.nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden848 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
schakelmateriaalstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 apr 2023
Was opzoek naar een heel specifiek Busch-Jaeger product. Nergens gevonden behalve hier. Netjes volgens afspraak geleverd. In mijn geval waren de producten niet voorradig en duurde het wat langer, maar alles is binnen de aangegeven 2-3 weken geleverd. Ik vond alleen de bezorgkosten voor wat uiteindelijk een brievenbus pakketje was, erg duur.

2 okt 2023
Website geeft ruime voorraad, plaats bestelling voor een 1/4 deel van de voorraad. Achteraf blijkt na telefonisch contact dat ze een deellevering kunnen doen. Maar niet de bestelde hoeveelheid.

Beoordelingen voor schakelmateriaalstore.nl

Schakelmateriaal is prima. Strakke vormgeving. Helaas ontbreekt een goede beschrijving bij de dimmers. Wat een gepuzzel. Waar hoort dat rode ding die bij de verpakking zit. Het veert. Maar…
Antwoord van schakelmateriaalstore.nl
Geachte mevrouw van der Veen, bedankt voor uw review. U heeft geen dimmer besteld, maar alleen een dimmerknop. De dimmerknop bevat inderdaad geen omschrijving of handleiding, deze wordt bij de dimmer meegeleverd. Het rode lampje kunt u in de dimmer van Busch-Jaeger plaatsen. Mochten er vragen zijn, dan helpen we u graag op weg. Wij zijn per mail of telefonisch bereikbaar. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstore.nl
2 okt 2023
Antwoord van schakelmateriaalstore.nl
3 okt 2023
Beste heer Rabbe, Bedankt voor uw feedback. Een gedeelte van uw bestelling heeft gelegen in ons centrale magazijn waardoor uw bestelling niet direct compleet was voor verzending. Onze excuses voor het ongemak. Zoals besproken via de mail hebben we 80% van uw verzending verstuurd middels een deellevering. Het restant van uw bestelling is inmiddels compleet en wordt vandaag nog verzonden. Met vriendelijke groet, Team Schakelmateriaalstrore.nl